Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
22.4.2013 21:18
Ei sattuis kellään olemaan tähän kuria? Oma päässyt katoamaan ilmeisesti jonnekin, eikä ole välineitä uuden tekoon. Kyseessä MRT 50 2010.
23.4.2013 15:17
samalla asialla myös ton vakiokuristimen kanssa
hyvä hommahan tuo et rajotin hakkaa vasta jossain kuudeskympis jos vaihan niitä välejä
23.4.2013 18:02
btw tällä hetkellä mun kurittomasta reiskasta kuuluu hirveet äänet.. voiko ongelma olla siinä, et alkukäyrän ja sylinterin välistä tipahtanu toinen jousi
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... kpl-82335/ käykö 75mm jouset?
23.4.2013 22:02
Olen hyvin otettu kun täälläkin jo höpötellään musta..
Mutta tosissaan pienellä kurin viilaamisella ja reikälevyn pois otolla saapi ihan "fiksun" mopon kaupunkiajoo, jonka huiput semmoset reilut 60. Tosissaan tässä mun ei oo mittää rajotinta... koska europa 2011.
24.4.2013 8:07
itellä kuuluu hirveet äänet sen takii koska ne tiivisteet kusee siin alkukäyräs
24.4.2013 9:05
Itseasiassa se on aivan luonnollista jos ottaa kurinpois niin äänet kasvaa. Se jousi on lähteny moneltaki ja ei se siihe äänee vaikuta. Kaikista eniten vaikuttaa äänenvaimentimen kunto ja se että onko siellä villoja, itellä palanu kaikki villat nii kauheet äänet. Osta keraamiset villat netistä ja rälläköi änkkä auki ja laita uudet sisää. Jos ei kehtaa tehä nii uus änkkä vaa, uus änkkä on ihan jees, koska se riejun änkkä ei kovin kummonen ole, kaveri laitto peugeotin änkän ja kyllä pysyy hiljaisena. Ja oleppas hyvä xUUBELz, et ite oo kuitenkaa tehny sille mitää muutaku kaatuillu?
Jos pitää kerta liikkeessä käyttää suuntinta vaihattamassa/poraamassa isommaks
24.4.2013 15:20
no noi äänet on jo naurettavat
D eka kyllä koitan kattoo et vuotaako se putki siitä tiivisteistä tai muuten vaan jääny ruuvit löysälle
24.4.2013 17:38
Täällähän on hurja mies liikenteessä kun kulkee alamäkeen 73! Miettikääpäs sitä kuinka rohkea kaveri on kyseessä!
Bange kirjoitti:no noi äänet on jo naurettavat
D eka kyllä koitan kattoo et vuotaako se putki siitä tiivisteistä tai muuten vaan jääny ruuvit löysälle
Kaveri hitsas tässä viime viikonloppuna änkän takas kiinni välipilliin kun oli revenny ne saumat.
Ja senkin mopo kulkee yli 70!!! MIETTIKÄÄ!! SE EI PELAA JOKA PELKÄÄ!
24.4.2013 17:54
No joo, jospa nyt vaan keskityttäisi vain näihin mopoihin eikä mun videoihin. Ja voisit ottaa selvää asioista ennenkuin tulet tänne huutelemaan.
Kiitos
24.4.2013 19:07
Kuinka sen katalysaattorin letkun saa irti? kun siin on semmonen kiristin ? Milläs se ilman putsariin menevä aukko kannattaa tukkia?
24.4.2013 20:13
Vaikka meisselillä väännät sen klemmarin auki. Kannattaa vaan iskee sopivan kokonen pultti siihen pikkuputkeen ja laitat takas sen letkun siihen niin ei tarvii purkaa muuta pois.
25.4.2013 8:15
Ite otin pihdeillä kiinni siitä ja väänsin aluks vähä sivulle ja sit ylöspäin
25.4.2013 21:42
Kaksnelikantti kirjoitti:Vaikka meisselillä väännät sen klemmarin auki. Kannattaa vaan iskee sopivan kokonen pultti siihen pikkuputkeen ja laitat takas sen letkun siihen niin ei tarvii purkaa muuta pois.
Nii mitä tosta hyötyy ja kannattaako tehä?
25.4.2013 21:44
Ja mitä virejä mun kannattais tehä mun mrt europalle et se kulkis ja kiihtyis ja vois kekee että myös ei kulkis yli 65
25.4.2013 21:51
Poraa kuria se pari milliä isommaks, lukee joka toisella sivulla saatana.