Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
25.7.2012 21:38
mäntä sulas ja tulppa sulas, männällä ajettu 17000... ja pakoputkena oli turbokit lacada, kaasuttimena oli vakio 16mm 115 suuttimella neula keskimmäisessä lovessa, ilmaruuvi vakiossa ja ilmanputsarina doppler vapaavirtasuodatin, millaisiin säätöihin tarvis laittaa kaasari uudella pytyllä ja männällä
25.7.2012 23:35
Hyviin säätöihin. Mikä tulppa sulla ees on ollu?
26.7.2012 0:09
Reetuhai2 kirjoitti:Hyviin säätöihin. Mikä tulppa sulla ees on ollu?
vitut mä mitään säätää osaa
br9es
26.7.2012 0:22
No jos vaikka joku kaveri osaa niin pyydä se apuun.
26.7.2012 5:21
ei nekään sitä osaa laittaa, toki mä nyt tunnistan jos vitusti liianiso/pieni suutin tia jtain, mut tarttis saada oikeen kunnon "kisa"säätöihin, täälläpäin ei ammattilaisiakaan ole..
26.7.2012 8:42
onko sylinterin kannen ja kaasuttimen väliset 2 jäähdytysneste letkua välttämättömiä, uudessa kannessa on reijät mutta ei porattu läpi asti, vanhasta kannesta noita messinkinippoja millään pois saa :S
26.7.2012 11:17
Letkujen tarkoituksena on kierrättää jäähdytysnestettä kaasuttimen vaipassa jotta kaasutin ei jäätyisi talvella. Eivät ole välttämättömät. Ja kisasäädöt löytyvät vain kokeilemalla ja vaivaa näkemällä, oikotietä onneen ei oikein ole ellet sitten palkkaa jotain virittäjävelhoa asialle.
26.7.2012 13:58
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Letkujen tarkoituksena on kierrättää jäähdytysnestettä kaasuttimen vaipassa jotta kaasutin ei jäätyisi talvella. Eivät ole välttämättömät. Ja kisasäädöt löytyvät vain kokeilemalla ja vaivaa näkemällä, oikotietä onneen ei oikein ole ellet sitten palkkaa jotain virittäjävelhoa asialle.
joono luulin että toi 115 suutin ois tarpeeks iso mut hienosti sulas koko paska
26.7.2012 14:03
Laitas muuten kuvaa mitä niille on käyny?
26.7.2012 14:10
Reetuhai2 kirjoitti:Laitas muuten kuvaa mitä niille on käyny?
] meinaan sellasella setupilla käynnistellä kun neula niin ylhäällä kun saa ja ilmaruuvi kiinni..
26.7.2012 14:49
Eihän toi nyt mitään sulanu ole. Leikannu vaan ihan helvetin pahasti. Onkos tuorevoitelu käytössä vai seosbensat? Mikä seos jos seosbensa?
26.7.2012 15:10
Reetuhai2 kirjoitti:Eihän toi nyt mitään sulanu ole. Leikannu vaan ihan helvetin pahasti. Onkos tuorevoitelu käytössä vai seosbensat? Mikä seos jos seosbensa?
tossa männänpäällä kuoppa, sulanutta alumiiniä kanteen roiskunut, kato tulppaa, ja männänrenkaat sulannu kiinni mäntään, tuorevoitelu
26.7.2012 15:28
ARZ kirjoitti: männällä ajettu 17000...
Mahtaiskohan tämä olla osasyy tapahtuneeseen?
26.7.2012 15:34
Noin voi käydä kun leipoo kunnolla. Käyny luultavasti laihalla, vieläpä tuorevoitelun kanssa, 17tkm ajettu mäntä ja kaiken lisäks Tk.... Mahtokos olla paljonkin kierroksia kun toi kävi...
Ei tosta yhdistelmästä oikeen hengissä kone selviä.
26.7.2012 15:51
Reetuhai2 kirjoitti:Noin voi käydä kun leipoo kunnolla. Käyny luultavasti laihalla, vieläpä tuorevoitelun kanssa, 17tkm ajettu mäntä ja kaiken lisäks Tk.... Mahtokos olla paljonkin kierroksia kun toi kävi...
Ei tosta yhdistelmästä oikeen hengissä kone selviä.
voepi olla, kuinpaljon toi neulan nosto vaikuttaa seossuhteeseen, ilmausruuvilla ainakaan mitään merkitystä kun sitä ihmetelly mopo käynnissä joskus