Tyhjäkäynnillä ei näe mitään, kyllä sillä muuten ihan kohtuullisesti näkee pimeessä (kuka nyt tyhjäkäynnillä ajaiskaan?). Pitkät päällä ajetaan luonnollisesti koko ajan, eikä niitä lyhkäsiä käytetä missään tilanteessa (paitsi jos pitkän lanka sattuu matkalla palamaan
).
Polttimoa ei kannata mennä suurentelemaan. Ongelmana tossa on enemmänkin se, ettei sieltä valopuolalta tule sitä sähköä ulos tarpeeksi kirkkaammalle polttimolle.
Kannattaa kattoa paljonko polttimolle tulee jännitettä kun kone käy kierroksilla, kaveri pitämään kiekkoja korkeella, ja itte mittailemaan mitä sieltä kannasta tulee. Jos tulee alle 6, on jossain johdossa tai liittimessä häviötä, jos tulee edes jonkunverran yli 6, niin hyvä. Sitten voi olla niitä tapauksia kun on ollut joku vähän taitamattomampi mekaanikko ja vetänyt jarruvalopuolalta johdot etuvalolle...mulla oli noin ja piti pimeellä ajaa iso taskulamppu toisessa kädessä kun valo näytti 2 metriä.
Alusta on aika kova, ainakin jos uudet iskarit ostaa. Mulla oli jotkut vanhat ihan löllöt ennen, ja kun ostin uudet, ei mopo alkanut enää yllättäen pomppia tiellä (mitä teki vanhoilla), muttei kyllä hiekkatiellä mukavuus parantunut. Asfaltilla menee nätisti. Muuten tollanen peltilaatikko on kyllä vetelämpi kuin vanha taunus...eka kääntyy etupää ja perä tulee puolisekkaa perässä
Jos tollasella ajamaan meinaa ruveta, kannattaa ihan perustsekkaukset tehdä eka, muunmuassa avata pytty ja (todenäkösesti) porauttaa se+uusi laadukas mäntä, kaasari putsata ja putki polttaa (tai jollain kemikaalilla ottaa jos kromit putkessa vielä tallella) tyhjäksi karstasta.