Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia RX/MX

5.7.2011 23:07

jepe95 kirjoitti:mul on siin se sha kaasari olikoha se nyt 12 milline ja siin ei oo ryyppyy pistin sillo vaa pultin siihe tilalle. mut joskus ennenki mul on tullu tommone samanlaine vika mut se lähti ku vaihto pienempää suuttimee mut nyt taas tuli toi sama pätkimis vika. pitäiskö koht kääntyy huollon puolee.

On muuten maailman paskin kaasari.. Heitä helvettiin niin lähtee yks pommi pois tikittämästä. :lol:
btw mulla toimi eka räksä vakiona, kurittomana ja turbokitillä hyvin samalla 75 suuttimella :D

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 0:08

xFuzzle kirjoitti:Tätä o varmaa joku muuki kysyny mut e jaksanu selailla hirveesti edellisii. Mut onks ketää löytäny/onks missää Rx -04 katesarjaa, ku alkaa v*tuttaa ku e löydä mistää :D ku noi kii olevat o kärsiny edellise omistajan käytös vähä liikaa


Kannattaa soitella ja kysellä nakkilan pyörästä ja moposta, http://www.npm.fi tai http://www.mpt.fi, sieltä löytyy miltei kaikki alkuperäisvaraosat, voin vain sanoa että HINTAVAA on.

Tästä vielä linkki tarkempiin etsintöihin ---> http://www.mp-osat.fi/aprilia/index.php ... gory_id=16

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 0:49

ei si kestäny toi imukaula räxäs :| tais olla melkee 40 euron hintane. tarvii kehitellä si jotai :roll: ärsyttää vaa ku ei sinne oikei mahu.

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 10:39

ai että onko kallis :D yhden katteen hinnalla saisin kotarin koko katesarjan :D:D kalliit on alkuperäisvaraosat :D meinasin tippuuu tuolilta ku katoin hintoja


muute, osaisko joku tehä mulle kekeraudan? maksaisin hyvin :)
Viimeksi muokannut maironi päivämäärä 6.7.2011 11:44, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 11:44

numberone kirjoitti:ei si kestäny toi imukaula räxäs :| tais olla melkee 40 euron hintane. tarvii kehitellä si jotai :roll: ärsyttää vaa ku ei sinne oikei mahu.



osta vaa joku profiltteri ilmanputsari. niin minäkin tein ja hyvin parani äänet.

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 13:50

Jos jollain on tarvetta Aprilia Mx osille, niin voi multa voi kysellä YV:llä! Löytyy kokonainen mopo eli siis lähes kaikki osat! Löytyy mm. SM-vanteet, USD-keula, etukatteet, AM6 alakerta...

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 14:26

maironi kirjoitti:ai että onko kallis :D yhden katteen hinnalla saisin kotarin koko katesarjan :D:D kalliit on alkuperäisvaraosat :D meinasin tippuuu tuolilta ku katoin hintoja


muute, osaisko joku tehä mulle kekeraudan? maksaisin hyvin :)

Otat kaikki takakatteet pois, just soppeli rauta ja jalallekkin paikka valmiina :D
Takavalo ja kilpi vaa pitää patentoida jonnekkin muualle ku sinne häkin päähän, itellä oli siinä poikkiraudasta alaspäin sojottavassssssa raudassa kiinni.. Ja välipilliä kannattaa lyhentää niin, että änkkä tulee takahäkin kanssa linjaan.
Sekavaako eieieiei.

