31.3.2013 18:11
Deeteemann kirjoitti:^^jaani^^ kirjoitti:No et kuule sieltä säätele mitää. Siittä vaijerin yläpäästä sääjät..
Ja niinkö mistä päättelet että saa liikaa ilmaa? säädä seosruuvia pienemmälle
ilmaruuvi on kiinni, kytkin luistaa vaikka työntäsin sen vaijerin sun perseeseen.
31.3.2013 22:39
1.4.2013 13:17
siimo- kirjoitti:Jäykemmät kytkinjouset vois olla pop. Tai vaihtoehtoisesti lisäät toiset prikat siihen jousten päälle.
Ja tarkisteleppa ettei oo imuvuotoja joiden takia vetäis laihalle.
1.4.2013 13:27
1.4.2013 13:37
Deeteemann kirjoitti:siimo- kirjoitti:Jäykemmät kytkinjouset vois olla pop. Tai vaihtoehtoisesti lisäät toiset prikat siihen jousten päälle.
Ja tarkisteleppa ettei oo imuvuotoja joiden takia vetäis laihalle.
Eikös sillä kruunun keskellä olevalla kierretangolla joka lukitaan sitten mutterilla, ole mittän merkitystä? Senhän päälle tulee se "tutti" joka sitten menee vaihteistonläpi.. Kun se pallokin puuttuu sieltä akselin sisältä nii eikö sille voi muka mitään tehdä säätämällä sitä osaa
1.4.2013 14:52
1.4.2013 15:05
Eli onko sulla kahvan päästä nyt vaijerin säätö niin löysällä kuin mahdollista ja silti luistaa kun ottaa piikin? Mopo ei taida ihan vakio olla niin helpottaa jos sanot mitä viritystä sulta löytyy ja onko kytkinjousia ja levyjä vaihdettu?Deeteemann kirjoitti:siimo- kirjoitti:Jäykemmät kytkinjouset vois olla pop. Tai vaihtoehtoisesti lisäät toiset prikat siihen jousten päälle.
Ja tarkisteleppa ettei oo imuvuotoja joiden takia vetäis laihalle.
Eikös sillä kruunun keskellä olevalla kierretangolla joka lukitaan sitten mutterilla, ole mittän merkitystä? Senhän päälle tulee se "tutti" joka sitten menee vaihteistonläpi.. Kun se pallokin puuttuu sieltä akselin sisältä nii eikö sille voi muka mitään tehdä säätämällä sitä osaa
1.4.2013 19:18
1.4.2013 19:29
Deeteemann kirjoitti:Eikös sillä kruunun keskellä olevalla kierretangolla joka lukitaan sitten mutterilla, ole mittän merkitystä? Senhän päälle tulee se "tutti" joka sitten menee vaihteistonläpi.. Kun se pallokin puuttuu sieltä akselin sisältä nii eikö sille voi muka mitään tehdä säätämällä sitä osaa
siimo- kirjoitti: Eli onko sulla kahvan päästä nyt vaijerin säätö niin löysällä kuin mahdollista ja silti luistaa kun ottaa piikin? Mopo ei taida ihan vakio olla niin helpottaa jos sanot mitä viritystä sulta löytyy ja onko kytkinjousia ja levyjä vaihdettu?
Siitä kierretappimutteriviritelmästä on hyötyä vain jos vaijerin säädöt on kahvasta jo tapissa. Se ei poista luistamisongelmaa jos se ei ole säädöistä johtuvaa. Tällöin mahdollinen syyllinen voi olla liian löysät kytkinjouset kyseiselle viritysasteelle.
1.4.2013 20:12
2.4.2013 22:27
3.4.2013 0:06
Palezu kirjoitti: Oli kyllä vittumainen huollettava tämä mopo. Kirosin kaasarin irrotuksen ja takaisin laiton kanssa varmaan tunnin ja puoli mopoa piti purkaa että sai ilmanputsarin pois
Paljonko noiden pitäisi kulkea kurittomana? Otettiin kuri pois ja laitettiin 100 suutin(hitusen liian iso vielä) niin meni munakuppiasennossa 87 mittariin.
3.4.2013 7:40
3.4.2013 11:37
3.4.2013 13:29