Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
22.8.2014 17:33
Vielä lisä kysymys onko kukaan laittanu riejuun honda cr katteita että miten pitäs muokata että käy?
23.8.2014 9:49
Ei sulla sattuis olemaan halua myydä tota ylimäärästä katesarjaa erikseen? Jos onnistuis niin jatketaan yv:llä
24.8.2014 7:41
jawa123 kirjoitti:Ei sulla sattuis olemaan halua myydä tota ylimäärästä katesarjaa erikseen? Jos onnistuis niin jatketaan yv:llä
Jos mopon ostaja ei ota mukaan niin sitten laitan myyntiin.
27.8.2014 16:15
Mitäs pistää paikalle, kun vanha virtalukko on paskana? Olisiko siis mahdollista vaihtaa koko mittaristoa ja virtalukkoa, vaikka jonkin toisen mopon mittaristoon?
27.8.2014 21:30
No nyt en kyllä ymmärrä näitä riejuja. Eli mulla 2009 MRX ja on puolavanteet ja ei oo USD keula. Rekisteriotteesa lukee MRX ja tyyppikilves MRX. Eli onko tämä sitten se Rieju MRX Spike tai jtain?
27.8.2014 21:33
Sulla on MRX, johon on joku jälkikäteen vaihtanut spiken vanteet, ei sen kummallisempaa.
27.8.2014 21:49
ok kiitos varmennuksesta
ja 2009 MRX on siis MRX Pro? Vaiko ihan MRX vaan?
27.8.2014 22:01
Kaikista mrx:n vuosimalleista on erikseen perus- ja pro-versio. Pro-versiossa on mm. Kaasutakaiskari, usd-keula, piparijarrulevyt ja muuta turhaa
2.9.2014 15:39
moro kaikille,tarvitsen apua,elikkäs riejun kaasarista alkaa vuotaa pikkuhiljaa jotain nestetta (se on vissi 2t ölljy bensalle ei haisee ja on samanvärinen kuin mun öljyt) eli öljyt vuotaa siin missä ilmanputsari menee kii kaasariin siinä kohta aina roikku pien tippa ja joskus nousee tyhjäkynti noin 300-500rpm,minun mielestäni läpät ovat huonot, mutta en vielä ehtinyt purkkaa.katoin netistä että niitä on monta erimerkkisia ja erilaisia onks mitään eroa esim nostaks yhtään tehoa kallimmat läpät? odotan vastausta saa linkkeja laittaa,kiitos etukäteen
2.9.2014 16:05
Se on aivan sama mitkä ostat, kun ei läpillä saa vakiomopoon mitään huomattavaa eroa.
2.9.2014 17:21
juu kiistos mutta onko sinun mielestasi läpäs vikaa
2.9.2014 17:31
Aika vaikee sanoa, kierrosten nousu viittaa lähinnä imuvuotoon, mutta toi öljyn tulo ilmanputsarista taas raottaviin läppiin. Ei se suuri vaiva ole niitä läppiä vaihtaa ja mikäli sisällä on alkuperäiset, niin ne voivat hyvinkin olla vaihtokunnossa. Voisin suositella malossin läppiä, ostin 6 läpän sarjan (0,30mm, 0,35mm ja 0,40mm) joista käytin ite 0,30mm läpät ja myin loput niin hintaakaan ei jäänyt kuin reilu 10€, ja perun puheitani nyt sen verran, että kun nuo vaihtoi kiinni niin persdynollakin tunsi jo jotain eroa alaväännössä, tosin ylävääntöä katosi samalla. 0,35mm on tyhjennetylle putkelle hyvä kompromissi, mutta kuristettuna varmaan 0,30mm on se paras.
2.9.2014 19:44
juu kiitti kerkesin jo tilata nämä
http://www.janikaasalainen.fi/lappavent ... 10102.html ei mitään tietoa kuinka paksut nämä on
2.9.2014 19:49
Tilasit sitten koko läppärungon läppineen
noh, eipä siinä mitään, mutta tulee vaan paljon kalliimmaks.
2.9.2014 21:14
Mulla on rieju mrx vm-09. Ni mikä vois olla vikana ku kylmällä konella pakoputken päässä on valkeaa/keltaista mönjää /nestettä ja kun kone lämpenee niin sitä ei ole??