Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia RX/MX

11.8.2011 7:36

Maahantuojalta ja easypartsilta. Toimitusajat ovat pitkät ja katteet maksavat aivan jumalattomasti.

Re: Aprilia RX/MX

11.8.2011 12:56

Käykö Aprilia RX Racing 2005 malliseen mopoon mitkään mun mopomallin vanteet, kuten Derbin vanteet?

Re: Aprilia RX/MX

11.8.2011 17:49

Käy jos laakerikoko on oikea? K4SSU, mulla olis takalippa ja takakatteet 04 räksästä, muistaakseni :D

Re: Aprilia RX/MX

11.8.2011 19:10

Lähinnä sitä mietin että pystyisikö joku nuo laakerikoot sitten vertaamaan?

Re: Aprilia RX/MX

11.8.2011 21:30

Löytyykö mitään tarvikejarrulevyjä TAAKSE tähä räxään? ainoostaan eteen löytyy ja alkuperäisenä maahantuojalta maksaa +200e

Re: Aprilia RX/MX

11.8.2011 22:01

Mikähän räxässä vois olla, ku kylmänä lähtee niinku raketti ja ku kone lämpee kunnolla, ni äänet kovenee vähäsen ja suurinosa väännöistä häviää? Ku ajaa täydellä kaasulla vähä matkaa ja löysää vähä kaasua, ni kuuluu se "BOOOOBOOOBOOBOOO" niinku kävis laihalla ja toi ääni kuuluu siis vaan ku löysää kaasua, ei ku kiihdyttää. Kiihdyttäessä mopo pätkii jonku verran ja kestää ennenku kiertää piikille(tk putki)... toisin ku kylmänä. Tulppaa vaihettu, neulaa säädetty ja ilmanputsareiden kanssa pelleilty. Kannen sisempi tiiviste menny ni laitoin sinne tiivistemassaa (uuden tiivistesarjan pitäs tulla huomenna) ja vanhan tiivisteen paikalleen ku aikasemmin putki oli melkein täynnä vettä, mut nyt ei ollu ku katoin :| ja lämpimänä pakokaasu haisee oudolta. Muuta en nyt keksi mut kiitos vastauksista etukäteen :P

Re: Aprilia RX/MX

12.8.2011 12:07

Nikos^ kirjoitti:Löytyykö mitään tarvikejarrulevyjä TAAKSE tähä räxään? ainoostaan eteen löytyy ja alkuperäisenä maahantuojalta maksaa +200e


mulla ois räksään etu ja takajarrulevyt

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 12:24

Onko näissä aprilioissa pitkiä ja lyhitä valoja erikseen? Perkele kun vaihdoin tuon paskan 1 lankasen 15w polttimon tilalle 35w 2 lankasen polttimon (jossa siis lyhyet ja pitkät) niin eikös sitten molemmat langat pala vaikka paneelissa on merkinnät pitkille ja lyhyille. Eli miten tuohon saa palaamaan erikseen pitkät ja lyhyet vai saako ollenkaan? On vielä niin perkeleen oudot sähköt kun etumaskille tulee liittimeen neljä johtoa ja maskille siitä vaan lähtee kolme (maadotus, etupoltin ja parkki.) Kertokaahan mitenkä tuohon saa nuo valot pelittämään saatikka pystyykö tuohon tunkemaan jotain toimivaa maskia. Niin ja kyseessä siis vm. 2002 räxä

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 12:53

Siihen vakiomaskiin aika turha laittaa parempia polttimoita koska ei siitä saa kunnon kuviota tulemaan, kirkkaammaks se kylläkin muuttuu.
Ite laitoin parkkeihin lyhyet ja pitkiin pitkät.. Mul oli kyl H4 patentilla :lol:

Kannattaa joku toinen maski hommata, jos ei mahdu ni vakiomittarit vaan helvettiin.

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 14:02

No voi #####! "Tehokkaat ajovalot " ja paskanmarjat. Pakko ostaa parempi maski. Mitenkäs Saari^ kiinnitit sen h4 - polttimen? Ei tuo perkele tunnu sähköteipillä pysyvän vaikka onkin vaan "väliaikainen" ratkaisu.

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 16:59

onko olemassa eri mallisia RXää ? mulla on RX ja on se papereissa RX:ä mutta katteet ovat ihan erilaiset kun kaikilla muilla RX:illä mitä mä oon nähnyt .

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 22:06

Ehkä mopoon on modattu toisesta menopelistä otetut katteet?

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 22:25

nii sitä mäki olen miettinyt , mutta katteissa lukee aprilia RX .

Re: Aprilia RX/MX

13.8.2011 22:35

Saisiko tästä kuvaa, voisi auttaa?

Re: Aprilia RX/MX

14.8.2011 1:13

aprilian katteethan muuttuivat melko radikaalisti joskus 2000-luvun alkupuolella. Mitä vuosimallia pyöräsi on?