Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

19.8.2012 21:48

Arttu_Kaunistoinen kirjoitti:vuotaa siit sovitus kappaleen (tai mikäs sen pienen putken pätkän oikea nimi onkaan ei nyt tuu äkkisält mieleen :roll: ) toisest pääst , ei se mikä on pytyss kiinni vaan se pää mikä menee alkukäyrään kiinni?
(tais tulla aika sekava viesti mut koita saada selvää :) )

lisäystä viel tohon ett kuinka paljon sitä öljyä kannattaa laittaa bensan sekaan?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

19.8.2012 22:06

Tiivistemassaa siihen voi koittaa tunkee, onnistuu jos onnistuu. Jos seosbensalla aiot ruveta ajaa, eli otat öljypumpun pois, niin 5 litraan 1,25dl öljyy niin tulee 2,5% seos.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

19.8.2012 22:20

Reetuhai2 kirjoitti:Tiivistemassaa siihen voi koittaa tunkee, onnistuu jos onnistuu. Jos seosbensalla aiot ruveta ajaa, eli otat öljypumpun pois, niin 5 litraan 1,25dl öljyy niin tulee 2,5% seos.

Kiitokset tuosta! onko tuo öljypumpun pois ottaminen kuinka iso projekti? kun on vähän tuon työtilan kanssa ongelmia kun joutuu ulkona tekemään... :roll: Voi olla että yritän ensiksi säätää sitä öljynsyöttöö suuremmalle ja jos siitä ei tuu mitään niin sitten poistan tuon pumpun kokonaan. :)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

19.8.2012 22:47

Ei se oo iso projekti. Voithan tietysti pitää pumpun käytössä, ja lisätä bensan sekaan joku 0,5dl öljyy viiteen litraan.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.8.2012 15:36

14-65 ennemmin. 13-65 huudatusvälit jo kurittomallakin. turha käyttää noin lyhkäsiä jos pitää vähääkään pitempiä pätkiä ajaa

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.8.2012 22:12

onko kellään tääl munarellissä 90cc pyttyy kiinni? miten toiminu ja mitä kaasarii käytätte??

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.8.2012 22:51

Kokemusta enoxista? Uskaltaako moista edes laittaa kiinni..? Kavereilla pelkästään huonoja kokemuksia kyseisen putken kanssa, ei tehojen kanssa, mutta koneesta aina hajoaa laakerit + lämpöleikannut pari kertaa. Ja onko teharin kanssa tuorevoitelun poisto suositeltavaa? Onko mahdollista antaa tuorevoitelun olla ja lisätä jtn. 1% seoksia? :D Ihan vaa mielenkiinnosta kyselen.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.8.2012 23:16

Ei se Noxi niitä laakereita hajota tai lämpöleivota. Voihan ne laakerit hajoo jos johonki +20tkm jaettuun kellariin isket teharin. Ja leipoo kyllä jostain aivan myystä syystä kun teharista. Jos ei saa öljyy tarpeeks, säädöt on vituillaan, tai joku muu mättää.

Noxi on hyvä putki, suosittelen. Hyvä ajaa matkaa, kakspäällä ja stunttimiseenkin hyvä. Tehoalue on laaja, piikki on voimakas mutta ei niin repäsevä. Niin monipuolinen ja hyvä putki, vauhdissakaan ei jää vaikka TK:lle paljoo yhtään.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.8.2012 11:30

Kovasti veikkaan että kyllä koska nuo kurittoman välitykset on jo liian lyhyet sille niin kiihtyvyys on jo huonompi mitä hieman pidemmillä. Joten tg + välit vie kyllä ainaki kun vauhitia tulee +20kmh

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.8.2012 12:34

Uskon samaa kun siimo-. Leovincellä&14/62 voi kiihdyttää vielä ilman että tippuu piikiltä vaihtaessa. Tälläsellä +100kg kuskilla.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

22.8.2012 21:01

Mitkä olis hyvät välit leovincen kanssa, haluisin ettei kone huutais kokoaja mut pystyis silti keulimaa. Nyt kuriton putki, porattu moric ja välit 12/60.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

23.8.2012 2:48

sanokaa paljo suunnillee kulukis jos tyhjäis vakioputken alkukäyrästä ja 12-65 välit?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

23.8.2012 9:00

About 72km/h. Toki ilman moricia.