Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.2.2013 14:05

Nonii oot paskonu moposi. Lämpöleikkaa kiinni. Ei muutaku sylinteriä auki ja mäntää tilailemaan ja kattoo mitä muuta hajonnu

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.2.2013 14:19

^^jaani^^ kirjoitti:Nonii oot paskonu moposi. Lämpöleikkaa kiinni. Ei muutaku sylinteriä auki ja mäntää tilailemaan ja kattoo mitä muuta hajonnu


Eipäs tuossa mennässä ollut erikoisempia jälkiä, ainoastaan männänrenkaiden aukkojen kohalla oli semmoset vähä kuluneen näköset kohdat. Muutama orkonenki oli männässä ja sylinterissä, mutta niitä ei kyllä edes käsin tuntenut Ja itekki tuota lämpöleikkausta mietin ku se vauhti ensin vähän vain pienenee ja sitten niinkuin jarruttaisi. Sitten koneesta kuuluu semmonen narahdus vain ja takarengas jää lukkoon, silti pystyy heti polkasemaan uudelleen käyntiin.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.2.2013 14:59

Ootko kattonu toimiiko syyläri, tai kiertääkö nesteet tarpeeksi?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.2.2013 15:07

sellane vika tuli, että dt ei yhtäkkkiä aluksi enää ottanut kierroksia mutta kun lisäili kaasua hissukseen niin sitte taas otti kierrosia. nyt dt ei lähde enään käytiin, tai lähtee välillä ja käy noin 1s jonka jälkeen sammuu. tulpasta tulee hyvä kipimä joten vian pitäisi siis olla bensansaannissa(?). joten kysymys kuuluu että mistä lähtee vikaa ettimään?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.2.2013 17:13

Kannattaa se tulppa vaihtaa vaikka antaisikin kipinän.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.2.2013 18:48

Jep uus tulppa niin uskoisin, että toimii taas kun junan vessa.

Itsellä oli joskus pari vuotta sitten drd prossa samoinen ongelma, mutta tosin siinä oli vielläkin "mystisempi" edellisenä päivänä toimi hyvin seuraavana päivänä sai juuri tuollain pariksi sekunniksi käymään.

Uuden tulpan kävin hakemassa, laakista käymään ja ei mitään ongelmia. ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

27.2.2013 21:15

Vaihoin tänään koneeseen wertexin männän. Nyt yläkierroksilla kuitenkin pätkii ajossa, mutta vapaalla ei yhtään. Mistä vois johtua? Ajaessa matalilla kierroksilla ei ole ongelmia.. voiko johtua esimerkiksi kun voitelin sylinterin vaihteistoöljyllä :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 9:20

no äkkiähän se öljy sieltä palaa. Vaihda vaikka tulppa :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 14:39

Ohjeita mittariston kellon ajan säätämiseen?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 15:32

Paina mode nappia kunnes kellon aika näkyy, sen jälkeen paina sitä pohjassa ja numeroiden pitäisi alkaa juosta. Paina nappia niin kauan pohjassa, kunnes oikea aika näkyy. :)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 16:00

^^jaani^^ kirjoitti:no äkkiähän se öljy sieltä palaa. Vaihda vaikka tulppa :D

Tulppa on uusi, vanhallaki kyllä pelas ennen purkua, mutta nyt tosiaan on uusi tulppa eikä toimi sen kummemmin :(

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 16:39

Jos siellä on paljon ollut öljyä niin silloin tykää tulpat paukkua hajalleen eli uudela kokeile.

Hirvilintu,

Juu niinhän se näköjään toimi, mutta ei nyt jaksanu sitä laittaa kun ne numerot menivät niin toivottoman hitaata eteenpäin.. :lol:

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 16:53

Ainakin itellä menee aluksi vähän aikaa hitaasti, mutta tarpeeksi, kun pitää pohjassa niin numerot rupeavat menemään nopeammin. ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

28.2.2013 18:59

Sama mulla eli kun pidät sitä pohjassa noin 8sek(?) nii alkaa menee nopeemmin.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

1.3.2013 0:16

Yam4ha kirjoitti:Jos siellä on paljon ollut öljyä niin silloin tykää tulpat paukkua hajalleen eli uudela kokeile.


Joo pittää kokkeilla. Kone myös kolisee yläkierroksilla..