Nyt tarvis vähä apuja, olis ongelma minkä kans oon taistellu jo monta kuukautta.
Eli minulla on 2013 vuoden gilera smt, ihan uutena ostettu. "Virinä" on täysin kuriton ja tyhjä vakioputki ja kaasarin reikälevy otettu pois. Suutin on tällä hetkellä 92.
Eli ongelmana on että kun kaasuttaa esim. kytkin pohjassa tai ihan vaihde vapaalla niin kaasun kun pistää täysille ja pitää sitä hetken niin kierrokset lähtevät nousemaan normaalisti, mutta noin puolessa välissä kierros mittaria kaasu pätkäsee ja sen jälkeen jatkaa taas nousua normaalisti.. kaasu vaijeri ei kuitenkaan hirtä tai mitään. Tämä tapahtuu yleisemmin jos on isompi suutin.. en kuitenkaan voi pienempää suutinta laittaa koska mopo ei toimi enää kunnolla silloin liian pienen suuttimen takia. (pienemmällä suuttimella pätkintää ei esiinny usein) Kaasari on puhdistettu ja eri suuttimia on kokeiltu 88 90 92 94 .. eniten pätkii 94 suuttimella. Sitten on myös toinen ongelma . En tiedä littyvätkö ongelmat toisiinsa.. Eli kun keuliessa haen kulmaa/ liun kytkin pohjassa keula ylhäällä-> niin kun lasken keulan mopo röpöttää todella paljon ja myös pätkii niin kuin äsken selitin ja myös niin sanotusti tukehtuu bensaan. Mutta se ei kestä kauaa kun hetken kaasuttelee niin sitten mopo toimii taas normaalisti. mutta uuden kulman haun jälkeen taas sama juttu.
Eli jotkut asiasta tietävät jos voisivat jotain apuja antaa, missä vika/ mistä sitä pitäisi etsiä vai onko joku rikki/ kulunut.....
kiitos jo etukäteen
keuliminen ei oikeen onnistu kun isossa kulmassa tukehtuu ja pätkintä on kauheaa
(