Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
17.5.2013 14:11
Kellään tietoa missä lämpötilassa lämpöjen varoitusvalo syttyy palamaan? Itellä tuppaa lämpiminä päivinä käymään aika kuumana varsinkin pysähtyessä...
18.5.2013 13:50
Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta onkopaljonkin haittaa jos laitan 80 suuttimen kiinni kun vireinä ovat kuriton vakioputki ja moric ohitettu
18.5.2013 14:00
Saattaa olla liian pieni suutin
18.5.2013 14:04
Mietin samaa, mutta onko muita konsteja miten saisi bensankulutuksen pienemmäksi?
18.5.2013 14:05
Laitat sellaset välit millä voit ajaa haluamaas nopeutta pintakaasulla.
18.5.2013 14:09
nopeus ei saisi nousta hirveästi yli 60km/h, joten olisiko 12-60 välit vähän suuntaa antava? noh, turha sitä täällä on kysellä
kokeilemalla selviää
18.5.2013 14:16
12/60 väleillä ja noilla vireillä menee kyllä ainakin 75kmh. Mikset pidä moriccia rajotettuna jos ei saa yli 60kmh mennä?
18.5.2013 14:21
No mulla on nyt moricissa semmone on/of rajotin, ja kyllä se aina välillä on kivempaa kun kulkuja löytyy vähän enemmän
20.5.2013 16:57
tietääkö joku mikä valo on yammun mittarissa oikealla, mittari pimeenä ja syttyy ku yrittää polkasta käyntii? kiitos jo etukäteen !
20.5.2013 21:17
Kuuluuko tuon kaasarin kohon liikkua ihan vapaasti, vaihdoin suuttimen ja se liikkui siinä vapaasti enkä kiinnittänny sen enempää huomiota kuin vain sen että se liikkui edestakaisin, noh kaasari paikalleen ja käynnistin niin röpäjää aika lailla eikä ota kierroksia kunnolla. En usko että käy liian rikkaalla koska siellä oli 100 suutin ja kävi laihalla, joten pistin 102 ja nyt röpäjää yms.
20.5.2013 22:41
Kohon pitää liikkuu verticaalisesti vapaasti eli pystysuuntaisesti.Voiko olla, että suutin on ollu sopiva, mutta neula ja seosruuvi ollu huonoissa tai koitappa nostaa neulasokkaa yhellä eli laskea neulaa. Seosruuvia oot varmaa koittanukki säätää.
20.5.2013 23:51
Pitääpä tuota neulasokkaa huomenna kahtella, missäköhän mahtaa sijaita
?
20.5.2013 23:54
Ekana ruuvaat sen mustan "kannen" irti jonka sisälle kaasuvaijeri menee ja sitte voitki nostaa luistin pois kaasarista. Sen jälkeen irrotat vaijerin siitä ja sitten pitäski neula olla jo saatavilla.
21.5.2013 9:05
Mikä mun jammus mahtaa olla ku pätkii enne piikkiä pirusti ja vääntää huonommin mitä enne ja just vaihoin tulpan. Virii on kuriton putki ja 100suuti.
21.5.2013 14:46
Käykö derbin jännitteensäädin dt:seen?