Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
4.10.2012 20:32
Miten saan kurin takas putkeen kii hitsaanko vai mitä teen . Mihin kohtaan se tulee
4.10.2012 21:46
Alkukäyrän ja paisarin liitoskohtaan. Se on 3 pultilla kiinni.
Ehkä helpoin on kun otat koko putken käteen.
Avaat ne kolme pulttia laitat kurin väliin ja putki takasi kii.
Tietysti suutin pitää muistaa vaihtaa pienempään.
4.10.2012 23:00
Anteeks nyt vaan, mutta jos sen kurin on kerran saanu jo pois sieltä putkesta, niin miten sitä ei voi osata laittaa takaisin? Ihmettelempä vaan.
Viimeksi muokannut Kkimi_ päivämäärä 5.10.2012 10:05, muokattu yhteensä 1 kerran
4.10.2012 23:12
Kkimi_ kirjoitti:Anteeks nyt vaan, mutta jos sen kurin on kerran saanu jo pois sieltä putkesta, niin miten sitä ei voi osata laittaa takaIsin? Ihmettelempä vaan.
en oo ite ottanut kurii irti
5.10.2012 14:01
Ei liity betoihin millään tavalla mut vituttaa sen verran että pakko sanoa. En haluu mitään provosoida, mutta nämä nykyiset -97 ja mopoja nyt saavat -98 syntyneet ovat kyllä aivan saatanan avuttomia vajukkeja mopojen kanssa
. Yleistän nyt ihan tahallani mut suurin osa näistä ei oo varmasti ikinä käyttäny omia aivojaan. Enne oli et "mieti vittu ite" mut nykyää "kato vittu googlesta" . Ottakaa se helvetin palikka mitä ikinä aiottekaan rassata tai muuten vaan hinkata siihen käteenne ja kattelkaa sitä hetki. Sitte tulis aika ottaa ne aivot käyttöön. Tätä kohtaa ei kannata skipata. Jos siltikin olet umpikujassa, tsekkaa Motowiki. Jos ei vieläkään auta, tule tänne kysymään apua
5.10.2012 20:43
Hieno avautuminen ja totta turiset
mak33z: ota se putki kätee ja mieti hetki nii aivan varmasti tajuut mite se laitetaa, ja muista vaihtaa suutinki!!!
6.10.2012 9:58
Jeba_96 kirjoitti:Ei liity betoihin millään tavalla mut vituttaa sen verran että pakko sanoa. En haluu mitään provosoida, mutta nämä nykyiset -97 ja mopoja nyt saavat -98 syntyneet ovat kyllä aivan saatanan avuttomia vajukkeja mopojen kanssa
. Yleistän nyt ihan tahallani mut suurin osa näistä ei oo varmasti ikinä käyttäny omia aivojaan. Enne oli et "mieti vittu ite" mut nykyää "kato vittu googlesta" . Ottakaa se helvetin palikka mitä ikinä aiottekaan rassata tai muuten vaan hinkata siihen käteenne ja kattelkaa sitä hetki. Sitte tulis aika ottaa ne aivot käyttöön. Tätä kohtaa ei kannata skipata. Jos siltikin olet umpikujassa, tsekkaa Motowiki. Jos ei vieläkään auta, tule tänne kysymään apua
Joo mutta se ei tarkota että kaikki -97 ei tiedä mopoista mitään? suurin osa niistä ei tule foorumeillle jotka osaa..
6.10.2012 10:55
Ihan totta puhut. Silti puhun nyt myös siitä mitä tuolla kylillä näkee ja kuulee näitten "mopojonnien" laukovan...
6.10.2012 12:33
Tottahan toi on jossain määrin. Mut kyllä se taitaa olla niin, että aina sitä nuorempaa sukupolvee piikitellään. Mä oon ite '96 ja kyllä sen huomaa että ne vanhemmat ('95 ->) pitää meitäkin ihan kädettöminä, jonneina ja junnuina ja vaikka mitä, sehän nyt on aivan päivän selvää. Tosin onhan niitä poikkeuksiakin olemassa.
6.10.2012 15:29
Mikäs mahtaa olla vialla, kun ei beta käynnisty? Bensaa saa ja kipinää tulee. Ei halua edes lupailla, pakoputki välillä paukahtaa kovalla äänellä..
Tappokatkasija ei ole vikana sillä se on poistettu käytöstä aikaisemmin
6.10.2012 20:24
Keskustelu jonneista voidaan tulevaisuudessa pitää vaikkapa Suomi24:n puolella, ei mototissa.
7.10.2012 0:50
jkoljo kirjoitti:Keskustelu jonneista voidaan tulevaisuudessa pitää vaikkapa Suomi24:n puolella, ei mototissa.
Samaa mieltä!
7.10.2012 0:52
Miks Beta näyttää mittaristost että ois vapaa pääl kokoajan vaikka ei oo?
Ja sit se nollas tripin ja topspeedin ja kellon aamul ku laitoin käyntii?
7.10.2012 1:09
En tiiä tosta vapaasta mut se mittaristo nollautuu aina ku sammuttaa, ellei sitten laita patteria sinne mittariin että se pitää muistin. se on semmonen littee "kellopatter", en muista sen tarkemmin.
7.10.2012 12:03
Catas kirjoitti:En tiiä tosta vapaasta mut se mittaristo nollautuu aina ku sammuttaa, ellei sitten laita patteria sinne mittariin että se pitää muistin. se on semmonen littee "kellopatter", en muista sen tarkemmin.
no mitä helvettiä , ekan kerran nollautu mittari kun sammutti! sammutettu varmaan 50 kertaa
ja sitte olisiko joku anturi menny jostain vaihdeistosta tai jostain vähä rikki tai johto tai jtn?