Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
3.3.2012 23:10
120 km ajettu sillä. 70cc kävi laihalla ja 80cc sitte muka menee tukkoon muuten sama mutta eri ja kansi ja sylinteri.
3.3.2012 23:56
No kuluttaako se öljyy paljon? Ja öljyrenkait pitäs olla 2 ohutta hopeista, ja sitte se kuparinen poimurengas. En ihmettele jos poltaa öljyy jos ei oo kun yks hopeinen öljyrengas.
4.3.2012 1:04
siis siellä on öljyrengas tai 2 miten sen haluu aatella, täysin ehjä (ainaki oli ku asensin) ja sitte kuparinen männänrengas (joka oli mulle ihan uutta) ja sitte hopeinen männänrengas.
Viimeksi muokannut kiiwi_h päivämäärä 5.3.2012 16:24, muokattu yhteensä 1 kerran
4.3.2012 10:50
Onko sulla nyt siellä sisässä siis
tälläset öjyrenkaat?PS. Siisti vähän tota tekstin ulkoasua niin on mukavampaa luettavaa auttajille.
5.3.2012 22:26
Juurikin tuollaiset. Tais johtuu siitä ku tais olla vähä kanisterin pohjalla jähytys tai lasinpesu nestettä
9.3.2012 18:22
Morjes ! Vaihdoin tossa 72cc pytyn ja kannen tohon jincheng -10 mankiin. Kaikki on sujut hyvin mutta nyt jakoketju ei mene tarpeeksi pitkälle että saa nokkarattaan paikkalensa. Ketju ei ole mistään jumissa. Osaisiko joku auttaa ?
9.3.2012 23:46
Eikö saa edes kammettua? Ite oon aina joutunu ruuvimeisselillä kampeamaan sen rattaan paikoilleen.
10.3.2012 1:57
Kaikkia keinoja melkee koittanu jo, mut jos ei mitään pitäisi olla vikanatai kukaan keksi ni kai se sinne änkemällä menee vaikka seki kokeiltu jo
10.3.2012 20:18
Vieläkin tekee samaa ei johtunutkaan muista aineista. Syö öljyä melko railakkaasti. Öljyrenkaat kunnossa, uus kannentiiviste.. ventiilin varrenkumit pitäs vielä vaihtaa jos ei sitten auta niin sitte laitetaa 110!
jossei peräti 160..
Junnujee, koitappa löysätä jakoketjun kiristäjää ja kiristää kannen pultit kiini niin pitäs tulla vähän helpompaa. Ihte ainaki väänsin meisselillä nii että olokapäänarsku ja kyynärpää natisi sitte mutterit siihe ja rupee skruuvailee.
11.3.2012 13:24
Ettei sul sit oo niin väljä pytty, että päästää läpi. Ootko varma että öljyt palaa, ettei vuoda jostai? Ja millasta öljyy sul on?
11.3.2012 16:28
Aivan uus pytty ja mäntä, sekä sisään ajossa tälläkin hetkellä. Vuosi kannentiivisteestä nyt uus, sekä ventiilin varren kumi oli irti nyt uusi tilalla. Öljyt 10w40. Ottaa kierroksia muutenki ku vanha mummo.
11.3.2012 19:58
Hei,
Itselläni on vm. 97 Manki. Kiinni on 72cc pytty ja vakio Keihin 9mm kaasutin. Saako tämän setin toimimaan yhdessä? Käyntiin on kokeiltu ja ei pysynyt käynnissä kuin ryyppy päällä ja muutenkin kävi aikalailla on/off kaasulla. En ole katsonut mikä suutin on kiinni ja kaipaisin neuvoa minkä kokoista suutinta kannattaisi laittaa ja muita syitä huonoon käyntiin. Imuvuotoa taisi ainakin olla.
Kiitos!
11.3.2012 20:31
No saahan sen toimimaan, mutta isompi kaasari olis ERITTÄN suositeltava, koska toi vakio 9mm on niin pieni, että se on 50cc:llekki liian pieni. Et saa sillä tehoa ulos ollenkaa 72cc:llä.
12.3.2012 16:13
Reetuhai2 kirjoitti:No saahan sen toimimaan, mutta isompi kaasari olis ERITTÄN suositeltava, koska toi vakio 9mm on niin pieni, että se on 50cc:llekki liian pieni. Et saa sillä tehoa ulos ollenkaa 72cc:llä.
Joo siis tehoa ei tässä haeta vaan en haluisi alkaa vaihtamaan pyttyä ja hankkimaan vakiopyttyyn mäntää yms. Haluisin vaan saada sen toimimaan ihan normaalisti ja sais olla mahdollisimman vakio. Onko jollain suuttimen koosta kokemusta?
12.3.2012 16:22
No koita eka jollain 10 numeroo isommalla kun vakio. PS. Edellistä viestii ei tarvii lainata, se on turhaa ja täyttää topicia.