Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
28.1.2013 17:06
Koita purkaa ja kato, sillä se selvii. Suosiolla ottaisin kuitenkin tankin irti ja mahdollisesti kaasarin.
28.1.2013 17:24
Ai että oikeen kaasariki irti :o
Vähä kyrpii tehä tuola pakkases..
28.1.2013 18:15
Mahdollisesti. En nyt muista kuinka tiellä kaikki oli.
30.1.2013 22:48
Voisiko joku ystävällinen ihminen mitata että kuinka pitkä ja paksu on siirtorummun ja oikean lohkon välissä olevan ¨putki¨? Tai jos joku vaikka sattuis tietämään
31.1.2013 15:09
tämä ei nyt ole detsi mutta kysympähän kumminki kun minarelli molemmista löytyy että tietäskö täällä kukaan mikä vois jumittaa tuossa pösössä ku laskee kiekat turhan nopsaan tässä videolla kuulee selkeesti sen
http://www.youtube.com/watch?v=CSp-FYnj ... e=youtu.be ?
31.1.2013 16:47
Mitä sanoo jos vedät kaasun pohjaan?
31.1.2013 17:40
no tyhjäkäynnillä se kyl kiertää iha loppuu asti mutta ajossa se nykkii kaasupohjassa ja heti ku antaa ryyppyä nii nykiminen vähentyy mutta tuo ongelma viittaa kait suuttimeen mutta jännää kun vakio suutin on 84 nyt kuri irti ja 100 suutin ja silti nykkii vaikka 16 numeroa isompi
31.1.2013 22:32
En muista oonko jo kysynyt, mutta mikäs kin dt röpöttää ihan älyttömästi ala kierroksilla? Piikillä suunnilleen pätkiminen loppuu... osaa : giannelli, airsal 70racing 110 suutin... pistän videota luultavasti huomenna jos ei ilman selkene.
31.1.2013 23:22
Kokeile säätää neulaa laihemmalle eli sokkaa ylemmäs. Jos ei vaikuta, pienempää suutinta.
Omaan ongelmaan.
Tänään säätelin lisää deeteetä ja kylmiltään kiertää aika hyvin, pientä röpötystä havaittavissa.
Noh, kävin ajamassa koneen lämpimäksi niin alakiekoilla ajossa pikkkusen rötää, mutta iskee isompaa vaihetta niin loppuu. Paikallaan ei kierre oikein mihinkää, pätkii ihmeellisesti eli siis ei röpötä. Tuossa jonkinlainen video.
https://www.youtube.com/watch?v=tNzoZt0 ... ata_player
2.2.2013 0:30
^^^^
Video ei ole olemassa.
Pahoittelumme.
2.2.2013 13:55
voisiko kampiakselin laakerit vaikuttaa kipinään? kun kaikki sytkäosat on vaihdettu (staattori,puola,tulpanhattu,tulppa ja kokeiltu toisella moricillakin). ja antaa kaksi kertaa kipinän ja sitten häviää. vähän ajan päästä sama tapahtuu uudestaan ja häviää. ja kun oikein hitaasti painaa kädellä kiksiä alemmaks nii antaa kipinän koko ajan? että jos mg puolen laakerit voisi olla vaihtokunnossa? voisiko se vaikuttaa mitenkään? En keksi oikein enää muutakaan
2.2.2013 14:11
Ei laakerit kyllä oo missään tekemisissä kipinän kanssa.
2.2.2013 14:18
no oisko teillä sit ideaa että missä ois vika :o ku en minä keksi ainakaa yhtään mitään muuta vikaa enää.
2.2.2013 16:52
Osaisiko joku neuvoa että miksi etujarru ei ilmaannu? sylinteri on 2 mäntäinen.
Ennen toiminut mutta sitten kun vaihdoin uudet jarrupalat ja puristin männät sisään niin ei ilmaantunut?? Vaikka pumppaa etujarrua niin männät eivät liiku ollenkaan mutta jos painaa sormin niin mäntää liikkuu? jarruletku ilmanpaineella puhdistettu ettei ollut vain tukossa mutta ei sekään? :/
2.2.2013 17:01
Ooleetko ilmmannut järjestelmän ja tarpeeksin nestettä?