Laitetaan tännekkin. Eli mistähän tuo mahtaisi johtua?
http://imgur.com/a/nwz9m#0 Eilen aamulla se lämppäsi pari kertaa kun olin menossa töihin, en huudattanut konetta vaan ajelin ihan rauhallisesti kun pyttykin tuli juuri porauksesta.
Myöhemmin pyöritin lähes koko loppupäivän päivän mopoa pihassa, säädin kytkintä jne.
Ei lämpännyt kertaakaan. Eli en usko että tuo tuoreöljyvoitelusta johtuisi, mitä aluksi tosin epäilin. Nestejärjestelmänkin ilmasin ja seokset ovat hieman rikkaalla, koska pytty on sisäänajossa.
Käyntivälyksen tarkistin kun sain pytyn koneistajalta. 5 satkua sain joka kohdasta ja parista kohtaa meni 0,10mm väliin.
Tasaisin välein on männässä joka puolella noita pieniä jälkiä + imupuolella isommat jäljet. Pytyssä on vain imupuolella jälkeä.
Jos selviää että tuo johtui sittenkin tuoreöljyvoitelusta, niin miten voisi helpoiten sen toiminnan tarkistaa? Päällisin puolin pelaa samalla tavalla kuin aina ennenkin (ennen koneremonttia jonka juuri tein).
Hieman sekavaa tekstiä mutta ei välitetä siitä
.
EDIT: Testailujen jne. jälkeen kävin n. 1km testilenkin, jonka aikana lämppäsi kahdesti. Nyt ei voinut enää ajaa ja tehot olivat kadonneet.
EDIT2: Myöskin, mitä on tuo musta paska männässä?
EDIT3: Jos joku voisi jeesiä niin tietäisin että pitääkö ostaa uusi pytty vai viedä samalle koneistajalle porattavaksi, jos käyntivälys oli liian tiukka.