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 15:38

maironi kirjoitti:
numberone kirjoitti:ei si kestäny toi imukaula räxäs :| tais olla melkee 40 euron hintane. tarvii kehitellä si jotai :roll: ärsyttää vaa ku ei sinne oikei mahu.



osta vaa joku profiltteri ilmanputsari. niin minäkin tein ja hyvin parani äänet.

en mä mistää ilmanputsarista tietääkseni oo puhunu :roll: vaan imukaulasta, mut sain senki korjattua auton jäähdytysletkulla

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 16:10

numberone kirjoitti:
maironi kirjoitti:
numberone kirjoitti:ei si kestäny toi imukaula räxäs :| tais olla melkee 40 euron hintane. tarvii kehitellä si jotai :roll: ärsyttää vaa ku ei sinne oikei mahu.



osta vaa joku profiltteri ilmanputsari. niin minäkin tein ja hyvin parani äänet.

en mä mistää ilmanputsarista tietääkseni oo puhunu :roll: vaan imukaulasta, mut sain senki korjattua auton jäähdytysletkulla



jaa sä meinasin imukaulaa joka menee koneeseen. mä luulin että meinasit sitä kumista joka menee kaasarista sinne ilmankoteloboxiin :)

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 16:13

Saari^ kirjoitti:
maironi kirjoitti:ai että onko kallis :D yhden katteen hinnalla saisin kotarin koko katesarjan :D:D kalliit on alkuperäisvaraosat :D meinasin tippuuu tuolilta ku katoin hintoja


muute, osaisko joku tehä mulle kekeraudan? maksaisin hyvin :)

Otat kaikki takakatteet pois, just soppeli rauta ja jalallekkin paikka valmiina :D
Takavalo ja kilpi vaa pitää patentoida jonnekkin muualle ku sinne häkin päähän, itellä oli siinä poikkiraudasta alaspäin sojottavassssssa raudassa kiinni.. Ja välipilliä kannattaa lyhentää niin, että änkkä tulee takahäkin kanssa linjaan.
Sekavaako eieieiei.



olisko photoo heittää, ku tosta ei oikein saanu kunnolla selvää :)

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 19:34

Saari^ kirjoitti:
jepe95 kirjoitti:mul on siin se sha kaasari olikoha se nyt 12 milline ja siin ei oo ryyppyy pistin sillo vaa pultin siihe tilalle. mut joskus ennenki mul on tullu tommone samanlaine vika mut se lähti ku vaihto pienempää suuttimee mut nyt taas tuli toi sama pätkimis vika. pitäiskö koht kääntyy huollon puolee.

On muuten maailman paskin kaasari.. Heitä helvettiin niin lähtee yks pommi pois tikittämästä. :lol:
btw mulla toimi eka räksä vakiona, kurittomana ja turbokitillä hyvin samalla 75 suuttimella :D


minkä kaasarin siihe sit laittaa ku siin imukaulaski on kaks jotai letkuu kiinni, ja toimiiko muka sillä normaalilla kaasarilla?

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 20:07

ja se kiertää ehk johonki 10 tonnii ja rupee siin sillee prötää ja rajottaa. nyt se menee ehk 25 zägäl alamäkee,ylä mäkee ei jaksa vääntää ollenkaa

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 21:57

haa ratsiat ykasa 2 mptä seikkaili, itse pumppaamassa 2t purkkiin bensaa (se paska pumpattava) nii yks ajaa selän takaa ja kahtoo melko mielenkiinnolla.. Noh, se käänty nii olin jo shellin takana piilosa, maailman pitkimmät 500m mitä on ollu vaikka meniki nopeesti...

Re: Aprilia RX/MX

6.7.2011 23:02

maironi kirjoitti:
numberone kirjoitti:
maironi kirjoitti:
numberone kirjoitti:ei si kestäny toi imukaula räxäs :| tais olla melkee 40 euron hintane. tarvii kehitellä si jotai :roll: ärsyttää vaa ku ei sinne oikei mahu.



osta vaa joku profiltteri ilmanputsari. niin minäkin tein ja hyvin parani äänet.

en mä mistää ilmanputsarista tietääkseni oo puhunu :roll: vaan imukaulasta, mut sain senki korjattua auton jäähdytysletkulla



jaa sä meinasin imukaulaa joka menee koneeseen. mä luulin että meinasit sitä kumista joka menee kaasarista sinne ilmankoteloboxiin :)

juu ei mitää :D no, nyt ainaki pelittää ;)

Re: Aprilia RX/MX

7.7.2011 0:13

tällee btw. sain 244e kevariveroo :D ajoin tutkaa 73 km/h, 60 rajotusalueel