Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Generic Trigger

23.3.2014 0:46

En oo ite kyl nähny tai kuullu et generickil olis joku muu tarrasarja
jos löytyy ilmota jos ei löydy ostat esim tarraarkin ja pistät sopivast katteisii ja smotoo alle!

Re: Generic Trigger

2.4.2014 23:09

haluaisin laittaa generikkii toisen änkän jossa olis sopivan kokone välipilli samas vakio paisarii tietääks kukaa mist sais sellasen halval?

Re: Generic Trigger

9.4.2014 17:21

Noni, nyt kävi näin että kaatu mopo ja meni vaihdepolkimen palautusjousi poikki ni sitä joutuu pikkusen aina ylös ja alas liikuttelemaan ennenkun vaihtaa vaihdetta. miten saisin helpoimmin ja nopeiten sen vaihdettua että joutuuko irttoittamaan lohkoja vai mitä?? auttakaa oikeasti, :D :D

Re: Generic Trigger

9.4.2014 19:53

sanokaas missä vika kun generick booaa ajossa ja kun on paikoillaan ja kallistaa oikeasti sitten sammuu.

Re: Generic Trigger

9.4.2014 21:36

Ootko kattonu ilmanputsarin? mulla oli sama juttu ni oli ilmanputsarin letku halennut niin sai kaasari liikaa ilmaan ni buuas

Edellistä viestiä ei tarvitse eikä pidä lainata.
-AceFin

Re: Generic Trigger

9.4.2014 22:23

no katon sen ensitöikseni huomen jos on halennu sitä ihmettelen ku on 4000 ajettu :s

Re: Generic Trigger

10.4.2014 8:06

mun generic on -10 ja onhan tuolla rullattu jo 10000km ja kyllä minäki ihmettelin ku se oli halennut mutta niin oli ja senkun laitoin uuden niin toimi kuin uusi :)

Re: Generic Trigger

10.4.2014 16:16

mun oma on 12

Re: Generic Trigger

10.4.2014 17:12

onko kenelläkään tietoa miten saisin vaihdettua tohon genericciin uuden vaihdeakselin nopeiten ja halpoiten kun siitä on mennyt palautusjousi poikki

Re: Generic Trigger

10.4.2014 22:04

Viet korjaamolle, tilaat sitä ennen scatterilta polkimen ja jousen ja annat ammattilaisen purkia ja kasata koneen. Lohkot pitää paukuttaa erilleen ja käännellä hieman vaihrerumpua ja kikkailla se akseli jousen kanssa sinne.

Re: Generic Trigger

12.4.2014 11:13

paljonkohan tommonenkin maksaa jos veis korjaamolle :o

Re: Generic Trigger

18.4.2014 14:07

Vähän alle 300e

Re: Generic Trigger

21.4.2014 20:23

kesäkuussa aloitan itse remontin koko koneen remointoin stefoja ja petareita myöten

voisko joku linkata mulle petilaakerit ja tivisteet ni tilaisin menemään =)
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 1.5.2014 13:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Omaa viestiä voi muokata rattaan kuvasta.

Re: Generic Trigger

27.4.2014 14:50

Miten generic x sais kulkemaan 60km/h

Minkä kokonen suutin generic trigger x on vakiona ja käykö siihen dellorton 6mm suutin.

http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... 16375.html käykö tämä generic triggeriin vakio änkän kanssa
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 1.5.2014 13:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tupla- saati triplapostauksia.

Re: Generic Trigger

30.4.2014 20:40

Ekaan kysymykseen: Otat osan kurista pois esim. rautasahalla tai rälläkällä.

Toiseen: Muistaakseni vakiona 95. 6mm Dellorton suutimethan ovat juuri ne jotka tähän käyvät.

Kolmanteen: Linkki ei toimi ainakaan minulla, mut jos tavan ledilippa niin eiköhän sen paikalleen saa. Toisaalta jää se aika ilkeästi vakio änkän eteen.

Pitänee tässä mainita vielä se, että suurimpaan osaan noista kysymyksistä vastaukset löytyvät aiempaa ketjusta. Lisäksi nuo kysymykset olisi voinut sisällyttää kyllä yhteenkin viestiin...