Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
9.6.2011 7:57
Oha nois ainaki nappulaa
21.6.2011 16:28
Kellään tietoa saisko Suomesta tessuun noita takapyörän stefoja? Kattelin että PV:n kyseisissä on ainaki samat mitat että kävisköhän se?
30.6.2011 19:35
ArZa kirjoitti:Kellään tietoa saisko Suomesta tessuun noita takapyörän stefoja? Kattelin että PV:n kyseisissä on ainaki samat mitat että kävisköhän se?
mitat ylös ja johonki laakeri / stefa liikkeesee esim vuorenmaa oy
30.7.2011 16:53
Moro kaikille!
Vielä yhden mopon tulin ostaneeksi, ja kaveilla sattu tessu olemaan myynnis. Eli sellasta kyselisin, kun tuossahan on akku, niin mopossa ei taida olla omaa laturia joka lataisi sen akun?
Kaveri jotain selitti että kun akku on tyhjänä, niin koko mopo ei edes käynnistyisi? Vähän hullulta kuullostaa moinen info, mutta kysäisen teiltä "viisaimmilta" jotka on kyseisen mopon rämiskän kanssa tapellut. Sitten vielä laiskana paskiaisena kysyn, että mitkäs tuon mopon vakiovälit mahtanee olla?
30.7.2011 21:13
kyllä sen pitäisi käynnistyä ja varmasti käynnistyykin. tessun vakiovälit on 12/54
30.7.2011 23:30
Selvä homma.
Yksi murhe vielä olis, nimittäin on aika vaihtaa keulaöljyt, samat öljyt on ollut keulassa jo 11 vuotta.
Kuinka paljon öljyä menee/pitää laittaa tessuun per. etupumppu?
31.7.2011 1:15
siitä minulla ei kyllä ole minkäänlaista tietoa :S
kestääkö tessun alakerta virittämistä ? siis jos laittaa 70 pytyn niin meneekö alakerta ihan solmuun...?
31.7.2011 1:33
Kyllä pitäisi kestää. Itellä oli useamman tuhat kilometriä eikä ongelmia.
1.8.2011 22:47
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/ilman ... -7616.html Kävisiköhän tuollainen tessuun? Onko kellään kokemusta?
2.8.2011 1:33
Miksi ei sopisi? Ei taida olla kuitenkaan mitään järkeä laittaa, ainakaan vakioon. Jos laitat niin samalla isompi suutin kiinni.
2.8.2011 20:36
Vellu^ kirjoitti:http://www.tmi-janikaasalainen.fi/ilmanpuhdistin-doppler-system-musta-p-7616.html
Kävisiköhän tuollainen tessuun? Onko kellään kokemusta?
Itelläni on vähä samantyyppinen filttura sykerössä nykyjään (ennen tessussa). Putsari tarvi 120 koon suuttimen että pelitti oikein.
4.8.2011 21:17
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota jos meinaa TS:n ostaa? Olisi viikonloppuna mahdollisesti edessä suzukin osto ja olisi hyvä tietää mitä tarkastaa kohteesta.
Entä saako yleisesti varaosia hyvin? Sylinterit, yms. yms. PV:n osat ei taida mennä TS:ään.?
Muita kehuja haukkuja moposta.
5.8.2011 22:17
Tuntiger kirjoitti:Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota jos meinaa TS:n ostaa? Olisi viikonloppuna mahdollisesti edessä suzukin osto ja olisi hyvä tietää mitä tarkastaa kohteesta.
Entä saako yleisesti varaosia hyvin? Sylinterit, yms. yms. PV:n osat ei taida mennä TS:ään.?
Muita kehuja haukkuja moposta.
No ensinnäkin pieni silmäys yleiskuvaan moposta. Sitte tietty nämä perus jutut. Enska peleissä nyt yleensäkki kannattee tarkastaa peräpää löytyykö väljyyttä mistään ja iskarin kuntoa kattoa. Nitkuttele etu ja takarengasta sivuttais suunnassa, sillä selvinee laakereiden tilanne suurinpiirtein. Jokku on vissii joskus repiny näistä tuorevoitelun pois se kannattaa kans tsekata että onko sitä vai ei. Käynnistys polkimen akselin tilanne kannattaa myös tarkastaa. Missä kunnossa poorit on.
Pevekin sylinterin muistaakseni saa kiinni mutta modaamalla (joku korjaa jos muistan väärin).
Oma konehan tessussa on että ei kaikki peutsonin osat mee iha suoriltaan.
6.8.2011 12:33
Toums kirjoitti:Tuntiger kirjoitti:Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota jos meinaa TS:n ostaa? Olisi viikonloppuna mahdollisesti edessä suzukin osto ja olisi hyvä tietää mitä tarkastaa kohteesta.
Entä saako yleisesti varaosia hyvin? Sylinterit, yms. yms. PV:n osat ei taida mennä TS:ään.?
Muita kehuja haukkuja moposta.
No ensinnäkin pieni silmäys yleiskuvaan moposta. Sitte tietty nämä perus jutut. Enska peleissä nyt yleensäkki kannattee tarkastaa peräpää löytyykö väljyyttä mistään ja iskarin kuntoa kattoa. Nitkuttele etu ja takarengasta sivuttais suunnassa, sillä selvinee laakereiden tilanne suurinpiirtein. Jokku on vissii joskus repiny näistä tuorevoitelun pois se kannattaa kans tsekata että onko sitä vai ei. Käynnistys polkimen akselin tilanne kannattaa myös tarkastaa. Missä kunnossa poorit on.
Pevekin sylinterin muistaakseni saa kiinni mutta modaamalla (joku korjaa jos muistan väärin).
Oma konehan tessussa on että ei kaikki peutsonin osat mee iha suoriltaan.
mun mielestä pinnapulttien jako on eri tessus ja pv:ees mitä yhtäkkiä ite koitin pv:een kantta tessuu ku oli auki