Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

7.11.2010 21:05

sigitus kirjoitti:Testaappas avata se pikku luukku siitä kytkimen puolelta ja tsiigaile millasta toimintaa siellä kun kytkintä painaa...


Kaikki toimii niinku pitääki siellä

8.11.2010 17:21

kytkin päällä kokoaja ? siis oot vaihtanu uuet levyt? jos vairjeriä on kiristetty tai vastaa vaa löysää kaikki ja kokeile sit!

9.11.2010 16:06

Siis kytkin ei oo ikinä päällä, ei tapahdu mitää ku kytkintä painaa. Juu vaihoin koko sen mötikän koneesta missä on kytkinlevyt ja muut. On testattu vaijerin löysäystä ja kiristystä.

9.11.2010 16:28

Niin siis tosiaa sen jälkee en oo laittanu öljyjä kun oon uudet kytkinlevyt vaihtanu, oon testannu vaa kone kylmänä, että pyöriikö vaihteella jos painaa kytkintä. Niin eihä se tarvi sinne sisää mitää öljyjä että ne levyt luistais tai jottai?

12.11.2010 19:45

Mahtaisikohan joku tietää mistä löytyisi masain kytkimen ja koko mopon räjäytyskuvat?
Ittellä ei ole käyttöohjekirjaa, että jos semmonen löytyisi jostain olin tosi tyytyväinen. Jos joku voisi ottaa vaikka digikameralla kuvia ja laittaa johonkin nettiin mistä voisin kopsata. :D

14.11.2010 13:27

aarcgii kirjoitti:Mahtaisikohan joku tietää mistä löytyisi masain kytkimen ja koko mopon räjäytyskuvat?
Ittellä ei ole käyttöohjekirjaa, että jos semmonen löytyisi jostain olin tosi tyytyväinen. Jos joku voisi ottaa vaikka digikameralla kuvia ja laittaa johonkin nettiin mistä voisin kopsata. :D


Ite ainaki sain Finnmotolta, lähetä vaikka sähköpostii.

20.11.2010 15:40

kertokaaha et jos teil on ollu takapyörän laakeripesä väljä ni millä ootte sen korjauttanu ?? !!!

21.11.2010 13:42

jannnee` kirjoitti:kertokaaha et jos teil on ollu takapyörän laakeripesä väljä ni millä ootte sen korjauttanu ?? !!!
teipillä :D:DD varmaan ainoot kunnolliset tavat korjata se on 1. tehä pieniä hitsitäppejä sinne reunoille 2. isontaa sitä laakeripesää ja laittaa isompi laakeri.

22.11.2010 1:51

meneekö masaihin tämä suoraan?

E: tuli pojalle parin päivän bannit ja linkki rikottu.

22.11.2010 11:33

veikkaappa kirjoitti: teipillä :D:DD varmaan ainoot kunnolliset tavat korjata se on 1. tehä pieniä hitsitäppejä sinne reunoille 2. isontaa sitä laakeripesää ja laittaa isompi laakeri.

Ei mahda laakeripesä kestää jos sitä isontamaan rupee? :roll:

22.11.2010 22:34

laazeri kirjoitti:Ei mahda laakeripesä kestää jos sitä isontamaan rupee? :roll:

paljo mahollista mut eipä oo hirveesti vaihtoehtoja...?

23.11.2010 0:01

Uus napa/vanne ostoslistalle, kestää varmasti oman aikansa eikä lahoo samantien.

Masai db50/ Sachs dirty devil

25.11.2010 20:31

Safer kirjoitti:
aarcgii kirjoitti:Mahtaisikohan joku tietää mistä löytyisi masain kytkimen ja koko mopon räjäytyskuvat?
Ittellä ei ole käyttöohjekirjaa, että jos semmonen löytyisi jostain olin tosi tyytyväinen. Jos joku voisi ottaa vaikka digikameralla kuvia ja laittaa johonkin nettiin mistä voisin kopsata. :D


Ite ainaki sain Finnmotolta, lähetä vaikka sähköpostii.

Kiitos toi auttokin jo paljon :)
Saitko finnmotolta räjäytyskuvat vai ohjekirjan?

5.12.2010 22:31

aarcgii kirjoitti:
Safer kirjoitti:
aarcgii kirjoitti:Mahtaisikohan joku tietää mistä löytyisi masain kytkimen ja koko mopon räjäytyskuvat?
Ittellä ei ole käyttöohjekirjaa, että jos semmonen löytyisi jostain olin tosi tyytyväinen. Jos joku voisi ottaa vaikka digikameralla kuvia ja laittaa johonkin nettiin mistä voisin kopsata. :D


Ite ainaki sain Finnmotolta, lähetä vaikka sähköpostii.

Kiitos toi auttokin jo paljon :)
Saitko finnmotolta räjäytyskuvat vai ohjekirjan?


Mää ainakin sain ihan räjäytyskuvat, saikko sää ne jo?

8.12.2010 0:45

sopiiko tuollainen USD-keula masaihin joka on ollut kiinni CRF tyylisessä BSE:n minirossin rungossa? Näyttäis ainaki samanlaisilta suurinpiirtein