Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

20.3.2013 0:50

Jos haluat selventää mulle tämän kemiksen ? :D Kemiallistametallia siis tai näin ymmärsin, mut jos tohon laitan kemistä niin lohko ja mg koppa yhdistyy niin ettei sitä saa irti ? Vai pitäskö se tehdä niin, että mg koppa ja lohkoon erikseen kemistä? Ja mitenkäs toi kemiksen käyttö pystyykö laittaa suoraan pystyasennossa olevaankoloon, kun eitoi lohkon irrottaminen innostaisi.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

20.3.2013 17:23

Juupajuu... Mopo toimi täydellisest mut sit meni kaasuvaijeri poikki, rupesin vaihtamaa sitä ni hukkasin neulan, no menin hakemaa uuen neulan (ei mitää hajuu onko alkuperänen koko ku en ees tiiä minkäkokonen alkuperänen on) laitoin neulan ja kaiken kiinni, ei toiminu enää ollenkaa sen jälkee... Putsasin kaasarin ja ilmanputsarin, vaihoin tulpan, ei toiminu. No sit vaihoin bensahanan ni alko toimimaa heti, pysyy iha hyvin tyhjäkäynnil mut käy niin rikkaal ettei kierrä yli 6500 ja savuu tulee iha perkeleest. Neula on siis W7 , en tiedä sit mikä on alkuperänen... Onko ongelma siis neulassa vai jossain muualla?

Edit: Nii ja suutin on 105 joten en usko että olis vaan liian rikkaalla.. Vireinä TK

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

21.3.2013 15:44

Luulis, että neulasta johtuu jos sen vaihon jälkeen eioo toiminu ja kaasarin oot koonnu oikein. Laita jälleenmyyjälle tai maahantuojalle kysymystä josset netistä läyä mikä neula on alunperin.

Ja mitähä kemiallista metallia/liima Paikalline moottoripalvelu puhu kemiallisesta liimasta. suosittelisitte ton lohkon korjaamiseen? Lohkohan on jtn muoviseosta näissä minarelli am6:sissa. Ja kertokaas miten sitä käytetään ja mite saa parhaan jäljen:)

Arvatkaa paljon sanoivat lohon vaihto maksavan niillä :lol:

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

21.3.2013 21:18

Terve. Minä avasin omasta koneestani koneen ja tänään sitä kasailin. Osaatteko kertoa että mikä olisi vikana kun laitan kytkin akselin paikoilleen, se akseli on hirveen raskas liikuttaa eikä se palauta ja eikä kytkin toimi.????

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

22.3.2013 12:39

auttakaa nyt jumalauta. loppuu ideat kesken!!!! Elikkä detsi antaa kaksi kertaa kipinän. sitten häviää. hitaasti kun painaa kiksiä niin antaa jokakerran kipinän? KAIKKI sytkäosat uutta.(tulppa,tulpanhattu,puola,staattori yms.) kokeiltu toisella cdi:lläkin. eikä mitään vaikutusta. käyty sähköt läpi eikä löytynyt vikaa mistään?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

22.3.2013 13:32

huono maadotus puolassa?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

22.3.2013 15:47

mitä veinaat tuolla? kokeiltu kahdella puolalla. mitään vaikutusta.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

23.3.2013 12:00

Siis ei maadotu runkoon kunnolla. vedä väliaikanen piuha puolasta akun - napaan ja kokeile

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

23.3.2013 12:04

mutta siis mistäkohti vedän sen piuhan puolasta?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

23.3.2013 14:30

Kuva
Tuosta metallisesta möllikästä joka on tossa puolassa kiinni

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

23.3.2013 18:11

Konkari97 kirjoitti:Ja mitähä kemiallista metallia suosittelisitte ton lohkon korjaamiseen? Lohkohan on jtn muoviseosta näissä minarelli am6:sissa. Ja kertokaas miten sitä käytetään ja mite saa parhaan jäljen :)

Haet vaikka Honkkarista tai jostain ihan perus kemiallista metallia, niitäki on niin miljoona erilaista merkkiä. Sanoisin että aika hyvä jälki varmaa tulis jos teippais vaikka jonku maitopurkin palan tai vastaavan siihe ulkopuolelle, sitte sivelee kemskiä sisäpuolelle. Pitäs tulla tasanen ulkokuori, eikä sisäpuolta kukaa nää. Jotenki vaa pitäs saada estettyy mahollinen kemskin tarttuminen siihen maitopurkin tms palaan.

Sitte kerros mulle mistä päättelit että lohko on MUOVIseosta?!? Kyllähä se iha alumiinia, mietippä ny, kestäiskö muovi? Magneetonkoppa on kyllä muovia. (Lohkon vaihto n.3-400€?)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.3.2013 10:48

Tarkoitus olis n. 15tkm ajettua detsiä hieman huoltaa. Minkä kokoinen mäntä tonne pitäs vaihtaa ja kannattaako pytylle samalla tehdä jotain? Ja mimmoset jarrupalat sopii? Kyseessä siis -07 smotodt.

E: Sellasta vielä, et katkes avain bensakorkkiin. Toista ei ole, eikä myöskään avaimen koodia. Mistäs saisi uuden virtalukon ja tankinkorkin?

Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.3.2013 15:44

koneremppa olis kyllä ihan hyvä idea ja porauta pytty seuraavaan kokoon! Sitten lukkoja saa kaikkialta

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.3.2013 18:19

no ei kyllä saa lukkoja ja korkkeja kaikkialta. http://www.easyparts.nl/showdrawing/126 ... ctric.html osanumero 7.

mäntä tosiaan kannattaa ainaki vaihtaa samaan kokoon tai kokoa isompaan ja sillon pytty poraukseen.
Jarrupalat tuolta easypartsilta tai vaikka mc-scatter

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.3.2013 21:02

Jees, paljos tossa on vakio, 40,3? Ja pytty on porattavissa vai?

Niin ja väärä paikka toki kysyä, mut mikäli jollain lojuu nurkissa virtalukko+tankinkorkki - setti, niin voisin ostaa veks.