Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Derbin tehoputket

25.6.2012 16:56

ottaako tecnigas e-nox kuri paikollaan minkäänlaista piikkiä vakio pytyllä. kasvaako nopeus yhtään? vai onko samallainen entä vakioputki?

Re: Derbin tehoputket

25.6.2012 21:33

Maazza kirjoitti:Sanotaan nyt näin ihan suomeksi että en vaan jaksa :lol:

Täällä on niin asiallista ja tietävää porukkaa niin miksi vaivautua moiseen :lol: :lol:

Tekisi mieli sanoa jotain, mutta taidan jättää väliin. Vähän kauemman aikaa katseltuani vastaavaa uskoisin tuon Metrakitin kuitenkin olevan lähimpänä..

Re: Derbin tehoputket

25.6.2012 21:43

taurus96 kirjoitti:ottaako tecnigas e-nox kuri paikollaan minkäänlaista piikkiä vakio pytyllä. kasvaako nopeus yhtään? vai onko samallainen entä vakioputki?

Suoraan sanoen täys paska kuristettuna. Ei todellakaan väännä yhtään missään paitsi tehopiikillä ees jonkinlaista tehoa joka on suunnillee sama ku vakioputkella kurien kanssa. Ei taida kasvaa nopeus. Kurittomana hyvä.

Re: Derbin tehoputket

26.6.2012 14:03

hassukka kirjoitti:
taurus96 kirjoitti:ottaako tecnigas e-nox kuri paikollaan minkäänlaista piikkiä vakio pytyllä. kasvaako nopeus yhtään? vai onko samallainen entä vakioputki?

Suoraan sanoen täys paska kuristettuna. Ei todellakaan väännä yhtään missään paitsi tehopiikillä ees jonkinlaista tehoa joka on suunnillee sama ku vakioputkella kurien kanssa. Ei taida kasvaa nopeus. Kurittomana hyvä.

entä jos viilaa kuria jonku verran pois

Re: Derbin tehoputket

26.6.2012 14:48

Ei oikeastaan... Ota koko kuri pois vaan ;)

Re: Derbin tehoputket

27.6.2012 0:55

Ei teharilla ole mitään järkeä ajaa kurilla, ei edes viilatulla kurilla. Joko ostaa teharin ja ottaa kurin pois tai ajaa vakioputkella.

Re: Derbin tehoputket

28.6.2012 2:01

Päteekö tuohon oikealta menevään gianelliin samat tiedot kuin vasemmanlta meneväät? Ja saako noita vasemmalta meneviä putkia helposti modattua DRD Prohon?

Re: Derbin tehoputket

28.6.2012 15:24

Helppo on suhteellinen käsite=D Mutta kaiken helpoin tyyli on ottaa vaikka drd pron vakio putken alkukäyrä irti ja liittää se gianellin paisarii. Se on taas eriasia viittikö putkea ruveta silpomaan=D

Re: Derbin tehoputket

28.6.2012 21:04

Tai sit ostaa suoraan oikeelta menevä gianelli? Mut meinasin vaan et onko siinä sama tehoalue jne.

Re: Derbin tehoputket

28.6.2012 21:37

Meikko kirjoitti:Mut meinasin vaan et onko siinä sama tehoalue jne.

Riippuu siitä miten hyvin saat putken mitat säilytettyä eli jos vaikka otat 5cm alkukäyrästä nii varmasti muuttuu tehoalue.

Re: Derbin tehoputket

28.6.2012 21:49

Joojoo mut meinasinki tätä putkee vrt. vasemmalta menevä :D

Re: Derbin tehoputket

28.6.2012 22:59

Aika varmasti.

Re: Derbin tehoputket

29.6.2012 16:38

On sama tehoalue, samoja putkiahan ne on toinen vaan tehty "toisinpäin". Ja jos jotain kiinnostaa niin ois rosterinen tecnicas E-nox kaupan

Re: Derbin tehoputket

29.6.2012 19:19

Apua. Ostin tossa turbokitin ja hukkus kaikki tehot alakierroksilta ja lähtö on tuskallista ja alakierrosten ja tehoalueen välissä on hirveä kynnys josta ei meinaa jaksaa nousta piikkiin... Mopo on Derbi drd pro r, laitettua on teholäpät, putki,välit ja 95 suutin. En tiedä eroaako putki mitenkää lacadasta mutta menee oikealta puolelta. Millä sais lisää vääntöä alakierroksille?? täytyy menkeen huudattaa että pääsee liikkeelle kohtuullisesti ja ei kiihdy hetkeen koska ei saa piikkiä tuon "kynnyksen" takia. Apuaaa! Mikä auttais? Vai pitäiskö suoraan vaihtaa metraan?

Re: Derbin tehoputket

29.6.2012 19:49

Hemmownaa kirjoitti:Apua. Ostin tossa turbokitin ja hukkus kaikki tehot alakierroksilta ja lähtö on tuskallista ja alakierrosten ja tehoalueen välissä on hirveä kynnys josta ei meinaa jaksaa nousta piikkiin... Mopo on Derbi drd pro r, laitettua on teholäpät, putki,välit ja 95 suutin. En tiedä eroaako putki mitenkää lacadasta mutta menee oikealta puolelta. Millä sais lisää vääntöä alakierroksille?? täytyy menkeen huudattaa että pääsee liikkeelle kohtuullisesti ja ei kiihdy hetkeen koska ei saa piikkiä tuon "kynnyksen" takia. Apuaaa! Mikä auttais? Vai pitäiskö suoraan vaihtaa metraan?


TK on sellanen, ei siihen mikään auta, ehkä jos säädöt on täydelliset. muuten ei.