Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

4.4.2013 18:20

Eikös MRT 10 europas cdi ole penkin alla? Jos on niin miten penkin saa pois, en nyt jaksais alkaa meneen pää kenossa tuol takalokarin alla :DD Siks päätin kysellä teiltä oppineilta et miten homma hoituu. :)


Kiitokset

Re: MRT

4.4.2013 18:39

Mun muistaakseni se cdi boksi on vasemman etukatteen alla.
Ja sinne pääsee helposti käsiksi kun ottaa vaan sen katteen pois.

Re: MRT

4.4.2013 19:10

Ainiin! Se olikin se MRX jossa se oli penkin alla :D Mut kiitos :)

Re: MRT

6.4.2013 20:47

flimmeri ei oo se tilaamasi imukaula kuristettu. Itellä sama imukaula.

Re: MRT

6.4.2013 21:06

Juu, en oo vielä vaihtanu sitä, enkä tiedä vaihdanko ollenkaan:D

Re: MRT

7.4.2013 17:02

Minä olen etsnyt tuota rieju mrt 50 pro:ota ja en kyllä ole löytänytkään edes nettimotosta sellaista millä olisi ajettu se max.7000km, että olisiko jollakin tietoa mistä sellainen löytyisi?

Re: MRT

7.4.2013 20:33

Minulla tulossa myyntiin tässä lähiaikoina kunhan takuuhuollosta tulee. n 6400km ajettu ja mittari ollut rikki 200km. Käytetty valtuutetuissa huolloissa ja takuuta vielä 1 vuosi. galleriassa on yksi kuva tästä vehkeestä.

Re: MRT

8.4.2013 20:24

Olisiko kenelläkään myydä riejuun takakatteita? Kaikenlaiset kelpaavat.

Re: MRT

9.4.2013 18:11

Löytyykös näihin mistään katteita?
Vähän olisin mustaa takalippaa vailla, ei jaksaisi tuota omaa maalata...

Re: MRT

9.4.2013 21:49

MeRiejusta kirjoitti:Viisaammat sanokaa: Eli eilen siis tää rieju mrt -11 pro power up alkoi pätkiä niinku ois tulppa menny ja sammu.. Noh aluksi vaihdoin tulpan ja testasin lähteekö käyntiin.. EI lähtenyt. Ei anna yhtään kipinää ja nyt heräsi pelko että onko mahdollisesti cdi boksi(efi) tai sytytyspuola paskana... Mutta mites Kondensaattori? Liittyykö se jotenkin sytytykseen? Testasin antaako se virtaa yhtään,mutta ei näyttänyt antavan... Testasin myös saako sytytys puola virtaa, mutta eipä sekään näyttänyt saavan... Voisinko selvitä helpolla ja vaihtaa vaan kondensaattorin(helppo ja halpa homma) Vai viedä koko läjä takuuhuoltoon?
EDIT: Kun lykäsi käyntiin niin 200m jälkeen lupasi kerran, eli sai kipinää sekunnin ajan... Mikä vahvistaisi oletustani että kondensaattori kerkesi latautua vähän ja antoi kipinän?

Koita ihan piruuttaan ottaa etujarruvalokytkin irti. Itsellä oli samantyylistä ongelmaa ja kun vaihdoin tuon kytkimen, alkoi kaikki taas pelaa.

Re: MRT

9.4.2013 22:43

No voi että. Kerkesin jo takuuhuoltoon viedä :b Ois pitänyt tuota vielä testata :D
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 10.4.2013 17:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.

Re: MRT

10.4.2013 10:06

Jiitu kirjoitti:Löytyykös näihin mistään katteita?
Vähän olisin mustaa takalippaa vailla, ei jaksaisi tuota omaa maalata...


Ei näihin oikeen löydä paitti maahantuojalta joka siis on Masco. On vaan niin päätähuimaavis hinnois et iteltä jäi ostamatta ku oma lippa halkes

Re: MRT

10.4.2013 20:15

Tulipa tuosa boksi porattua tänään, nuo täällä esiintyvät ohjeet todellakin toimivat. Olikin helpompi ja nopeampi operaatio kuin luulinkaan.

Nyt kulki gepsiin 63. Ennen porausta tais olla 55 luokkaa. Eikö tätä enempää vauhtia tule? Moposta poistettu reikälevy, putken kuri, suutin muistaakseni kokoa 98 tai 100. Voiko enää tehdä mitään muuta kuin vaihtaa välejä että tulisi nopeutta lisää?

Taitaa olla ihan paskat nuo vakiovälit, 12/62. Oikeilla vakioväleillä 12/52 menis varmaan melkein 80km/h.

Btw auttaako tuo imukaulan vaihtaminen/dremelöinti? Kesällä varmaankin tulossa Leovince v6 ja ehkäpä 70cc...

Re: MRT

10.4.2013 21:34

MeRiejusta kirjoitti:Viisaammat sanokaa: Eli eilen siis tää rieju mrt -11 pro power up alkoi pätkiä niinku ois tulppa menny ja sammu.. Noh aluksi vaihdoin tulpan ja testasin lähteekö käyntiin.. EI lähtenyt. Ei anna yhtään kipinää ja nyt heräsi pelko että onko mahdollisesti cdi boksi(efi) tai sytytyspuola paskana... Mutta mites Kondensaattori? Liittyykö se jotenkin sytytykseen? Testasin antaako se virtaa yhtään,mutta ei näyttänyt antavan... Testasin myös saako sytytys puola virtaa, mutta eipä sekään näyttänyt saavan... Voisinko selvitä helpolla ja vaihtaa vaan kondensaattorin(helppo ja halpa homma) Vai viedä koko läjä takuuhuoltoon?
EDIT: Kun lykäsi käyntiin niin 200m jälkeen lupasi kerran, eli sai kipinää sekunnin ajan... Mikä vahvistaisi oletustani että kondensaattori kerkesi latautua vähän ja antoi kipinän?

Juurikin efi paskana. Itselläni sama ongelma ja moposta kaikki mahdollinen vaihdettu, paitsi efi. Takuuseenhan tuokin menis, mutta ehdinpäs poraamaan. Konkkahan ajaa akun virkaa, ei vaikuta kipinän saantiin. Jännä nähä onko hinnassa eroa motorhispanian efillä ja riejun efillä, vaikka sama pulikka pitäisi olla.

Re: MRT

11.4.2013 16:12

Moro!
Joo elikkä olis aikomuksena virittää vähän Riejuani (ei ole power upp)
ja tarviis vähä vinkkejä esim missä se kuristus siellä putkessa sijaitsee
ja mitä muuta kannatas tehä jotta sais sen kulkee ees sen 55