Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Derbin huolto ja ongelmat

28.11.2012 23:55

jukke96 kirjoitti:Onko puristuksia ja saako varmasti bensaa?


Kyllä saa bensaa, puristuksiakin on. Alan seuraavaksi miettii suuttimen osuutta asiaan.

Re: Derbin huolto ja ongelmat

28.11.2012 23:56

jukke96 kirjoitti:Onko puristuksia ja saako varmasti bensaa?


Kyllä saa bensaa, puristuksiakin on. Alan seuraavaksi miettii suuttimen osuutta asiaan.

Re: Derbin huolto ja ongelmat

28.11.2012 23:59

En oikeen usko että suuttimella olisi osuutta asiaan, mutta tsekkaa sekin ettei siellä oo paskaa, ei se iso homma oo :)

Re: Derbin huolto ja ongelmat

29.11.2012 18:43

Hmm vaihoin suutinta niin se koho irtos. Mites se menee takasi kiinni? Siel ylhääl on vissiin paikka sille mut miten se tarttuu siihen kiinni?

Re: Derbin huolto ja ongelmat

29.11.2012 19:33

Siellä on semmonen tappi mikä tulee läpi siitä kohosta ja on molemmilla puolilla semmosissa metallisissa pidikkeissä kiinni. Se tappi on semmonen harmaa

Re: Derbin huolto ja ongelmat

29.11.2012 20:17

kertoisko joku mulle että onko ihan ok jos kiertokangessa on noin 1mm välystä??vai pitäskö huoltaa kampura

Re: Derbin huolto ja ongelmat

29.11.2012 20:54

Poikittais vai pystysuunnassa? Poikittais suunnassa sitä kuuluukin vähän olla.

Re: Derbin huolto ja ongelmat

29.11.2012 22:28

Mitäs sille hapetusjärjestelmän letkulle vai mikä lie mikä oli vakio putkessa siin paisarin kohilla ja meni sinne juttuu mikä on cdi boxi vieres, nii pitääks se letku tukkia tai jtn vai antaako sen olla? sori vähä kehno selitys ehkä :D

Re: Derbin huolto ja ongelmat

29.11.2012 23:44

Rajis- kirjoitti:Poikittais vai pystysuunnassa? Poikittais suunnassa sitä kuuluukin vähän olla.

joo hyvä juttu. poikittaissunnassa oli :lol:

Re: Derbin huolto ja ongelmat

30.11.2012 0:28

Miinux kirjoitti:Mitäs sille hapetusjärjestelmän letkulle vai mikä lie mikä oli vakio putkessa siin paisarin kohilla ja meni sinne juttuu mikä on cdi boxi vieres, nii pitääks se letku tukkia tai jtn vai antaako sen olla? sori vähä kehno selitys ehkä :D

Kannattaa tukkia vaikka pultilla ;)

Re: Derbin huolto ja ongelmat

30.11.2012 13:37

Siis onko tollasessa 17,5m dellortossa ollenkaan mitään ilmaruuvia mistä sais tyhjäkäyntiä säädettyä kovemmaks? Itte en ainakaan löytäny että ois? Kaasari on siis sellanen mikä jokaisessa drd:essä on?

Re: Derbin huolto ja ongelmat

30.11.2012 13:45

Kyllä itellä ainaki on, siinä on itellä vielä semmone musta möhkäle mistä on helppo säätää vaikka ajossa sitä :lol:

Re: Derbin huolto ja ongelmat

30.11.2012 14:06

takaata kattonuna oikeella puolella pyörää on ne säätöruuvit siinä kaasarissa. Ihan imutorven juuressa on seosruuvi(josta siis säädetään seoksia) ja siinä keskellä on tyhjäkäyntiruuvi, josta säädetään tyhjäkäynnin kierroksia(yleensä sellanen paksumpi mitä voi sormilla pyörittää). Eli siitä keskimmäisestä pyörittelet niin saat kierroksia säädettyä ;)

Re: Derbin huolto ja ongelmat

30.11.2012 21:23

Rajis- kirjoitti:takaata kattonuna oikeella puolella pyörää on ne säätöruuvit siinä kaasarissa. Ihan imutorven juuressa on seosruuvi(josta siis säädetään seoksia) ja siinä keskellä on tyhjäkäyntiruuvi, josta säädetään tyhjäkäynnin kierroksia(yleensä sellanen paksumpi mitä voi sormilla pyörittää). Eli siitä keskimmäisestä pyörittelet niin saat kierroksia säädettyä ;)


Siis oikealla puolella ei ole kuin joku yksi ruuvi, talttapää, mutta se ei ainakaan tyhjäkäyntikierroksiin vaikuta, vasemmalta puolelta kaasari näyttää suurinpiirtein tältä http://images.search.conduit.com/ImageP ... rt=0&pos=3

Re: Derbin huolto ja ongelmat

30.11.2012 21:33

Siis oikella puolella ei ole ollenkaa ristipää kannalla olevaa ruuvia joka on ulkonee kaasarista ja on aika paksu?