Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
3.9.2014 7:45
Itellä sama vika ja syynä oli lämpätilaanturi.. Ei se menoa hauttaa.. Ite oon vaihtanu kyseisen anturin jo muutamaan kertaan ja silti se valo palaa
3.9.2014 8:52
Paljon porukalla kulkee nyt näillä säällä mopot . Mitä virii ?välit? Ja mikä suutin ? Itsellä ei tunnu nyt oikein kulkevan .
3.9.2014 20:16
Hyytyykö (booaako)? Auttaako ryyppy? Kylmemmällä kelillä tarvii isompaa suutinta yleensä. Kokeile auttaako ryyppy. Jos auttaa ja ennen on toiminut hyvin noilla säädöillä niin pari numeroa isompi pääsuutin riittänee.
Mulla pelaa muuten hyvin mutta käynnistäessä nostaa kiekat liian korkeelle ryypystä huolimatta... pitäs vissii neulan sokkaa laittaa alaspäin, mut muistaakseni sillon ei käyny tyhjäkäyntiä vaik oli tk-ruuvi pohjassa
3.9.2014 20:27
Ei hyydy eikä booaa mutta ei ota kunnolla kierrosta . Olen kokeillu eri suutimia . Kyselin huvin vuoksi. Rajottaa samalla tavalla kun nappi-rajoitin . Vika lienee siinä kun öljy tankin ylikiinikkeet on paskana sytkän johto kireällä . Mopohan toimi lämpimillä säillä muttta silloin oli etukatteen kiinni. Nyt katteet on teipattavana .nyt ei tunnu kulkevan kunolla . Mitä suutinta käytät enox:sin kanssa . Ite oon ehkä ostamassa enox:sii jos porukat suostuu .
3.9.2014 20:39
No sähän tiiät vian paremmin ku kukaan muu ni miks kyelet
Mulla on 104 suutin, vois olla vähän isompi, mut ei jaksa ostaa isompaa ku maksaa nii perkeleesti. Seuraava koko ois 110 ja röpöttää sillä muuten aivan saatanallisesti
Mullahan ei oo reikälevyä ja imukaulan kuri on viilattu pois.
4.9.2014 21:32
Miula on iha vakio putki ja kurit pois paitsi imukaulasta ja 110 suutin. Miula toimii tuo melkeempä täydellisesti, niin luulis nyt ettei tuo 110 nyt liian iso suutin oo tegnigasin kansa... Ootkos muuten koittanu vireboy että hyövyttääkö ryyppy mitään ? Koska jos kaasari järissään niin ei se kyllä pitäs kierroksii nostaa. paitsi itellä huuti kiekat kansa kylmänä kun oli ryyppyluisti jumissa. Mutta sitten kun vaan putsas kaiken nii hyvin toimii. Ois varmaan kaasarin puhistus paikallaan...
4.9.2014 21:59
Ryyppyluisti ei pitäs olla jumissa, sen oon putsannu. Ja ei se ryyppy kiekkoja nosta, ei vaan vaikuta mitään, ei laske kierroksia. 110 suuttimella röpöttää aivan järkyttävästi, että on noloa lähteä ekana liikennevaloista
Toi 104 vaikuttais olevan aika sopiva ainakin kesäkeleillä, koska täydessä vauhissa ryyppyä painamalla tyssää.
7.9.2014 12:42
Kertokaas nyt onks jollain teist myynnis alkuperäistä alkukäyrän kuristinta tai jotain omatekemää et sais oman kulkee vakionopeuksia.
7.9.2014 13:08
Helpoimmalla pääset kun nappaat palan peltiä, poran ja pari terää. Eli ensin leikkaa pelti sopivan kokoiseksi ja poraa alkukäyrän ja paisarin liitoskohdan mukaan sopivat kiinnitysreiät ja palan keskelle n. 15mm reikä. Koko hommaan menee 5 minuuttia jos kaikki tarvikkeet löytyy ennestään
7.9.2014 16:23
Ja valmiina noita myydään esimerkiksi
Mototallissa, kirjoita hakuun sana
pikakureja niin alkaa löytymään.
8.9.2014 0:52
Mikähän vittu tuolla riejulla on hätänä kun on a39 neula ja käy rikkaalla?
8.9.2014 19:49
Eli siis mitä eroa kyseisillä mopomalleilla on onko esim. tavallisen ja pron ero 800e arvoinen?
9.9.2014 13:32
Alusta ja jarrut taitaa olla suurimmat erot. Omasta mielestä on sen arvoinen
9.9.2014 16:35
Osaakos kukaan sanoa mikä on riejussa vikana kun lämpimillä keleillä ajaa kovilla kierroksilla niin alkaa öljyä työntämään ylivuoto letkusta ja kytkintapin stefan välistä, kytkintappi ja sen stefa on myös vaihdettu mutta ei korjaantunut silläkään
9.9.2014 20:52
Jos on vaan liikaa öljyä lootassa?