Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
26.11.2012 16:42
No kyllähän siitä savut läpi tulee, mutta luoja yksin tietää koska siitä on viimeksi karstoja poltettu. Saako muuten kysyä, että miten tuo putken tukkoisuus voisi tyhjäkäyntiin vaikuttaa?
26.11.2012 16:56
mjaa jos on ihan tukossa että ei pääse savut pihalle nii sammuuhan se mopo siihen..
sammuuhan se mopo vaikka laitat käen änkän eteet siis tukit putken..
27.11.2012 14:44
Osaisko kukaa sanoo minkä takii mun Pv:ssä ei toimi sähköt, sähkö kulkee kyllä sytytyspuolalle saakka ja antaa kipinän mutta valot ja tapponappi ym ei toimi
Ennen toimi hyvin sähköt mut sit päätin projektoida ja laittaa koko mopon atomeihi ja sit tietty ostin uuden johtosarjan ym osaa moposportilt nii sen jälkee ei oo toiminu. kaikki liitännät ja kytkennät tehty järjen ja sähkökaavion mukaan oikein mutta silti ei toimi
jonkun aikaa aaattelin et oisko vikavalopuolassa mut hitto ku ruuvin kannat pyöristyny nii ei saa irti...
Sit ostin tuossa joku aika sitten S1 mopon jossa toimi sähköt ja moottori oikein hyvin. Otin moottorin omaan Pv:seen sen perässä jos ne sähköt alkaisi toimia mutta ei
oisko mitää ideoita mitä pitäis tehdä?
27.11.2012 15:05
Joo eli tämmönen probleema tuli vastaaa;
mulla on 83-vuosimallin pv johon pitäs saaha tankin etupala. Ostin vahingossa siihen sen 83-91 malleihin sopivan eikä se tietenkää passannu. Oisko kellään tietoa saako niitä vanhempaan tankkiin sopivia etupaloja enää mistään? tai onko joku saanu jotenki modattua sen uuemman siihen vanhaan tankkiin? Ja jos jollaki on tarvetta sille uudemmalle etupalalle nii laittaa yksityisviestiä
27.11.2012 16:48
Onkohan mulla liian iso suutin vai sytytys vituillaan ku lyö sellasta 20cm liekkii putken päästä
toimii alussa ihan hyvin sitte yhtä äkkii vaan sammuu jä kun polkee runkuttaa käyntiin nii pysyy käynnissä muutamia sekuntteja
27.11.2012 18:12
heka96 kirjoitti:Onkohan mulla liian iso suutin vai sytytys vituillaan ku lyö sellasta 20cm liekkii putken päästä
toimii alussa ihan hyvin sitte yhtä äkkii vaan sammuu jä kun polkee runkuttaa käyntiin nii pysyy käynnissä muutamia sekuntteja
Koitas vaihella suutinta pienempää ja tietty neulan korkeutta, itelki oli hieman samantapane vika ja suuttimen vaihol ja neulan korkeudel helpottu
27.11.2012 18:54
nii mää arvelinki muttaku toimi samalla suttimella ja kaasarilla ihan hyvin 80cc plusulla nyt malossilla rupes temppuilee..
27.11.2012 19:25
No eripytty ja erilaiset imut + huuhtelut. Ei se suoraan säätöihin käy ku hyvällä tuurilla.
27.11.2012 19:44
tietysti uusin säätöihin, mutta mietin vaanku muuttu niin radikaalisti että ei pysy ees käynnissä eikä pysty antaa ollenkaan kaasua
30.11.2012 0:16
Mahdollista..
Vittu itellä katkes jo viidennen kerran se vitun runkoputki siitä koneen ja putekn välistä...
On hitsattu kaasulla, puikolla mutta aina jossain vaiheessa hajoo hitsin yltä vaikka on hitaasti päästetty sauma yms
No nyt on sellanen patentti että jos hajoo niin tulkaa ostaa yks pv
DD
30.11.2012 13:12
jotain vahviketta sinne runkoputken sisään?
30.11.2012 19:31
94Zip kirjoitti:jotain vahviketta sinne runkoputken sisään?
Tai leikkaa sen mädän pätkän pois ja korvaa sen uudella teräksellä.
30.11.2012 22:30
minkähän kokonen suutin ois suunnilleen passeli 80cc koskemattomalle plusule 18mm lorton kaasarilla
30.11.2012 22:35
Ja putki oli? Putsari oli? Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
30.11.2012 22:55
putki taitaa olla pro sportti tai luhoa samoja paskoja taitaa tosin molemmat olla
putsari oli joku tnt
ja lisätääs vielä että mikroautossa kiini oleva pevetinkone