Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
3.5.2011 18:13
en jaksanu ettiä mutta onko jincheng monkeyssä kuristuksia muualla kuin imu kaulassa?
3.5.2011 21:03
solifer sm 86 kirjoitti:en jaksanu ettiä mutta onko jincheng monkeyssä kuristuksia muualla kuin imu kaulassa?
Putkesta löytyy, mutta niitten poistaminen on aika turhaa, mutta jos haluaa poistaa niin omapahan on asiansa.
5.5.2011 17:12
ok miten on auttaako jos laittaa 17mm kassun kiini? moni millinen se vakio on?
5.5.2011 17:44
Vakio itselläni on 14mm (uusimmissa jinkuissa), Itelläni on 16mm Dellorto PHBG ja toimii vallan mainiosti! 17mm tuo lisää vääntöö ku 16mm
5.5.2011 18:47
alkla159 kirjoitti:17mm tuo lisää vääntöö ku 16mm
Pienemmällä kaasarilla on enemmän vääntöä.
5.5.2011 19:34
Niin, alakierroksilla. Esim. Hondan vakiolla 9mm Keijolla on saakelin hyvät alaväännöt, mutta sehän on suunniteltu niihin 6500rpm ja pienempiin. Ainakin teoriassa: mitä isompi kaasari, sitä korkeammalla huipputehot.
6.5.2011 7:52
Niin juuri, pienemmällä kassulla vääntöä pienillä kierroksilla ja isommalla tehoa suurilla kierroksilla.
8.5.2011 14:05
Moi! Ajattelin vaihtaa noi jinkun rumat pallo vilkut pois niin mitä työkaluja niitten vaihtamiseen tartte ja mitä osia pitää ottaa irti? Käykö tuo vakio mankiin hyvin
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1761 .
8.5.2011 15:32
Tartteet lenkkiavaimen kokoa 14mm ja ristipäämeisselin, pitää irrottaa ne vilkkujen sähköjohdot ja ne vilkut. Etupään vilkkujen johdot on siellä lampunkopan sisällä, otat vaan umpion pois ja sit irrotat me piuhat.
8.5.2011 15:54
Okei kiitos avusta
. unohtui vielä yksi juttu, toi vilkkujen kauhea piippaus ääni. Miten voisi hiljentää tai poistaa äänen kokonaan?
8.5.2011 17:55
Monkibomber93 kirjoitti:Tartteet lenkkiavaimen kokoa 14mm ja ristipäämeisselin, pitää irrottaa ne vilkkujen sähköjohdot ja ne vilkut. Etupään vilkkujen johdot on siellä lampunkopan sisällä, otat vaan umpion pois ja sit irrotat me piuhat.
Mie en mitään umpioita pois ottanu, napakasti kiskas vilkununjohdoist nii siististi lähtivät liittimistä pois.
11.5.2011 18:23
kermamunkki kirjoitti:Okei kiitos avusta
. unohtui vielä yksi juttu, toi vilkkujen kauhea piippaus ääni. Miten voisi hiljentää tai poistaa äänen kokonaan?
Jonkun tikun jos siihen releeseen tunkee nii lähtee äänet pois/pienemmälle.
Oma kysymys:
Kävisköhä tällänen putki:
http://www.mc-scatter.com/tehopakoputki ... -1216.html Jinchengin 2010 malliin?
11.5.2011 23:12
Pienillä modauksilla käy, mutta tehoa siitä ei saa, eikä kyllä ääniäkään. Tuo Giannelli on ihan paska putki, Jinkun vakioputki on vähintään yhtä avara. Ja äänet tuossa Siankellissä on lähes samanlaiset ku vakiossa.
12.5.2011 9:04
Okei, no osaisiks sit neuvoo jotain vähän tehoa/vääntöä antavaa teharii ei väliä onko uus vai käytetty.
12.5.2011 12:19
Vakiopytylle tuo vakioputki on ihan riittävä, mulla on vielä 72cc:n kanssa kuriton vakio ja vääntää sillä paremmin ku 110cc krossin putkella. Jos nyt sit haluaa ihan ulkonäön ja äänien takia jonkun muun putken, niin kannattaa katsoa
OORacingilta, sieltä saa varmaan halvimmalla. CRF-tyyppisten minikrossien putket menee pienellä muokkauksella, Motorpowerilta saa kanssa mankiin mölyrännejä.