24.9.2011 13:17
24.9.2011 18:14
24.9.2011 21:23
25.9.2011 0:15
kossusukka kirjoitti:Suosittelen suuttimen vaihtamista. Et tainnut tehdä muutakuin lykätä siihen suoraan tuon satasen suuttimen? Sulla on nyt 70cc muki siinä joka ei varmasti ihan halpa ollut, joten kannattaa ostella niitä suuttimia vähän enemmän ja oikeasti säätää se kaasutin... Se että vanhassa pienemmässä kaasuttimessa oli 92-suutin, sillä ei ole mitään merkitystä eikä sitä kannata edes miettiä.
25.9.2011 0:17
26.9.2011 22:13
26.9.2011 22:33
27.9.2011 16:43
27.9.2011 17:19
27.9.2011 17:21
27.9.2011 20:15
Slerpa_ kirjoitti:Siellä motowikissä oli esittämiisi kysymyksiin vastaukset, ja muutenkin siellä on kaikki mitä täytyy tietää kaasarin säädöstä. Lue koko homma ajatuksella läpi niin alkaa homma selviimään.
28.9.2011 14:10
ARX kirjoitti:no en mä tiiä 70 jos 55 keulii jo kytkimellä, 58 saattas olla sellane natsa mut 70 voi huhhuh keulii varmaan kaasusta ympäri ;D
28.9.2011 17:20
28.9.2011 20:31
numberone kirjoitti:Slerpa_ kirjoitti:Siellä motowikissä oli esittämiisi kysymyksiin vastaukset, ja muutenkin siellä on kaikki mitä täytyy tietää kaasarin säädöstä. Lue koko homma ajatuksella läpi niin alkaa homma selviimään.
laitoin 90 suuttimen sadan tilalle, mut aattelin vaa et voihan se johtua siitäki ku on hiukan rikkaat seokset ku änkäst valuu mukavasti öljyy tarvii vähän bensaa laittaa sekaa.
28.9.2011 20:37