Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
10.7.2015 13:08
Tulee aika kalliita rattaita jos teettämään rupeaa, ehkäpä nopein ja edullisin olis ostaa derbin 65 takaratas parilla kympillä ja porata siihen reiät oikeisiin kohtiin, täällähän on siihen aika hyvät ohjeetkin.
16.7.2015 11:24
Nyt apua!! 14 vm trackki betassa kiinni scalvinin putki joka leipo alukdi 120 suuttimella. Nyt laitoin uuen männän 144 suuttimen neula toiseksi ylimmässä 1%seokset + tuorevoitelu, jäähdytys nesteet kiersi ja kaikki oli laitettu oikein. Lopputulos on se että männän renkaat putkessa ja männästä lohjennut palasia. MISSÄ VIKA?
16.7.2015 13:25
2,5% seokset tankkiin ja tuorevoitelu pois
17.7.2015 23:51
Onko jollain kokemuksia tosta kurin poraamisesta että porataanko sitä reikää isommaksi vai katalysaattorista läpi? Ja paljonko porailitte?
18.7.2015 0:51
Suosiolla vaa koko palikka sieltä pois ja jos haluaa kulkuja rajottaa niin peltikuria kehiin.
18.7.2015 11:51
[piilota]
[/piilota]
Viimeksi muokannut Jesseeh1 päivämäärä 22.7.2015 0:27, muokattu yhteensä 1 kerran
18.7.2015 17:11
Voi olla että äänistä huomaa vaikka vain poraisit. Vakionahan näistä ei ääntä lähde niin saattaa tulla ääntä helposti lisää.
vakiona meni ainaki itellä sen 62km/h, myötätuuleen.
19.7.2015 20:42
[piilota][/piilota]
Viimeksi muokannut Jesseeh1 päivämäärä 22.7.2015 0:26, muokattu yhteensä 1 kerran
19.7.2015 22:32
Moro, voisiko joku 2009-2011 vuosimallin betan omistaja auttaa. Mulla on mittarin johtosarja kokonaan poikki mittarille tulevan liittimen juuresta. Nyt pitäs selvittää minkä värinen johto menee mihkäkin liittimen nastaan. Voisko joku kyseisen vanhemman mallisen mittariston omaava ottaa valokuvan siitä mittarin johtosarjan liittimestä josta selviäisi johdotus?
20.7.2015 21:16
olisko kellään tietoa mitä se merkitsee
22.7.2015 0:23
Moro! porasin kuria tänään ja siinä nyt 15mm reikä ja vaihdoin 90 suutin. nyt aika paljon kone huutaa enemmän kun vakiona. Mitä luulette onko 90 suutin liian pieni poratulle kurille jossa siis 15mm reikä? Jos on pienikin kokemus niin kerro ihmeessä että uskalatais taas ajaa tolla
(vakiona siis 80 suutin ja 8mm reikä) ja olen testannut sitä ryyppyä laittaa ylämäessä niin vauhti ei ainakaan yhtää siitä kasvanu
22.7.2015 0:42
No röpöttääkö tai booaako? Itellä oli se 76 suutin vakiona ja aika lailla saman kokonen reikä mut mulla se prikka oli sillee vähä "ei niin kohallaa" nii sai vähä enemmän pakokaasu virrata sieltä reunasta.
Lueppas tämä:
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... _tehoja.3F
22.7.2015 1:21
BetaRRMotard kirjoitti:No röpöttääkö tai booaako? Itellä oli se 76 suutin vakiona ja aika lailla saman kokonen reikä mut mulla se prikka oli sillee vähä "ei niin kohallaa" nii sai vähä enemmän pakokaasu virrata sieltä reunasta.
Lueppas tämä:
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... _tehoja.3F
Ok kiitos tiedosta. Pientä "pröpötystä" tapahtuu kylmällä koneella sen jälkeen mielestäni kiertää normaalisti. Ryyppyä olen laittanut ylämäessä eikä se ainakaan paremmin mennyt eli näyttää siltä että suutin on hyvän kokoinen. Hiukan harmittaa etten oman betan (2014track) löytänyt sitä reikälevyä ilmanpaisarista olisi sen poiston jälkeen varmaan ollut hyvä suutin koko ja tuonut lisää kiihtyvyyyttä jonkin verran
22.7.2015 18:08
Tarkotit varmaa ilmanputsaria?
Btw. en itekkään oo löytäny (ainakaa vielä) sitä levyä. Kuulemma ei tuo tehoa, kaverin Derbissäkin laittoi vain seokset laihalle.
24.7.2015 22:20
Oisiko porukalla kokemusta siitä, että kuinka iso reikä kannattaisi tehdä peltikuriin, jotta vääntö kasvaisi, mutta huippunopeus pysyisi suht samana
(huiput tällä hetkellä n. 55 ja vakio kuristin kiinni ja 115 kokoa oleva suutin)? Oon ajatellut semmosta 15mm reikää.