Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Beta RR-50

7.10.2012 12:27

no jos siellä vaikka on ollu se patteri mutta se on loppunu? :D
Ja varmaan lähtenyt mittariston takaata se anturin piuha irti, näin veikkaan.

RE: Beta RR-50

7.10.2012 12:37

No tuota.. Katteleppa vaan sitä anturia siellä vaihdepolkimen luona. Ja ainakin uudenmallisen mittarin patteri on cr 2430, ei ehkä löydy ihan joka siwasta, mutta pitäs kyllä löytyä suht easysti. Ja mulla se "kello" tuntuu elävän muutenkin niin omaa elämää, ja kun sitä ei saa ees laitettua mihkään aikaan niin(?) epäilyttää vähän sen seksuaalinen asema mittarissa.

7.10.2012 15:04

Nyt vasta tuli mieleen kun rupesitte kelloista puhumaan, miten helvetissä se kello säädetään oikeeseen aikaan? Ei oo tullu ennen kysyttyä, eikä muutenkaa huomioitua ku en paljoo kelloo kattele siitä mittarista.

7.10.2012 16:16

mun beetteris toimii kello ainaki ihan oikein , säätö toimii sillai että painelette niin paljon että tulee ; -------- kohta

sitten painatte 5s pohjassa nappulaa
sitten alkaa kellon säätö
aluksi painelette nappulaa niin että tunnit menee oikein , sitten painatte pohjaan
sitten tulee minuutin , rämppäätte ne oikein ja sen jälkeen nappula pohjaan

7.10.2012 16:49

Pitänee testata,, Hävinny vaan mystisesti/oon hävittänyt(?) sen kuminappulan siitä, niin pitäs joku patentti kehittää siihen.. toki eipä tota tuu kauheesti räplättyä, mutta seuraavaa omistajaa silmällä pitäen vois pistää atomiks koko vehkeen..

7.10.2012 16:58

Joskus kun sain oman beta nii koitin laittaa tota kelloa aikaha tolla tavalla mite ttomidi justii sano, mutta ainaku mopon oon sammuttanu, nii eipä se aika enää oo oikias.. :roll:

Nykyään kattelen sitä vaa sillä periaatteella, että se näyttää et kuinka kaua on aikaa liikkeellä lähöstä :)

7.10.2012 19:29

Zeipii. kirjoitti:Joskus kun sain oman beta nii koitin laittaa tota kelloa aikaha tolla tavalla mite ttomidi justii sano, mutta ainaku mopon oon sammuttanu, nii eipä se aika enää oo oikias.. :roll:

Nykyään kattelen sitä vaa sillä periaatteella, että se näyttää et kuinka kaua on aikaa liikkeellä lähöstä :)

mulla ajettu 1000 kilometriä , patterit loppunu mittaristosta?
Tämän takia se nollaantuu aina kun sammuttaa , uudet patterit niin niitten pattereiden avulla se siirtää kelloa aina kun mopo ei ole käynnissä ;)

7.10.2012 20:21

^^Jes kiitti tost ohjeest, nyt mäki sain säädettyy kellonajan oikeesee :)

7.10.2012 20:42

Voiko olla nii et heti ostaes patterit loppunu? :D
No vois koittaa ostaa uudet jos sitte toimiis :P

7.10.2012 22:20

Juu-u tällä viikolla lähti oma Beta, hyvä mopo oli, ikinä ei ollut mitään vikaa, mitä nyt kerran tulppa hajos.
Tässä tämmönen pikku video taas vaihteeks ex-betasta 8) :

7.10.2012 22:41

Saako ostettua vakioputkea mistää. 07 vuoden betaan. Eli mopon mukana tullut kuri on hukkunut johki ja pitäis nyt katsastaa . Etin myydään osista kureja löytyi 08 eteenpäin vaan. onko ideoita mitä teen

RE: Beta RR-50

7.10.2012 23:15

Levy kuri, tai sitten orkkis.. Levyyn 9mm reikä ja thats it. Ja -07 ja -08 sama putki.. :roll: Uutena voi saada tokimotolta.. Koko vakio putkisto maksanee 500€ kepeesti.

Re: RE: Beta RR-50

8.10.2012 15:24

Gogge kirjoitti:Levy kuri, tai sitten orkkis.. Levyyn 9mm reikä ja thats it. Ja -07 ja -08 sama putki.. :roll: Uutena voi saada tokimotolta.. Koko vakio putkisto maksanee 500€ kepeesti.
¨

katsastuksen ajaksi vaan tunget putken täyteen jotain ja otat sen jälkee pois

8.10.2012 15:35

Mitkä jarrupalat sopii näihi betoihi? jos linkkiä olis jollai

8.10.2012 15:36

FallOutBoy kirjoitti:Mitkä jarrupalat sopii näihi betoihi? jos linkkiä olis jollai

ota betastas jarrupala pois ja menet Mc-scatterin nettikaupasta katsomaan betan varaosista samanlaista!