Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.6.2013 4:27
pate131 kirjoitti:käykö 110/70/17 rengas deeteen etuvanteelle?
käyhän se.. tua 110 meinaa sen rengaan leveyttä.. ja 70 sen korkeutta normaalistihan nois on 80 korkee mutta menee se
23.6.2013 18:00
Pystyykö sen suuttimen vaihtamaan yksin jos ei tankkia ota pois?
23.6.2013 22:58
opqr kirjoitti:kaksi ongelmaa:
1. dt ei saa kipinää. mistä johtuu? uus tulppa, hattu ja kaikki.
2. missä järjestyksessä cdi-boksin johot on 06 dt:ssä ylhäältä alaspäin?
Onko puolan vastukset tsekattu?,Ongelma saattaa johtua myös siitä tai huonosta puolan maadoituksesta.Putsaa maadoitusjohdon kosketuspinnat teräsharjalla,Ja kokeile uudelleen.
24.6.2013 14:03
En ainakaan ite saa tuota kohokammiota käännettyä.. ilmanputsari on ihan löysällä enkä silti saa käännettyä itseeni päin
24.6.2013 16:07
Irrota nyt herrantähden se tankki
24.6.2013 17:08
Kuinka paljon on lämpömittarissa yksi palkki asteina ja paljonko lämmöt on silloin kun mittarissa on täydet?? google ei auttanut(=
24.6.2013 17:58
Mikä olisi hyvä käyttää tiivisteenä alkukäyrän ja paisarin välissä? Passaako maito tölkki
24.6.2013 18:21
Tommonen pakosarjojen asennukseen tarkoitettu lämpöä kestävä
töhnä lienee parempaa...?
24.6.2013 18:44
08 dt:ssä taas ongelmia
-Alhaisilla kierroksilla ei kierrä kuin hieman,jonka jälkeen kuulostaisi siltä että tukehtuu ja kone pätkii,Suutin on 104,Moric porattu,Alukäyrästä kuri otettu pois.
Toisella tulpalla on kokeiltu -ei vaikutusta
Puolan maadoitus on tehty paremmaksi - ei vaikutusta
kaasari putsattu - ei vaikutusta
Siis mopohan ei tee tuota tietyille kierroksille jumittamista koko ajan vaan kun lähtee samantien ajamaan ja ajetaan +3k kiekoilla ei tapahdu tuota ongelmaa.Tuo jumittaminen tapahtuu heti kun ajetaan hetki matalilla kierroksilla,Kun moottorin sammuttaa ja polkasee uudelleen käyntiin käy taas kone aivan normaalisti ja about 5-10 min päästä aloittaa taas ton jumituksen eli kierrokset eivät nouse vaikka kaasu olisi tapissa.
Säädöt on ok ja tulpan väri on maitokahvin ruskea.Puolan ohmit on myös katsottu yleismittarilla,Ja näytti yhdeksää,Ok?
Tilasin uuden moricin ja puolan jos ongelma ratkeiasi sillä,Tosin sitten v*tuttaa jos ei johdu näistä.
Itsellä herää mieleen ongelma moricissa/puolassa jos ei saa tarpeeksi virtaa matalilla kiekoilla?
Jos tällä kertaa joku viisas osaisi vastata.....?
24.6.2013 19:31
No harvemmin tollaset pätkimiset mistään moricista johtuu. Ootko seosruuvia säätäny? Entä missä asennossa neula on? Toi suutinki kuulostaa aika isolta ja liian ison suuttimen oireita on mm. että kylmänä toimii paremmin mutta kun kone lämpiää niin vedot heikkenee ja röpöttelee. Eikä siihe tulpan värii voi läheskää aina luottaa, siihe kun vaikuttaa niin moni tekijä.
24.6.2013 19:56
mikä töhnä? voitko linkata semmoselle sivustolle missä niitä myydää?
24.6.2013 20:08
Neulan asennon pitäisi olla ok,Miten seosruuvia tulisi säätää oikein?
24.6.2013 20:15
valtsu_- kirjoitti:mikä töhnä? voitko linkata semmoselle sivustolle missä niitä myydää?
Kun oikein tarkkaan katot niin tossa on linkki biltsun sivulle.
Tomppez kirjoitti:Neulan asennon pitäisi olla ok,Miten seosruuvia tulisi säätää oikein?
Tuosta:
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... .A4t.C3.B6 löytyy ohjeet seosruuvin säätämiseen.
24.6.2013 20:44
Eipä auta mitään,Toimi vielä 2pv sitten aivan normaalisti.Mitään ei ole edes kaasariin vaihdettu eikä säätöihin ole edes koskettu aikaisemmin.