Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
12.8.2011 3:16
Juissade kirjoitti:Edelleen kiinnostaisi, että mistä löytäisi lukollisia tankinkorkkeja ? Ankea jättää koulun pihaan. Ja sitten, miten "rattilukko" toimii tässä mallissa
Kaikkiapäin olen sitä yrittänyt renkslata mutta ei kun ei.
en tiedä mistä lukollisia saa mutta rattilukko toimii kun kääntää tangon vasempaan (rengas osoittaa vasemmalle) ja työnnät avaimen rattilukkoon käännät eteenpäin? ja painat avaimen pohjaan jolloin lukko menee paikoilleen ja tanko ei pääse liikkumaan paljoa. Toivottavasti auttoi tämä sekava selitys
14.8.2011 18:43
Jees, sehän toimi!
Mikäs suutin näis on vakiona?
16.8.2011 21:12
Kuinka pahaa ääntä tyhjätty vakioputki pitää, ois tarkotus vähä piristää ku saa ton sisäänajon finiittoo? Ja puhukaa ny herranjumala muutki ihmiset, en mä tääl viitti koko aja kysellä
17.8.2011 7:18
Juissade kirjoitti:Kuinka pahaa ääntä tyhjätty vakioputki pitää, ois tarkotus vähä piristää ku saa ton sisäänajon finiittoo? Ja puhukaa ny herranjumala muutki ihmiset, en mä tääl viitti koko aja kysellä
Oletko lukenut foorumin läpi, alussa puhutaan putkesta ja sen äänitasosta verrattuna LeoVinceen tjsp. Kyllähän se pitää rutkasti enemmän ääntä ainakin tyhjäkäynnillä kun verrataan silloin kun on kuristus paikoillaan. Alakierroksinen putki tyhjänä, kulkee sen juuri päälle 65 koska sen verran pienehkö eturatas 10.
17.8.2011 17:29
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, kuinka pystyy nopeusmittarin muuttamaan maileista kilometreiksi? Eli mittari näyttää tällä hetkellä nopeuden maileina, kilometreiksi pitäisi muuttaa.
17.8.2011 21:29
Taistelu-Lexa kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kertoa, kuinka pystyy nopeusmittarin muuttamaan maileista kilometreiksi? Eli mittari näyttää tällä hetkellä nopeuden maileina, kilometreiksi pitäisi muuttaa.
Vie takaisin Ostopaikkaan jos ostit uutena, jos ei niin maahantuojalta saa varmasti uuden.
Minun vikkini vain tähän
23.8.2011 21:41
Mikäs suutin ois paras jos rälläköis ton katalysaattorin poies? vai tarviiko ees suutinta vaihtaa/mitään vaikutusta mihinkään sen irroituksella? Teoriassa kyllä? Tuntuu noita poliiseja riittävän ni ei viittis ihan tyhjäks tota putkee vetästä..
23.8.2011 21:59
Minkäs kokosta suutinta suosittelisitte kokonaa tyhjän putkenkaa?
23.8.2011 22:11
tyhjällä putkella vähintää 102
23.8.2011 23:30
Juissade kirjoitti:Mikäs suutin ois paras jos rälläköis ton katalysaattorin poies? vai tarviiko ees suutinta vaihtaa/mitään vaikutusta mihinkään sen irroituksella? Teoriassa kyllä? Tuntuu noita poliiseja riittävän ni ei viittis ihan tyhjäks tota putkee vetästä..
kyllähän suutinta tarvii vaihtaa sillä vakiona 88 mikä ei riitä, joku 102+ itellä on 105 mikä toimii vallan mainiosti täysin tyhjällä putkella. Ei se Kuristuksen pois oton jälkeen kulje vakio väleillä noin. 65 +-3km ?
Vaikka mittari näyttää 72km/h 65nopeudessa.
24.8.2011 7:21
Täl kyläl tuntuu noi kilvet lähtevän vähä turhankin naurettavista nopeuksista
56 ja 58 tutkaan
Onko koneelle kuinka terveelliset välit 10-65, kurittomal putkel. tollon varmaa menis jonkun +60 ?
24.8.2011 8:30
Ei se kone niistä jatkuvista korkeista kierroksista tykkää mutta ittellä kestäny nää 6000 km
24.8.2011 15:19
Juissade kirjoitti:Täl kyläl tuntuu noi kilvet lähtevän vähä turhankin naurettavista nopeuksista
56 ja 58 tutkaan
Onko koneelle kuinka terveelliset välit 10-65, kurittomal putkel. tollon varmaa menis jonkun +60 ?
Rajahan on 55km/h jonka jälkeen poliisi saattaa viedä kilvet. ei se ole ku noin.70€ ehkä vähemmän ehkä enemmän niin saa takaisin kilpiin.
24.8.2011 22:40
Lain puolesta poliisit voivat viedä kilvet, jos mopo kulkee lujempaa kuin 45km/h. Se siitä naurettavuudesta. Kannattaa jättää virittämättä jos noin sylettää.