Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
17.3.2012 15:06
Naalinpaskaa, Itse olen myös tuota aiemmin tällä topicilla miettinyt mutta kyllä siihen loppu tulokseen tultiin, että todennäköisesti ei mene orioniin Helposti... Toki osta ja koita jos haluat, itse en ole tuota konetta avannut ollenkaan joten en tiedä millainen se on tosta magneeton kohtaa. Eihän tuo loppujen lopuksi suuri menetys ole jos ei sovi, myy vaikka eteempäi... Koita jospa haluut
E:
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/valom ... -7400.htmlMiten menee tuommone orionii? on meinaa aikas nätti
, kun ei Hp masteriakaan enää löydy mistään uutena
18.3.2012 20:28
Kokeilemalla itse saat sen parhaiten selville, että meneekö... Ja kyllä nuita HP Mastereita löytyy...
18.3.2012 21:25
Jos kerta läydät linkkaappa, koska ite en löytänyt ollenkaa..
18.3.2012 21:34
Taitaa kyllä olla joka paikasta lähtenyt nuo hp masterit.. Osta käytettynä.
19.3.2012 16:20
en rupea käytettynä mitään maskeja ostaa.. paitsi numerokilpi on ainoo minkä vois jos tulis lamppu mukaa..
19.3.2012 19:29
VillZz kirjoitti:en rupea käytettynä mitään maskeja ostaa.. paitsi numerokilpi on ainoo minkä vois jos tulis lamppu mukaa..
Jaa miksi sitä maskia ei voi käytettynä ostaa? Muuten sen valon voi ostaa erikseenkin, miksi vitussa se pitäisi numerolätkän mukana tulla?
http://www.motot.net/talli/osat/id34573/
19.3.2012 19:48
Kerroppa minulle miksi pitäisi ostaa käytetty maski? Eiköhän se ole henkilön oma valinta ja tuskin siitä kannattaa alkaa kritisoimaan. Käytetty on kuitenki aina käytetty ja uusi on uusi.
19.3.2012 20:13
Juuri näin, ja ei se Hp master ainoa vaihtoehto ole...
20.3.2012 12:05
kiitosta, itte en millää löytäny kuuklest Hp master nimellä
D
E: ja vielä uudestaan kyselen tuosta kaasarista, löytyiskö mitää 20mm tai suurempaa mikä menee SUORILTAAN orioniin, tai ihan pienellä muokkauksella?
21.3.2012 18:48
Joku mankin kaasari, joudut imukaulan joko tekemään tai muokkaamaan.
21.3.2012 20:33
Eli tohon ei mene mikään suoriltaan vai? voi hitto... mites tota imukaulaa sitte muokkais?
E: ''joo itelläki tommonen orion jotainpientä viriii on esim
-70cc pytty
-rajaton cdi
-power filtteri
-isompi suutin
-kaasarista holkki pois
-15/58 välit
-täysi tyhjennetty putki ja avarettu
meni gepsii 78''
Uskooko muka kukaan tuohon? Ja kyseinen ajoneuvohan on juuri orion rx70 mistä tämä henkilö puhuu..
23.3.2012 16:47
Ei tota jousta voida nostaa sieltä jousen yläosasta??? itte hakkasin sitä pirun monta kierrosta vasemmalle (mopon takaa katsottuna oikealla puolella hakkasin) eikä näy kyllä minkään näköistä korotusta eikä kyllä tunnukkaan...
23.3.2012 17:23
Siinä ylhäällä on kaksi sellaista mustaa kiekkoa ylemmän hakkaat auki ja sit sitä alempaa hakkaat
juuri noin kun selitit.
ainaki -09 on näin mutta tuskin sillä mitään väliä on
23.3.2012 17:26
No muttakun lähetin juuri koneglanssille kysymyksen, ja he sanoi ettei saa nostettua muulla kuin jousta vaihtamalla tai koropalalla? niin ja jos kerta omaa kokemusta on, niin minne mä sen ylemmän hakkaan?