Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

18.11.2010 19:56

Voi vitura, taas on kannentiiviste tuhannen pillun päreinä. Saatanan kiinalaiset saisivat opetella valamaan sylinterit kunnolla! :D

Mitähä tässä keksis, uus mäntä ja tiivistesatsi olis mutta sen tietää taas että se kannentiiviste kestää 2kk ja sen jälkeen savuttaa taas niin perkeleesti. Uutta sylkkää en vielä tilaa, tilaan sitte ku on kunnolla tuohta että saan ainakin sen Airsalin.

21.11.2010 12:00

täytyykös kaasaria säädellä mitenkään kun laitoin isomman suuttimen?

21.11.2010 15:10

henkka95 kirjoitti:täytyykös kaasaria säädellä mitenkään kun laitoin isomman suuttimen?


Mikäli on kuriton niin ei kai sitä muuta tarvii kuin säädät tyhjäkäynnin kohdalleen (mikäli tarvii).

mistäs

21.11.2010 17:20

mistäs sais kaasarin neulaan lukkorenkaita :D oma lensi jonnekki helvettiin ku laitoin paikoille

21.11.2010 18:18

mitkä vakio välit generic triggerissä olikaan ?

21.11.2010 20:27

11-55

Eiköhän noita osia saa ihan jälleenmyyjiltä.

24.11.2010 10:58

no mikäs mikäs on genericissä tällä kertaa vikana ku lähtee käyntii ja sit sammuu melkee heti ja kaasarin säädöissä ei pitäs olla vikaa kun toimi edellisenä päivänä ihan normaalisti ja moottoriin on vaihdettu laakerit ja sylinteri uusi liikkeessä. :s ja kaasua antamalla sammuu heti ja tyhjäkäynnillä lämpimälläkin koneella melkeen heti

30.11.2010 16:36

mitäs tulppaa kannattaa näin talvella käyttää ton teharin kans kun tolla NGK BR8ES ei käy kunnolla?

30.11.2010 18:32

henkka95 kirjoitti:mitäs tulppaa kannattaa näin talvella käyttää ton teharin kans kun tolla NGK BR8ES ei käy kunnolla?


Eiköhän ihan kaasarin säädöistä kiinni, eli hieman isompaa suutinta sisään. Ja itsellä on tulppana ollut br9es. (oli kyllä pelannu br7es, mutta kerran oli tulpasta syöpyny se kärjen päälle tuleva osuus)

30.11.2010 18:57

sempron kirjoitti:
henkka95 kirjoitti:mitäs tulppaa kannattaa näin talvella käyttää ton teharin kans kun tolla NGK BR8ES ei käy kunnolla?


Eiköhän ihan kaasarin säädöistä kiinni, eli hieman isompaa suutinta sisään. Ja itsellä on tulppana ollut br9es. (oli kyllä pelannu br7es, mutta kerran oli tulpasta syöpyny se kärjen päälle tuleva osuus)


suuttimena mulla on 110,mikähän boschin tulppa vastais tuota br9es:ää?

30.11.2010 21:49

henkka95 kirjoitti:suuttimena mulla on 110,mikähän boschin tulppa vastais tuota br9es:ää?


Kokeiles nyt ihan ekana vaan vaihtaa sitä suutinta isommaks. Jos tulppa on kunnossa niin vika ei ole siinä. Itsellä oli vakiokaasarissa teharin kanssa kevät-kesä-syksy 115 suutin ja talvella tarvitsisi vielä isompaa.

4.12.2010 10:55

nyt pörrää taas komeesti kun laiton sen br9es tulpan.

Piikkirenkaat

7.12.2010 16:16

Niin elikkä onko kellään tietoa, kun mulla on nyt Genessä eessä ja takana piikki renkaat niin ei oo minkäänlaista pitoa lumella ja ei pysty ajamaan kun 40km kun rattaat luisuu niin paljon.

7.12.2010 17:00

Eli sul on nastat ja ei oo minkäänlaista pitoa vai? ja rattaat luisuu?

7.12.2010 18:47

Jos sulla ihan piikkirenkaat on niin niitä pitoja on kyllä enemmän ku tarpeeks mopon tehoilla... "Rattaat luisuu"? Kerro ihmeessä vähän tarkemmin mitä tuollakin tarkotat.