Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Apollo Orion RX 50

28.3.2012 18:25

moro! tuo paska ei sit voi toimia yhtä vitun päivää....70cc vaihdon jälkeen vuoti öljyä...vuoto tiivistettiin.............nohh eile ajelin sit vähän isoimmilla kierroksilla ...naks ei toimikkaan enään kun ryypyllä, ja silläkin perkeleen huonosti. Ei ota kierroksia. PERKELE

28.3.2012 18:49

Oisko imuvuoto jossakin?

28.3.2012 19:27

noh imukaula näyttäs olevan vähän halki...mutta mistä uus tähän hätään, ei tekis mieli käyttää kauramoottoria :D

28.3.2012 20:28

http://www.smartia.fi/PublishedService? ... Groups=826

Smartialta saa uuden.

28.3.2012 21:14

Smartialta ei kuulemma kannata ostaa mitään.. mutta miten vaa. En ole vielä kokeillut ruuvata tyhjäkäynti ruuvia. Ja on siinä jotain persiillää jos paukkuu ku ottaa kaasun pois. (sytytykset tai säädot?) Noh minäpäs kattelen tuota sitte ku kerkeen. Ja on se kumma kun kaikki valittaa ettei mopo toimi ja mulla ei ole vielä tuollaista päivää eteen kerinnyt tulemaan vaikka oon kohta puoltoista vuotta ton omistanu :lol:

28.3.2012 21:35

Ittellä ole mitään ongelmaa ollu Smartian kanssa vielä ja monet Orionin varaosat olen sieltä tilannu.
Ja ei taia tyhjäkäyntiruuvi auttaa tohon paukkumiseen. :D

28.3.2012 22:37

Mullakin vaan hyvää sanottavaa smartiasta. Enkä oo montaa nelarii nähny mikä ei paukkuis.

28.3.2012 23:42

VillZz kirjoitti:Smartialta ei kuulemma kannata ostaa mitään.. mutta miten vaa.

Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia Smartian kanssa. (Siihen asti kun ajoin vielä mopoa ;) ) Tilasin esimerkiksi uuden etujarruvivun, uuden takakatteen (siis sen peräpään) ja nyt viime viikolla hain uuden kytkinkahvan (kaatumisen takia halkesi pieni pala) (siinä tuli mukana koko paska, kytkinkahvan koko runko, jossa myös tuo peilinkiinnike.) :roll:
Menee pikkuveljelle tuo mopo (huh, pääsen itse eroon siitä.). :lol:

29.3.2012 14:59

Itellä oli jotain hässäkkää aikasemmi smartian kanssa. Kun tilatttiin pakoventtiili niin tuli imuventtiili. Ja sitte tilattii jotai muuta ni posti oli hävittäny osat, ei siis Smartian vika. Onneks ne lähetti kuiteki uudet osat.

Ja se vielä, että toimitukeset on myöhästyny monta kertaa. Toimitusajat vaihtelee 1vko-2.5kk

29.3.2012 22:13

Moi kamut
mun pitäis puhdistaa kaasari mut en tiiä mis se on ja miten se puhdistetaan voisko joku ystävällinen auttaa mua tai oisko missään videota missä näkyis miten se tehdään

30.3.2012 7:34

Et tiedä missä kaasari on? No jospa tiedät missä pytty on, siitä lähtee taakseppäin imukaula ja imukaulan toisella puolella kiinni on kaasari. otat kaasarin irti availet sen ja vaikka bensalla käyt läpi.

30.3.2012 21:35

Ei saa ruokkia röllejä.
Suosittelen ostamaan motonetistä tai biltemasta mopon huolto/korjauskäsikirjan.

31.3.2012 12:29

Tottahan tuokin. Mototnetistäkin löytyy tietoa kaasarista, joten sieltä voi käydä kurkkaamassa ennen kun kysyy.

1.4.2012 20:05

Se olisi jopa suotavaa, jottei keskustelu täyttyisi "tyhmistä" kysymyksistä. Tähänkin varmaan joku mode tulee haukkumaan, koska sanoin kysymystä tyhmäksi; Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan

2.4.2012 15:00

jos teillä oli tylsä päivä, tästä saatte päivän naurut. eli kyseinen henkilö tosissaan kommentoinut tämän mun videoon:
Ei Orion loppujen lopuks huono mopedi oo ajaa tai muutenkaan... kunhan vaan kävi kaikki pultit katteista ja koneesta läpi, säädin venat, otin käärmeenpesän putkesta hemmettiin, säädin cdi:tä ja nappasin tuon holkin kaasarista pois niin sain gps:ään 85 km/h joka ihan riittävä, vaikka moni valittelee että turhaan kulutin rahani en vaan samaa mieltä ole ja seki hyvä puoli tossa on ett kun mopona tuota ei enää tarttee vaihtaa isomman koneen, putket, kaasarin... ja runko kestää mitenpäin vaan =D

Kyseistä paskaa ei kyllä kukaan usko :lol: