Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.3.2012 23:49
Mitäköhän luulisit, jos siihen ne reiät pitää itse porata?
Pitäis kai pikkuhiljaa ruveta taas kattoo tota rollaattoria kesäkuosii, kun tiet alkaa näyttää aika kivoilta jo. Mistä toho sais jonku pienen valon taakse, kun tuli pistettyä toi kilventeline palasiks syksyllä ja valo siinä samassa? Onko biltemassa tai motonetissä mitään järkevän näkösiä ja hintasia?
Auttakaa laiskaa..
12.3.2012 9:18
nojuujuu, mut ajattelin jos on liian kapee se kohta no ihan sama
mut ite ajattelin jos toho paahtimee sais omatekemä telinee sillee ku biltemas myydää yhtä mopon lamppua 11€ Ja siihen tekis oman telinee raudasta..
12.3.2012 9:53
Ai kilventelineen? Siinätapauksessa kato vaikka mun galleriasta millasen mä tein. Pellistä on hyvä väännellä.
12.3.2012 21:23
Niin juu siis pellistä, olin vähän ajatuksissani
On ihan nätti tuo sun telinees. Tiedän Että nämä suutin asiat ovat ihan yksilö kohtaisia, mutta mitäs luulette, tilasin 88suuttimen että oliskohan se sopiva? toivottavasti ei ainakaan liian iso... Nooh, sen näkee kun tuo postissa tulee. Harmi kun ei pääse kiinni pistää ja ajamaa kun on kipeä, ois tänääki ollu pirun hieno ajokeli... Ihansama22 Kyllä tällä 70cc:llä tehoeron huomaa, kun nykien lähtee keulaa ykkösel ku kytkint päästää vaiks 2-tahdillahan se menis sillee melkeistää vakiona. Mut lähteekös sulla vielä 2 vaihteella keulaa meinaa itellä lähtee aika helposti (hiekallakin vielä)
13.3.2012 17:23
Ei se ennää kakkosel keuli, ei millää. Ja on siinä nyt tehoeroo mut silti aaikas laiska.
13.3.2012 20:25
joo, eihän se nyt kuitenkaa 70cc:ks hyvin kulje, mutta ompaha ees jotai.. Mul lähti iha ilosesti meinaa kakkosel keula..
13.3.2012 22:15
Joo kyl tolla nyt ajelee, viiskymppinen oli jotain ihan hirveetä... mut voi olla et mun kytkin alkaa olla pikkuhiljaa olla moro, kun tuntuu joskus pommilla luistavan. Enkä väitä että en ois sitä ite aiheuttanu
mut ei oo varmaa.
13.3.2012 22:20
Mite sul toi koneen puoli? onks hyvä kunnos viel ku muistelisin et sanoit jossai vaihees et yli 10k ajettu?
Mietin vaa et rupeeks olee väljä kone tai jtn ihmettelin vaa, ku itel lähti kylmäl koneel + liian pieni suutin 2 keulaa (vahingossa) ku päästi kytkimen nopeesti? Ei paljookaan sillo noussu mut kuitenki sen verra mitä 50cc:llä saa kauan huudattaa ja sitte kytkin nopee irti ja ite ihan takana, meni itel iha normi asennos.. Nooh enpäs tiiä, mut enpä ite taia tolla mitää keulimisii ruveta harrastamaa
Ps. saattaa johtuu kyl siitäki et oon sen verra kevyt kuski (60kg)
niin ehkäpä siks Keulii/kulkee paremmi
13.3.2012 22:27
Tolla uudella pytyllä ajettu nyt 5 tonnii niin ei siinä vikaa, alakertakin ihan kohtuullisessa kunnossa vielä. Kohta on se 12 tonnii mittarissa.
14.3.2012 7:59
okeii... No sitte kyllä kumma, miten ite sain lähtee 2 vaihteel mut sä et O_o
Toisaaltaa mul on vakio välit.
16.3.2012 19:03
Ajattelin ostaa
Tämän tuon vanhan power filtterin tilalle.
millaista letkua kannattaa tuohon kaasarin ja putsarin väliin ,että saisi sen jotenki järkevästi tuonne.
power filtterin kanssa on jo aivan liian ahdasta (
tälläinen).
16.3.2012 20:58
Tänään tuli vaihdettua 88 suutin... Eli nyt se sitte menee sen ~62km/h oikeeta nopeutta. Vakio välit vielä ja sisään ajossa. Mitä mahtaa kulkee isommal eturattaal sisään ajo jälkee... saapa nähä
E: ja oliko se jousen alapäästä se nostaminen? vastatkaa nopee!
17.3.2012 10:37
Kyllä mä ainakin sitä yläpään ruuvia ruuvasin (hakkasin) alaspäin niin nousi. En sitte tiiän mitä sieltä alapäästä tapahtuu.
E:Joo kannattaa nostaa mopo tai ainaki peräpää ilmaan niin ei tartte hakata
17.3.2012 13:41
Onko jollain ollu inner rotor kitti orionis?
17.3.2012 14:51
haulikkopappa kirjoitti:Ajattelin ostaa
Tämän tuon vanhan power filtterin tilalle.
Toi sukka laitetaa nippusiteellä tai klemmarilla kiinni suoraan siihe kaasarin imukurkkuun vai mikälie sen nimi sit onkaa. Ton pitäis mahtuu iha ilma mitään letkuja.