Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.7.2012 17:03
Joo eli testasin tota ryyppy juttuu, alko ylämäkee hyytymää ja veto loppumaa ku ryypyn heitti päälle että 1. kerralla oikea suutin näytti osuneen kohdalleen, Jackpot!!
12.7.2012 21:38
Moro, minkä kokonen suutin pitäis olla kun on moric porattu? Mopo on siis 2012 Yamaha Dt.
13.7.2012 1:11
vissii iha vakiolla toimii, ellei toimi niin osta kasa suuttimia ja testaa ? kokeilemalla ainuastaan selviää koska jokasessa mopossa erinlainen suutin.
13.7.2012 11:24
Kanttiaa laittaa kuitenki isompi suutin kummiskin koska varmaan käy jo vakiona vähä laihalla. 85 tai 90 ehkä.
15.7.2012 0:54
morjesta. oma detsi kulkee nyt hyvin, noin 60gepsiin jees, mut se ei taho vääntää kauheesti ja aattelin et jos ottaa kokonaan putkest kurin pois ja laittais rajotetun moricin. mut kysymys että paljo se kulkis tyhjäl putkel ja vakioväleillä? että pitääkö suoraan ostaa jo lyhyemmät välit kun veroo ei oo nyt fyrkkaa maksaa.
15.7.2012 0:56
Ei sen rajotetun moricin kaa pitäs vakioväleillä mennä yli 65. Toki sun täytyy testata.
17.7.2012 0:40
Hyvin tuntus DT liikkuvan teamin malossi pytyllä
Tuli väkerrettyä siitä projekti topiccikin, eli seuraamaan vaan jos mielenkiintoa löytyy
17.7.2012 14:28
Mitenkä ku on kii itellä kiinni noxi ,,,,ja rajottamaton cdi. niin antaa mittariston mukaaan kiekkoi vaan 8000. noxistakuri pois otettu. voisiko ongelman ratkaista sillä että laitan isomman suuttimen . vakio suutin täl hetkel.
17.7.2012 15:12
Joo vaiha se suutin heti ennenku leipoo. Ja meinaat varmaan rajottamattomalla cdi:llä ohitettua moriccia? 04-06 malleissa on vakiona rajottamaton cdi.
17.7.2012 15:14
mul on se 06 malli ... voisikko sanoo jonki sinnepäin olevan suti koon...ja mikä olis helppo j nopsa tapa vaihtaa ku on meleko ahas tila ???
17.7.2012 15:35
Vaikka 100. Ja ei muuta ku ketjunsuoja pois, löysäät ilmanputsarin&imukaulan ruuvit, ja käännät kaasarin itteespäin. Jos se ei meinaa kääntyä, nii koita kammeta sitä jollain esineellä (kyllä sitte mitä tarkotan jos näin käy). Sitte kohokammion ruuvit auki ja ruuvaat suuttimen pois. Sitten uusi suutin tilalle ja kamat paikalleen. Ei mee ku 10 minuuttia jos sen osaa.
17.7.2012 15:40
Kiitos valaistuksesta
17.7.2012 16:27
Miggelille sellanen kyssäri että siinä kaasarin päällä törröttää 2 vähän niiku ''sarve''. Sitten niihin kiinnitty semmoset kumiset piuhat. Eli voinko irrottaa ne kaasarista kun ne kiristää siinä käännettäessä ???
17.7.2012 16:38
Mitäköhän nyt mahdat tarkottaa? Meinaatko kun kannesta, kaasarin puolelta lähtee kaks letkua, jotka menee kaasariin? Se on kaasarin vesikierto. Tai jos et mainannu sitä ni saatko laitettuu vaikka kuvaa?
Ja <-06 malleissa ei oo rajotinta, joten ei niissä voi olla rajottamatonta CDI boksiakaan. Taas -07 vuosmallista eteenpäin on Moric, joka on rajotettu, mutta sen voi ohittaa.
17.7.2012 16:41
Niin olin alkamassa kääntämään kaasaria. Mutta kun se kaasari on normaali asennossa niin sieltä törröttää kaks metallista piippua joista mennee suht paksut piuhat jonnekki keulaan päin ?