Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

1.5.2011 0:54

Niin onkos kellään koropalaa Masaissa tai Bulletissa ? Itse tehty vai saako jostain hankittua ?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

1.5.2011 19:34

asddd olisko mitää muuta syytä sillee että kun mopon laittaa käyntii nii kierrokset vaa huutaa tappii eikä laske ollenkaa ja kaasu vaijjeri ei hirtä.. nii olisko muuta syytä sille ku että ottais ilmaa siitä imukaulan liitoksesta? ku se kyllä näyttäis olevan iha tiivis ku oon sen parii kertaa rassannu irti ja takasi :(

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

2.5.2011 16:13

topittaja kirjoitti:asddd olisko mitää muuta syytä sillee että kun mopon laittaa käyntii nii kierrokset vaa huutaa tappii eikä laske ollenkaa ja kaasu vaijjeri ei hirtä.. nii olisko muuta syytä sille ku että ottais ilmaa siitä imukaulan liitoksesta? ku se kyllä näyttäis olevan iha tiivis ku oon sen parii kertaa rassannu irti ja takasi :(

Tyhjäkäyntiruuvi? Tai ootko kattonu että ei varmasti oo esim kaasuvaijeri kireel? Siis että luisti on varmasti kokonaan alhaalla. Tarkastanu molemmat imukaulan liitokset? Ei toho oikee muuta keksi...

PS: Sain vihdoin ton rassin kilpii :D (Y)

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

2.5.2011 20:31

Tot0_ Mulla on sama ongelma, tarkista venttiili välykset. Itellä autto vähän, toden näköisesti imuventtiili palanu.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

5.5.2011 20:25

Bulletista sellainen kysymys, että kun olen ajatellut kahvakurin poisotettuani vaihtaa välit niin, että mopo kiihtyy, mutta ei kulje kovempaa kuin 60, niin mitkä eturattaat käyvät bullettiin?:)

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

8.5.2011 17:33

Mistäs löytys käypäsiä takaiskareita masaihin?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

9.5.2011 21:15

Kokemuksia tästä tai tästä vanteesta? Käykö miten suoraan? Kumpi kannattas ostaa? Vakiovanteesta pinnoja poikki ja laakeripesä ja laakerit iha vituillaa :D

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

21.5.2011 15:07

Kuinka hyvin tämä setti kävisi masaihin? Tarkoitan lähinnä tuota pyttyä ja kantta.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

21.5.2011 19:24

No pytty ja kansi menee suoraan, rattaat tietääkseni ei. Aika törkeän hintainen setti, halvemmallakin saa samankaltaista pakettia.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

21.5.2011 19:30

Jees, varmaan saakin, mutta sitä vain lähinnä kyselin että käykö tuollaiset setit suoraan... Mutta kiitos tiedosta. :)

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

22.5.2011 12:23

Käykö muutes jonkun mini-krossin (esim. Fude krossin kun itselläni on sellainen) keula kuinka hyvin tähän?

masai

25.5.2011 20:39

Tiiättekös et mistä sais uudenkoneen mikä menis masaihi? tai mitkä koneet ylipäätänsä käy siihe ?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

25.5.2011 22:49

Tsekkaa Wandamotor, Motorpower, OORacing ja Monkeybiker.se, kyllä koneita löytyy. Vaakasylinteriset, ns. Hondatype-koneet menee.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

26.5.2011 13:04

ei vissii tarvii enää tätä topikkii seurailla, masai vietii koulun parkkikselta... mietinpähä vaa että mitä vittua joku saatanan idiootti tekee jollai helvetin ruoska masailla??? ajaa ojaan enintää?

moi

26.5.2011 18:39

http://kauppa.motorpower.fi/product_details.php?p=1805
Eli tollane kone menis masaihi? pitäiskö välytkisii vaihtaa vaai mitä? :d