Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

8.3.2013 18:58

Liian pieni suutin ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

9.3.2013 12:07

op97 kirjoitti:morjesta! mikähä detsii tuli ku yhtäkkiä ei tule kipinää..? kokeiltu parilla eri tulpalla, toisella tulpanhatulla ja toisella moric-boksilla.


apuja tarvitaan vieläkin..

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

9.3.2013 13:03

«AnÐiS» kirjoitti:Liian pieni suutin ;)


Onjo suuremmallakin koitettu mutta ei auttanut.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

9.3.2013 17:17

Kokeile toisella tulpalla. Neulaaki voi koittaa säätää

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.3.2013 22:12

Tää on ehkä hieman tyhmä kysymys mutta tarvitseeko DT vaihdelaatikko öljyä kaveri sanoo että ei ja toine sanoo että tarvii mut päätin kysyy paremmin tietäviltä :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

10.3.2013 22:59

Kyllä ne rattaat ja kytkin voitelua tarvitsevat, en suosittele käyttämistä ilman öljyä. Oletusarvoisesti öljyä ei tarvitse lisätä mikäli laatikko ei vuoda, mutta sen vaihtaminen huolto-ohjelman mukaisesti on ihan suotavaa.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

11.3.2013 17:19

mistä vois johtua loputon booaus? seosruuvia ei auta pyörittää

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

11.3.2013 21:57

liian pieni suutin

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

12.3.2013 12:57

^^jaani^^ kirjoitti:liian pieni suutin

Oikiastaan toimiikin ilmaruuvi täysin kiinni. Voisko olla imuvuoto? Sillonkin kyllä booa ihan vähän kaaspohjassa

Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

12.3.2013 15:21

seosruuvi ei vaikuta täyskaasulla nii vaiha suutinta.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

12.3.2013 19:04

böömber kirjoitti:Voi vittuu... oisko kellää vinkkiä että mistä lähtee vikaa etsimää. johoissa on vika mutta missä siellä...antaa 1 tai 2 kerran kipinän ja sitten häviää. tappokatkaisin kun on päällä niin silti antaa kaksi kertaa kipinän ja sitten häviää? kokeiltu ilmankin eikä mitään vaikutusta. kaikki sytkäosat on uutta. tein konerempan ja nyt laitoin koneen paikalleen. antoi kipinän. ja yhtäkkiä hävisi? auttakaas et mistä kannattais lähtee vikaa ehtimään? katselin jo johtoja mutta en löytänyt vikaa. :x

vielä tarviis apua.. nyt kävin koko sähköt läpi eikä löytynyt vikaa? kun laitoin sähköt takaisin kiinni niin antoi varmaan 30 polkaisun ajan kipinän. laitoin bensaa tulpanreijästä ja kokeilin käyntiin. no ei lähtenyt. sitten kokeilin taas kipinää niin oli hävinnyt

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

13.3.2013 22:11

Neuvokaas miksi detukan kytkin on ihan saatanan jäykkä, todella ärsyttävä vetää kun joutuu hiessä painamaan kytkinkahvaa. Kun vertaa kavereiden dalttoneiden kytkimiin, niin ne on ihan messuhalleja :eek: Ne menee tyyliin puhaltamalla pohjaan (einy ihan :D ) mutta kuitenkin, voiko liian pitkä vaijeri aiheuttaa kun se heittelee silmukoita, vai pitäisikö aukaista kytkinkoppa ja tutkia mikä on. Kiitos avusta jo etukäteen ! :)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

14.3.2013 17:16

Itsellä ainakin vaijerin rasvaus ja öljyjen vaihto kevensivät kytkintä huomattavasti ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

14.3.2013 21:09

hmm.... öljyt täytyy kyllä vaihtaa, on nimittäin iha saatanan vanhat ja neki varmaa jotai jäteöljyy :lol: :s ja huomenna voisi sitä kytkinä rasvailla, kiitos vinkistä ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

15.3.2013 8:16

Tiesikkö että öljyt tulee vaihtaa noin 3000km välein?