Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
2.12.2012 23:39
''Ota se liitin irti mikä menee sinne''
Selitätkö vähä paremmi? Saattaa tossa perää olla mut siis en tosta oikee ymmärrä.
2.12.2012 23:43
Ota se liitin irti mikä menee öljysäiliölle ja loput tuon ohjeen mukaan.
3.12.2012 9:12
Penkin alla sellainen vaalea liitin johon tulee kaksi johtoa. Eli niinkuin Rajis- sanoi niin se menee öljysäiliölle. Ja tuo toimii sen takia, koska bensa- ja öljymittari ovat vain on/off eli se ei näytä määrää se vain ilmoittaa kun sitä on alle tietyn rajan.
5.12.2012 17:36
Vittu että vituttaa ku vaihoin suuttimen niin ekana irrotin sen kohokammion, nii iha normisti meni siihen asti kunnes rupesin ihmettelee että millonha meinas bensa valumine loppua ... eipä loppunu vähää aikaa vaikka mitä tein niin varmaa 3 litraa valutti astiaan bensaa, sitten vielä huomasin että mun tulpanhattu on huonosti kiinni josta pätkiminen johtu, kun luulin että johtuu bensan saannista. Sitte laitoin sen suuttime takasi mikä ekana oli niin sitte laitoin kiinni kohokammion, se meni kiinni mutta bensaa tuli vielä sieltä välistä ihan mahottoma paljo en ymmärrä miten sitä pysty nii paljo tulemaa, sit irrotin sen ja koitin laittaa takasi niin koho irtos ja se vitun metallinen tappi katos joka pitää sen kohon ''lukossa''. Että jos nyt en löydä sitä niin saakohan noita tilattua netistä tai jostai? ... vittu
5.12.2012 17:42
Kun irrottelet sitä kohokammioo niin kato aina takasin laittaessa, että se tiiviste on kunnolla urassaan. Jos bensahana laskee kokoajan läpi niin itte ainakin laitan aina lukkopihit bensaletkuun kaasaria avatessa. Niitä tappeja ei vissiin erikseen myydä, mutta
tuosta löytyy kohosetti. Ite joskus laitoin väliaikasesti rautalangan pätkän siihen, sekin varmasti toimii jos on tarpeeks paksua lankaa
5.12.2012 18:47
Joo laitoin naulan ku löysin sen mut se oli taittunu niin sit se katkes ku suoristin
6.12.2012 12:46
onkos 92 suutin liian pieni näille keleille ku mulla se ei ollenkaa lähe käyntii polkemalla mut työtämällä lähtee ja sillonki pitää työntää aika pitkän matkaa ja sitten kun mopo käynnistyy nii ku antaa kaasua nii se rupee booaa tai sit kierrokset heittelee iteksee vaikka on kaasupohjas ja viritykset on technigas enox ss ja imupuolelta se metallilevy irti. Osaisko sit kukaa kertoo et mikä vois olla ongelman aiheuttaja ?
6.12.2012 12:55
Käy laihalla ainakin, tuo 92 on varmaan ollut kesällä sopiva(?). Eli nyt n. 10 numeroa suurempi suutin lienee sopiva.
6.12.2012 13:54
Mikä tossa derbissä on nyt pettämässä kun ajaa kutosella ja päästää kytkimestä kun koneessa ei ole kierroksia niin krohahtaa mutta ei ole ainakaan vaikuttanut mihinkään?
6.12.2012 15:28
Joo kesällä toimi ku unelma. onko se sit lähempänä sopivaa se 92 suutin ku laitan vakioputken josta on kuristus porattu pois ?
6.12.2012 15:35
Mitenkä sen bensan vuodon saa loppumaan sieltä kohokammiosta muulla tavalla kun että painaa sen kohon pohjaan tai tukkii bensaletkun? enkä kyl tankkiakaa jaksas irrottaa =D
6.12.2012 16:27
Ostat uuden bensahanan tai sitten semosen hanan mikä tulee vaan letkun väliin.
E: jos tarkotit siis sillon kun esim suutinta vaihat
6.12.2012 16:34
Joo sitä meinasin, mut miks se ei ennen oo valuttanut kuin ne bensat mitkä on kerinny jo kohokammioon menemään mutta nyt valuttaa tankistakin sitä bensaa...
6.12.2012 17:14
Derbissä on toi alipaine hana, josse toimii niin se aukee vaan kun saa alipainetta, mutta niinkun sulla rikki ollessaan se laskee kokoajan läpi. Ja toinen vaihtoehto sen rikki ollessa on tietty, että ei päästä läpi ollenkaa.
7.12.2012 14:12
Mahollista että se on jäänyt auki? Ja jos nyt käyn puhaltamassa siihen letkuu niin menee kiinni, noh käyn kohta kokeilee.