Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.9.2012 13:58
Jos ei oo se vaijeri noussu sieltä, niin kaasari irti, niin pieneksi palaksi kun saa ja putsausta.. Voi olla tukossa ne ilmaruuvin lähellä olevat käytävätkin, tai paskaa siinä ilmaruuvin päässä.
23.9.2012 18:08
joo nimittäin itel teki joskus samaa. se "toimi" siitä vivusta, mutta sittekku aloin enempi tutkii nii huomasin et jumitti kaasarista ku oli likaa siel
Mites muute pätkiikö porukal paljo sadekelillä? jos on tosi kostee ilma nii pystyy just just ajamaa, tuntuu ettei kone sais kunnolla lönssii...
24.9.2012 8:24
mun oma ainaki eilisen sateen ansiosta sano ittensä irti
24.9.2012 15:38
Moto-miggeli kirjoitti:mun oma ainaki eilisen sateen ansiosta sano ittensä irti
ei kannata seisottaa mopoo sateessa , jos saa katoksee/tallii ni aina parempi
24.9.2012 16:55
siis tarkotikko et ku ottaa tallista ja lähtee ajaa sateeseen nii rupee pätkimään? Itellä ainakin sadekelillä tehottomampi, ei kiihy nii hyvi
24.9.2012 17:01
No mitenkäs muuten? Järkeä saa käyttää, niin oudolta kuin se kuulostaakin.
Ilmanputsarin kun pitää kunnon öljyssä, kattoo ettei fuskaa pakoaukosta vettä pyttyyn ja myös kattoo sen pakokaasun hapetusjärjestelmän ilmanputsarin päädyn letkun tiiviiksi, niin usein auttaa. Voip toki päästä vettä tulpanjohdonkin alle, ja välillä maadoittelee kipinää, parempi tulpanhattu auttanee.
24.9.2012 17:14
Ja nimenomaan silokooninen tulpanhattu ja ilmanputsari ei kumminkaan liian öljys saa olla, muuten ei päästä ilmaa kunnolla läpi
24.9.2012 17:17
Jos se on kunnollista öljyä niin ei se tukkoon mee. Joku jäykkäjäteöljy kaikkine kokkareineen varmasti vetää sen tukkoon, mutta ilmanputsariöljyllä en ite ainakaan toistaseks oo tukkoon saanu.
24.9.2012 18:16
Kyllä sen huomaa kun sitä öljyä on liikaa.
Mutta voiko tuorevoiteluvaijerin puutumin aiheuttaa sen että luisti ei palaudu kun kaasua kääntää? Luistia kun sormella nostaa nii tulee kyllä alas. EI pitääsi vaijerin olla mihnää jumiskaa. Pitää huomenna koittaa laittaa se vaijeri takas
24.9.2012 18:40
Siinäluistissahan on se jousi, jonka pitäs palauttaa se kaasu. Toki onhan se siinä öljypumpun päässäkin.. Voi olla että vaijerin öljyämisellä, sekä kapulan ja tangon välin öljyämisellä pääsee.
24.9.2012 18:47
Joo siis en oo käsi ja oon noi tuossa ylempänä mainitut jutut tehny, mutta ei silti auta. Ja ei oo mopedi seissy sateessa vaa tallissa... Ja toi pätkiminen loppuu lähes heti sateen loputtua
24.9.2012 19:16
Johonkin sitä vettä pääsee jostain välistä.
24.9.2012 21:29
Toimii muuten beta täydellisesti nyt kun on 10p eturatas, 95 suutin ja kurin prikka pois sekä 1,7bar edessä ja takana. menee kaks päällä jyrkkää ylämäkeä todella hyvin ja kiihtyy loistavasti
suosittelen.
24.9.2012 21:30
betaosku kirjoitti:Toimii muuten beta täydellisesti nyt kun on 10p eturatas, 95 suutin ja kurin prikka pois sekä 1,7bar edessä ja takana. menee kaks päällä jyrkkää ylämäkeä todella hyvin ja kiihtyy loistavasti
suosittelen.
itellää kuriton ja 116 suutin , keulii töötistä
24.9.2012 21:45
Gogge kirjoitti:Siinäluistissahan on se jousi, jonka pitäs palauttaa se kaasu. Toki onhan se siinä öljypumpun päässäkin.. Voi olla että vaijerin öljyämisellä, sekä kapulan ja tangon välin öljyämisellä pääsee.
Rascaa lyöty. Ja kyllä se luistin palauttaa kun sitä nostaa sormella. No eiköhän se huomenna selviä ku vähä tutkii