Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

19.12.2010 0:31

Näistä mittareista sen verran, että ajoin viime talvena mittarin yli reippaasti, arviolta mittarissa joku 140. Vireinä oli airsali 70cc, leovince ja 16mm lortto. :lol: todellista nopeutta oli noin 90-100. Että kyllä ne heittää.

19.12.2010 3:19

Mulla on ilmeisesti osunu yllättävän tarkka mittari kohalle, mittari näyttää 100kmh, gps 98.
Ja ei vaihtele tuo mittarivirhe pienemmissäkään nopeuksissa.

19.12.2010 21:42

Mulla mitari näyttää liian vähän. 85 mittariin niin gepsin mukaan mennään satasta. :s

19.12.2010 22:22

banaani-racing kirjoitti:Mulla mitari näyttää liian vähän. 85 mittariin niin gepsin mukaan mennään satasta. :s


ookko muuttanu renkaan tuumakokoo edessä tai vastaavaa?:o

20.12.2010 0:54

Vakiovanne ja vakiokumi, lienee yksilöllinen ominaisuus.

Tehoputket

21.12.2010 13:42

Semmosta, että onko vanhanmallin MK tehottomampi ku Giannelli? Itse omistan MK:n ja siinä on mielestäni aika hyvä piikki ja huono alavääntö. Mites Giannelli? Onko alavääntö vielä huonompi vai onko se parempi? Mites piikin laita? Antaako Giannelli kovempaa ja pidempää piikkiä? Kiertääkö Giannelli paljonkin pidemmälle? :)

23.12.2010 1:17

Limit -03 kirjoitti:Semmosta, että onko vanhanmallin MK tehottomampi ku Giannelli? Itse omistan MK:n ja siinä on mielestäni aika hyvä piikki ja huono alavääntö. Mites Giannelli? Onko alavääntö vielä huonompi vai onko se parempi? Mites piikin laita? Antaako Giannelli kovempaa ja pidempää piikkiä? Kiertääkö Giannelli paljonkin pidemmälle? :)
Tietopankin mukaan Giannellissa on paremmat alaväännöt mutta laiskempi piikki..

25.12.2010 12:16

mitä moottoriöljyä dt:seen ??

25.12.2010 12:21

rinielside kirjoitti:mitä moottoriöljyä dt:seen ??


kumpaa meinasit 2 tahtiöljyä vai vaihteistoöljyä

no mut laatikkoon käy melkein mikä tahansa nelitahtiöljy 10w-40 tai 10w-30 ja 2 tahtiöljyks teboil 2t bike

poliisi pelottaa

27.12.2010 0:58

Kortin saaminen lähestyy , ja alkaa huolettaa tuo mbk;n / detsin huonoin puoli , eli ratastukset ,miten poijat saatte vehkeenne kulkemaan 55 , jos 11-52 on kevyimmät mitä saatta (10 kuluu liian nopeesti , ja derbin 62 on vehkeestä laittaa) , itellä on 11-62 ja rajoittamaton boksi + metrakitin e-hyväksytty throwleri , pitäisikö hommata rajoitin , vai mikä tässä auttaa?

27.12.2010 1:21

Laitat melkein täysin kuristetun putken ja rajottamattoman CDI:n niin eikös sillon kulje 55. Turha laittaa mitää koneenhuudatus välejä. Että saa 6 lähtee liikkeelle ja sitte huudatta koko ajana 13 tuhannens kierrokses ja ootta koska kone räjähtää.

27.12.2010 1:28

Laitat kaasukahvaan joku sydeemi, että se ei mene pohjaan. ;)
Purat sen ja pällistelet sitä jonkin aikaa niin etköhän sie jonkin laisen jutun siihen hoksaa joka vois toimia. :)

27.12.2010 1:52

onks hei metralla ja kurittomal vakioputkel paljonki eroo väännöis tai huipuis?:o ja onks toi 14.12 kaasari pakko vaihtaa jos poistaa kurin tai sit jos vaihtasin metran tilalle?

27.12.2010 1:53

banaani-racing kirjoitti:Laitat kaasukahvaan joku sydeemi, että se ei mene pohjaan. ;)
Purat sen ja pällistelet sitä jonkin aikaa niin etköhän sie jonkin laisen jutun siihen hoksaa joka vois toimia. :)


kait sit mielellää semmone et sen saa nopeesti päälle ja pois;D :seko:

27.12.2010 12:35

|Psychosocial| kirjoitti:onks hei metralla ja kurittomal vakioputkel paljonki eroo väännöis tai huipuis?:o ja onks toi 14.12 kaasari pakko vaihtaa jos poistaa kurin tai sit jos vaihtasin metran tilalle?

Huipus e´voi olla eroa karvan verran. Ja kai se tehari vähä enemmän vääntää. Ja vakiokaasarilla pystyy hyvinki ajamaan vaikka olis tehari tai kurit pois.