Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
17.7.2012 16:44
Meneekö ne kaasarin päälle? Ettei olis kaasu ja ryyppyvaijerit?
17.7.2012 16:45
Kaasuvaijeri?
17.7.2012 16:52
Reetuhai2 kirjoitti:Mitäköhän nyt mahdat tarkottaa? Meinaatko kun kannesta, kaasarin puolelta lähtee kaks letkua, jotka menee kaasariin? Se on kaasarin vesikierto. Tai jos et mainannu sitä ni saatko laitettuu vaikka kuvaa?
Ja <-06 malleissa ei oo rajotinta, joten ei niissä voi olla rajottamatonta CDI boksiakaan. Taas -07 vuosmallista eteenpäin on Moric, joka on rajotettu, mutta sen voi ohittaa.
http://www.janikaasalainen.fi/dellorto- ... -4430.html tuossa nuo kaksi ''putkea''
17.7.2012 16:56
En mää jotenki uskos että ne on vaijerit ku mä saan vedettuu sen kumin siitä päältä pois . kato tuo kuva NII ÄLYYT HETI MITÄ TARKOTAN
17.7.2012 17:11
Kaasuvaijeri ja ryyppyvaijeri... Koita hieman liikutella niitä että saisit varaa kääntää kaasaria, tai sitten otat tankin irti niin ainakin onnistuu.
Siellä yläkulmassa on se muokkaa-nappi niin ei heti tarvi uutta viestiä perään kirjoittaa
17.7.2012 17:15
siimo- kirjoitti:Kaasuvaijeri ja ryyppyvaijeri... Koita hieman liikutella niitä että saisit varaa kääntää kaasaria, tai sitten otat tankin irti niin ainakin onnistuu.
Siellä yläkulmassa on se muokkaa-nappi niin ei heti tarvi uutta viestiä perään kirjoittaa
Millasella mekanismilla ne vaijjerit on siellä kiinni .. entä sitten tuo tankin irrotus niin miten saan sen irti....missä kiinnikkeet?
17.7.2012 17:33
Ne ovat vaan yhdellä ruuvilla päältä kiinni. Mutta irroitusta varten tankki ois hyvä ottaa pois. Ja tankin irroitusta varten otat penkin pois ja etukatteet ja järkeä käyttämällä katot muut mitä tarvii irroittaa. Ja sitten toki bensahanasta bensaletkun ja alipaineletkun.
17.7.2012 17:42
siimo- kirjoitti:Ne ovat vaan yhdellä ruuvilla päältä kiinni. Mutta irroitusta varten tankki ois hyvä ottaa pois. Ja tankin irroitusta varten otat penkin pois ja etukatteet ja järkeä käyttämällä katot muut mitä tarvii irroittaa. Ja sitten toki bensahanasta bensaletkun ja alipaineletkun.
Jotenki mä haluisin tehä tolla kääntö hommal. Mitä jos irrotan ne vaijjerit siitä kaasarista,hetkellisesti,niin saanko mää ne helposti kiinnisen jälkeen, vai pitäskö mun ihan voimalla kääntää kaasaria,että miten helposti se irtoo kiinnikkeistään se vaijjeri .
17.7.2012 18:14
vastatkaaaa
17.7.2012 18:58
sie käännät kaasarii joka tapauksessa. Jos vaijereihin kajoat ni suiun pitää irrottaa tankki. Ja kun tankki irti ni helpompi kääntää kaasari. Etukatteit ei välttämättä piä irrotta, mut kuiteki ainaki ne katteen kiinnikkeet mitkä on tankis kii. Tankki on kolmel ruuvil kii, letkut lähtee nykäsemäl..
17.7.2012 19:04
Joo no mä sain käännettyy sen kaasarin tossa silleen että sain avattuu niitä ruuvveja jo niin se ny riittää kait
17.7.2012 22:39
Helpoiten kaasarin varmaa saa käännettyä, että imukaulaa löysää , ja ilmaputsaria löysää . Sitte, bensaletkut tankista irti ja kaasuvaijerista kädellä kiinni ja kääntää. Kaveri on myös hyvä apuväline tuohon.
18.7.2012 11:32
Mitäpä poijjaat lottoo, jaksaako kiertää rajottimen yli 13-58 väleillä kurittomana?
18.7.2012 12:26
En tiiä jaksaako kiertää yli, mut huiput saattaa olla yli 65. Mulla ei ainakaan vakioväleillä kiertäny rajottimen yli.
18.7.2012 15:13
Miiggael kirjoitti:En tiiä jaksaako kiertää yli, mut huiput saattaa olla yli 65. Mulla ei ainakaan vakioväleillä kiertäny rajottimen yli.
meni 64 koiragepsiin..
ja kiersi 8400rpm.. eli hilkulla on