Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
30.3.2012 18:51
Ei kukaan tahtoisi luopua välipillistä + äänenvaimentimesta?
Tuli muuten kone takas huollosta, nyt on kaikki laakerit yms vaihdettu
30.3.2012 22:25
jollevihannes kirjoitti:Morjesta kaikille. Autotallin tyhjennyksessä löytyi mopoajoilta jäänyttä tavaraa ja olis tarkotus hävittää niitä pois. Tarjolla olis:
Gasgasin virheetön vakiosylinteri + kansi + mäntä
Kampura joka vaatii uuden kiertokangen.
Virheetön vakiokaasari
Supermoton vakioputki. Katti ja kuri poistettu, alkukäyrästä lohjennut palanen irti.
Hoblaa. Jos tarvetta niin o4o 7159238 numerosta saa paremmin kiinni kun täältä foorumilta
5.4.2012 17:22
Ei kellää olisi myydä toimivaa staattoria?
5.4.2012 21:06
Mikä on ku valot palaa himmeesti?
6.4.2012 16:51
Paljon sais kulkemaan 80cc teharilla ja väleillä? Minkälaisia seoksia tankkiin?
E: Ja minkälaiset maasto-ominaisuudet näissä on?
Viimeksi muokannut Seppoman päivämäärä 7.4.2012 13:16, muokattu yhteensä 1 kerran
6.4.2012 19:37
Sattusko kukaan tietämään missä myydään gassuun sm vanteita.
7.4.2012 14:54
Vanteet on samanlaiset ku muissakin mopoissa, joten tuolta "myydään" osiostahan niitä saa.
21.4.2012 23:27
Mikäs mulla on ongelmana kun sammuu kesken ajon kun saavuttaa huiput mitkä on 62-65. Alkaa harmittamaan kun joka kerta kun saavuttaa huiput niin sammuu.
23.4.2012 19:51
Elikkä semmosta ongelmaa ois nyt, ku yrittää tota kytkintä ilmata, nii saa vaikka kuinka kauan ilmata, eikä oikeen mitään tuntoo siihen saa... ja välillä sitten vielä jää se mäntä sinne sylinterin sisään jumiin. Ja nestettäkin pitää kokoajan lisäillä, tuntus että sinne menis vaikka kuinka paljon sitä. Eli missähä vika mahtais olla?
Tiivisteet jostain päin menny?
23.4.2012 22:04
Kato, ettei sulla ole se kahvassa oleva säätöruuvi liian kireällä. Jos se on liian kireällä, niin mäntä ei pääse palautumaan kokonaan ja nesteet ei pääse takaisin säiliöön. Siihen mäntää painavan tapin ja männän välille kannattaa jättää ihan pieni välys, niin sitten se mäntä pääsee ainakin palautumaan ihan loppuun asti. Itselläni oli juuri näin.
Sen jälkeen kun säädin sen oikein, niin kytkin ilmautui ihan pumppaamalla kahvaa vaan.
24.4.2012 17:12
Seppoman kirjoitti:Paljon sais kulkemaan 80cc teharilla ja väleillä? Minkälaisia seoksia tankkiin?
E: Ja minkälaiset maasto-ominaisuudet näissä on?
Mulla meni tg:llä, 13/52, 75cc mk handmade ja 19mm phbgllä just päälle 100 tasasella
25.4.2012 0:03
Miiksuu kirjoitti:Kato, ettei sulla ole se kahvassa oleva säätöruuvi liian kireällä. Jos se on liian kireällä, niin mäntä ei pääse palautumaan kokonaan ja nesteet ei pääse takaisin säiliöön. Siihen mäntää painavan tapin ja männän välille kannattaa jättää ihan pieni välys, niin sitten se mäntä pääsee ainakin palautumaan ihan loppuun asti. Itselläni oli juuri näin.
Sen jälkeen kun säädin sen oikein, niin kytkin ilmautui ihan pumppaamalla kahvaa vaan.
Joo tein noin, sain kytkimeen tuntoa, mutta silti se jäi ns. puoliväliin, eli kahva ei kokomatkalta ottanut ja vaihdepäällä mopo oli lähteä liikkeelle. Ja se vielä, että meinaa aina pudota se tappi, kun on säätöruuvi löysällä, ja sitten jos kiristää, lähtee tunto
Voisko toi homma johtua siitä, että otin derbin etujarrusta tommosen tapin, kun gasgasin oma tippui joskus?
25.4.2012 8:03
Jos sulla on etujarrussa alkuperäinen tappi, niin vertaile niitä vaikka, että onko samanlaiset. Semmosen uuden tapin voisi ehkä tehdä jostain sopivan kokoisesta ruuvista.
29.4.2012 16:55
http://aijaa.com/0097210099880Meinaako toi EC 05 sitä, että mulla on -05 kone tässä, vai tarkottaako toi jotain muuta? Mitä teillä lukee siinä?
9.5.2012 16:00
Kellään tietoa että saako mistään enää 01 vuoden katteita/tarroja?