Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Vs: Jincheng monkey

15.7.2013 13:25

[quote="Onkimato"]Nelitahtiin et teharia saa. Avaran putken voit laittaa, mutta senkään tuoma hyöty ei nyt kovin merkittävä olle ellei kyseessä ole yhtä ohut putki kun hondassa. Laitat kurittoman/avaran putken, imukaulasta kurit pois niin ihme on jos et mankia keulimaan saa.[/quote
Mul on kuriton imukaula jo.
Ärsyttää vaa ku en tajuu et miten mulla on joskus ollu kiinni powerfilteri ku se ei nyt taho millää pysyy kii. Ympäryysmitta 35mm ja vakiokaasari.

Re: Jincheng monkey

15.7.2013 19:38

Mitä sakkoja siitä saa jos mopo kulkee about 50 ja ois ite tehty putki. Ku saisin kaverilta ehkäpä ostettua

Re: Jincheng monkey

15.7.2013 21:13

Todennäköisesti ei mitään, mahdollisesti muutaman kympin rikesakon jos oikein virkaintoinen konstaapeli sattuu kohdille.

Re: Jincheng monkey

15.7.2013 21:18

Oikeastikko? Mitäs ihmettä miks ei mulla jo ole XD

Re: Jincheng monkey

16.7.2013 16:14

Oikeasti. Ei niitä jaksa mankin putket kiinnostaa jos mopo muuten asiallinen.

Re: Jincheng monkey

17.7.2013 22:40

Pakko nyt vähän päteä :)
Oon itse yhen jinkun putken tyhjentänyt ja jos on ikinä nähnyt mitä siellä on sisällä tietää mistä puhun. Täynnä peltiä paskasti hitsattuna. sellanen ei voi ikinä tehä hyvää. Näihin on paljon putkia myynnissä, hiljasiakin.
Nelareihinkin on muuten tehoputkia ;)

Re: Jincheng monkey

17.7.2013 23:32

Pitää mankista nyt vähän ääntä lähtee, itteä ainaki vituttaa vakioputken äänet. :paha:

Re: Jincheng monkey

18.7.2013 16:05

Jippeyee kirjoitti:Pakko nyt vähän päteä :)
Oon itse yhen jinkun putken tyhjentänyt ja jos on ikinä nähnyt mitä siellä on sisällä tietää mistä puhun. Täynnä peltiä paskasti hitsattuna. sellanen ei voi ikinä tehä hyvää. Näihin on paljon putkia myynnissä, hiljasiakin.
Nelareihinkin on muuten tehoputkia ;)

Vakioputkessa on kammiovaimennin, se on tottakai nuhasempi kun joku avara änkkä ja avara putki, mutta mankiin ei kyllä sellasta putkea saa mikä olisi verrattavissa kakstahtimopon tehariin. Jos on putki about samankokonen kun pakoaukko, avara vaimennin ja ei mitään hulluja kurveja putkessa niin kyllä se siinä sitten alkaa olemaan. Eli merkittävää hyötyä et putkella mankista saa.

Re: Jincheng monkey

21.7.2013 12:37

Mitkä välit pitäs pistää jinkkuun et kulkis 52-55kmh? Porattu 12mm imukaula 15/40 väleillä kulkee 59kmh.

Re: Jincheng monkey

21.7.2013 22:47

Ei varmaan mee tuolla kokoonpanolla 59, ehkä mittaariin. Itella kans jinkku porattu imukaula ja 12mm kaasari 15/40 väleillä meni sen 53.

Re: Jincheng monkey

21.7.2013 23:03

Nopeus on mitattu Ulysse Speedometeriin eli GPS

Re: Jincheng monkey

23.7.2013 16:30

onko muuten jinkussa sama imukaula kuin hondassa. ja mistä noita jinkun imukauloja voi tilata?

Re: Jincheng monkey

31.7.2013 17:38

Voiks tän tangon laittaa toho q7-lk jinkkuu http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=8737

Re: Jincheng monkey

1.8.2013 1:41

Joo mut sun pitää ostaa sopivat kiinnikkeeet kanssa

Re: Jincheng monkey

1.8.2013 9:15

ok.