Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

16.12.2010 17:09

Tuskin eroo kovinkaan huomaa, vaikka ei ookkaan virtaavimmista änkistä tuo vakio.

17.12.2010 21:08

nytten on kennerikis uus kone (takuuseen meni) ja just kun olin ajanu 7 km vailla tonnin vanhalla konehella nii pitää taas se uus kone sisäänajaa :roll: saa nähä pelittääkö tää kone huanommin vai paremmin mitä vanha..... ja sitte pesin tos tk:n änkän runsaalla vetellä nii meniköhä villat pilalle ?

vaijeri

27.12.2010 2:48

Niin tota ku oon vaihtamassa tuorevoitelun pois... Niin en oo varma että mikä normaali kaasuvaijeri sopis tähän mopoon? ootteks te muut ottanu tuorevoiteluu pois?

27.12.2010 13:10

r]ku kirjoitti:Niin tota ku oon vaihtamassa tuorevoitelun pois... Niin en oo varma että mikä normaali kaasuvaijeri sopis tähän mopoon? ootteks te muut ottanu tuorevoiteluu pois?


Tarviiko muka kaasuvaijeria vaihtaa? Pitää vaan alkuperäsen ja laittaa tuorevoitelunvaijerin vaikka poikki tai pitää niin saa takaisin jos haluaa.

Mutta mutta minäkin haluaisin tietää lisää poistamisesta, voisi poistaa itseltäkin.
Kertokaa te jotka olette poistaneet tarkkaa tietoa, kiitos! ;)

27.12.2010 20:57

tumppiman kirjoitti:
r]ku kirjoitti:Niin tota ku oon vaihtamassa tuorevoitelun pois... Niin en oo varma että mikä normaali kaasuvaijeri sopis tähän mopoon? ootteks te muut ottanu tuorevoiteluu pois?


Tarviiko muka kaasuvaijeria vaihtaa? Pitää vaan alkuperäsen ja laittaa tuorevoitelunvaijerin vaikka poikki tai pitää niin saa takaisin jos haluaa.

Mutta mutta minäkin haluaisin tietää lisää poistamisesta, voisi poistaa itseltäkin.
Kertokaa te jotka olette poistaneet tarkkaa tietoa, kiitos! ;)


Niin kun minulla meni halki se musta mötti mikä vetää luistinta ja toinen tuorevoitelua.

28.12.2010 13:51

r]ku kirjoitti:
tumppiman kirjoitti:
r]ku kirjoitti:Niin tota ku oon vaihtamassa tuorevoitelun pois... Niin en oo varma että mikä normaali kaasuvaijeri sopis tähän mopoon? ootteks te muut ottanu tuorevoiteluu pois?


Tarviiko muka kaasuvaijeria vaihtaa? Pitää vaan alkuperäsen ja laittaa tuorevoitelunvaijerin vaikka poikki tai pitää niin saa takaisin jos haluaa.

Mutta mutta minäkin haluaisin tietää lisää poistamisesta, voisi poistaa itseltäkin.
Kertokaa te jotka olette poistaneet tarkkaa tietoa, kiitos! ;)


Niin kun minulla meni halki se musta mötti mikä vetää luistinta ja toinen tuorevoitelua.


Mulla meni se myös poikki niin tilasin uuden vaijerin kokonaan http://motokauppa.net/282-kaasuvaijeri- ... x-ray.html muualla ei ollut silloin myynnissä niin tuolta joutui tilaamaan kovaan hintaan :(

Mutta jos löydät vaijerin joka käy tähän ilman tuota öljypumpulle menevää vaijeria niin kerro ihmeessä! ;) Varmaan menisi joku ihan normi supermoton tai enskan vaijeri. Jos testata pitäisi niin Aprilia rx voisi mennä? Jättäisi vaikka öljypumpun vaijerin kiinnittämättä. Tuli noin 3 kertaa halvemmaksi kun ei tarvitse tilata yms.

30.12.2010 0:29

ei toi ole edes paha hinta vaijertsydeemistä.. täälläpäin motoliikkeissä tuo sama vaijeri maksaa 33e..

30.12.2010 12:34

Pewl kirjoitti:ei toi ole edes paha hinta vaijertsydeemistä.. täälläpäin motoliikkeissä tuo sama vaijeri maksaa 33e..


Toimituskulit tuohon päälle niin menee samaan hintaan ;) Ja vieläpä siinä sitten odotusaika, kun minä tilasin niin se oli loppunut ja piti maahantuojalta odottaa..


Mites vaikeaa tähän olisi sovitella ktm katteet? :) Tai mitkä katteet menisi hyvin?

30.12.2010 18:37

Tuskin ilman kuitua onnistuu. Joskus kaverin kanssa pikkasen mallailtiin kotarin takalippaa genee, ja todettiin, että sitä joutus ainakin jonkun verran leikkelemään, että sopisi penkkiin nätisti.

31.12.2010 2:49

Sovittaminen ei oo homma eikä mikään, vaan kun ei tuu näyttämään hyvältä. Ei ne kotarin katteet vaan yksinkertaisesti sovi mihinkään muuhun kuin itse kotariin.

31.12.2010 12:43

laazeri kirjoitti:Sovittaminen ei oo homma eikä mikään, vaan kun ei tuu näyttämään hyvältä. Ei ne kotarin katteet vaan yksinkertaisesti sovi mihinkään muuhun kuin itse kotariin.


Kyllä ne derbeissä ja cpi:ssä aika maukkaat on ;) mitkä katteet sitten olis tähän? taikka joku penkinjatke ainakin pitäs uusia

31.12.2010 15:30

Genen vakio katteethan on ihan perussiistit vakiona perberii lukuunottamatta. Jos haluaa päästä siitä eroon niin laittaa vaan sivulta tulevan änkän, valo lipan alle ja kilpi siihen niiku muissakin.

1.1.2011 14:08

Rhyno kirjoitti:Genen vakio katteethan on ihan perussiistit vakiona perberii lukuunottamatta. Jos haluaa päästä siitä eroon niin laittaa vaan sivulta tulevan änkän, valo lipan alle ja kilpi siihen niiku muissakin.


Tolleen mä oon tekemässä keväällä ;) Ja katteet muuttuu sähkönsiniseksi :)
Ja vanteiden ulkokehät kiillotettavaksi ja jos vielä jotain muutakin :D

5.1.2011 21:26

Itse kelasin kyllä tosta kilventelineestä eroon päästä, oisko kellä mitään ideaa, minne kilpi ja valot ilman että tota putkea vaihtaa?

Myös AIVAN liian lyhyt tuo vakiolokari, kenelläkään mielessä mitään etulokaria joka olisi tarpeeksi, muttei liian pitkä ja vielä näyttäisi hyvältä genericissä?

7.1.2011 6:49

Monet vaan lyhentäneet kilventelinettä, ja lyöneet kilven suoraan valon alle. Muutamilla ollu ledivalo änkän ja lipan välissä, ja kilpi sitten joko kurakaaressa tai änkän alla tai toisella puolella swingiä tai jopa repussa.

Ilmeisesti smotoa meinaat, elikkäs siihen smotolokari, Polisport tai HP.