Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia RX/MX

7.7.2011 0:24

Hohoo mä sain vaa n.205e. Ja kulki vaan 81km/h todella osaavan poliisin alla joka löytää jopa neljä vaihdetta.

Re: Aprilia RX/MX

7.7.2011 17:42

Saari^ kirjoitti:Hohoo mä sain vaa n.205e. Ja kulki vaan 81km/h todella osaavan poliisin alla joka löytää jopa neljä vaihdetta.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jepe95 minne ne letkut menee, ostat jostain tuon 16mm vai mikä se oli? ja siihen 80-90 suuttimen :D

Re: Aprilia RX/MX

7.7.2011 22:54

ne letkut menee siihe imukurkun pälle emmä tiiä mitä ne on, jäähdytys letkui kai. ja eiköhä oo liian iso suutin ku tol 12 vai 14 millisel kaasaril on 65 ja jos laitto 75 nii ei toiminu ollenkaa. oikeesti mun pitäis ottaa jotai videoo tänne siit viast ku se ei kierrä ollenkaa ja pätkii ylemmillä kierroksilla. ja btw ei riitä kaasuvaijeri siihe uuteen kaasarii eli mist uus?

Re: Aprilia RX/MX

7.7.2011 23:16

miten saa magneeton pohjalevyn irti?? onko siinä jotku pultit tai jotain ku löydy niin pientä avainta tommosiin. neuvvokaas nyt ku pitä koneremppaki saaha aikaseksi

Re: Aprilia RX/MX

8.7.2011 16:01

jepe95 kirjoitti:ne letkut menee siihe imukurkun pälle emmä tiiä mitä ne on, jäähdytys letkui kai. ja eiköhä oo liian iso suutin ku tol 12 vai 14 millisel kaasaril on 65 ja jos laitto 75 nii ei toiminu ollenkaa. oikeesti mun pitäis ottaa jotai videoo tänne siit viast ku se ei kierrä ollenkaa ja pätkii ylemmillä kierroksilla. ja btw ei riitä kaasuvaijeri siihe uuteen kaasarii eli mist uus?

ne on oikeastaa lämmitysletkut eikä jäähdytys ;)

Re: Aprilia RX/MX

8.7.2011 16:13

ei keltää ois myytävänä aprilia mx'än etu sivu katteita jotka ei ois kauheen naarmuset ? 8)

Re: Aprilia RX/MX

9.7.2011 14:09

se kaasuvaijerin suoja vois olla saman pituinen mutta vaijeri vähän pidemipi että se vaijerin pää menisi siihen neulan juttuun kiinni mutta ku ei yletä.

Re: Aprilia RX/MX

9.7.2011 15:20

[tepsude] kirjoitti:miten saa magneeton pohjalevyn irti?? onko siinä jotku pultit tai jotain ku löydy niin pientä avainta tommosiin. neuvvokaas nyt ku pitä koneremppaki saaha aikaseksi

Se on 3 torks kantasella pultilla kiinni. Mulla 2 lähti vääntämällä ja 1 piti porata
Jepe95 nakkilasta saa varmaan ainakin, ja onko siinä kaasarissa tuota ilmansäätöruuvia? Mulla se oli isoimmillaan kerran niin röpötti jumalattomasti. eikä kiertäny ku max 6000

Re: Aprilia RX/MX

9.7.2011 15:53

Ei ketään tiedä mitään sivua josta löytyisi räxän johtosarja?? Kun mulla on sähköissä hieman pientä häikkää, etuvalo ja vilkut eivät saa virtaa ja kun ei innosta avata kaikkia johtoja jne. Kävisi mielestäni helpommin kun vain vaihtaisi kaikki johdot uusiin kerralla.

Re: Aprilia RX/MX

9.7.2011 18:48

jepe95 kirjoitti:ja btw ei riitä kaasuvaijeri siihe uuteen kaasarii eli mist uus?

Itelläkään ei ylettäny nii se toinen pitempi kehiin ja pari pitempää mutteria väliin nii rupee pelittää :)

RX:n johtosarja

10.7.2011 1:40

Korone kirjoitti:Ei ketään tiedä mitään sivua josta löytyisi räxän johtosarja?? Kun mulla on sähköissä hieman pientä häikkää, etuvalo ja vilkut eivät saa virtaa ja kun ei innosta avata kaikkia johtoja jne. Kävisi mielestäni helpommin kun vain vaihtaisi kaikki johdot uusiin kerralla.

Easypartsilta saa johtosarjaa ja sen osia. http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/ ... 62/RX.html tuosta valkkaat sopivan vuosimallin.

Re: Aprilia RX/MX

10.7.2011 15:26

"Mopo kulki yli 100-kiloisen poliisimiehen alla 79 ja 83km/h. Mitattiin keskinopeusmittarilla."
Poliisi on ystävä :|

Re: Aprilia RX/MX

10.7.2011 18:20

Mikä olisi hyvä suutin kun mulla on se vakio kaasari ja turbokit tehari?

Re: Aprilia RX/MX

10.7.2011 19:10

Mustikkasoppa kirjoitti:Mikä olisi hyvä suutin kun mulla on se vakio kaasari ja turbokit tehari?

Jos kaasari on se 12mm SHA nii semmonen 75 ois passeli.

Re: Aprilia RX/MX

10.7.2011 20:06

Ja 16mm phbn ni 100-110.