Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
16.4.2012 21:56
Joutuu muokkaamaan runkokiinnikettä, kun tuo on tarkotettu kameliderpiin. Hiljanen ja todella alavääntönen putki, mutta ottaa piikin kuitenki.
16.4.2012 22:12
Mikähän vaivaa sxsää kun ajaa aivan normaalisti tasasella kaasulla muutaman sata metriä niin yhtäkkiä loppuu veto ja alkaa booata eikä ota kierroksia vaihde päällä mutta kun laitaa kytkimen pohjaan ja kaasuttaa niin otta kierroksia mutta ei oo voimaa kuitenkaan lähtiä kiihtymään. Tuntuu aivan kun ei saisi polttoainetta tarpeeksi että jaksais liikkua. olen jo koittanut vaihtaa cdi-boksin ja tulpan mutta ei mitään vaikutusta ollut vikaan. Varmaan aika epäselvästi selitetty mutta koittakaa ymmärtää ja ehdotella mistä vikavoisi johtua. Koneeseen on vaihdettu stage6 sen viripytty 50cc ja pääsuutin on mustaakseni kokoa 95tai 92.
16.4.2012 22:30
Rajis- kirjoitti:Joutuu muokkaamaan runkokiinnikettä, kun tuo on tarkotettu kameliderpiin. Hiljanen ja todella alavääntönen putki, mutta ottaa piikin kuitenki.
No minkäslaista muokkausta tarvii tehä? Hitsausta vai lisä metallinpaloja?
16.4.2012 23:00
Sitä runkokiinnikettä pitää ainakin muokata, ei pitäs mikään mahoton homma olla.
17.4.2012 8:54
W9462 kirjoitti:Mikähän vaivaa sxsää kun ajaa aivan normaalisti tasasella kaasulla muutaman sata metriä niin yhtäkkiä loppuu veto ja alkaa booata eikä ota kierroksia vaihde päällä mutta kun laitaa kytkimen pohjaan ja kaasuttaa niin otta kierroksia mutta ei oo voimaa kuitenkaan lähtiä kiihtymään. Tuntuu aivan kun ei saisi polttoainetta tarpeeksi että jaksais liikkua. olen jo koittanut vaihtaa cdi-boksin ja tulpan mutta ei mitään vaikutusta ollut vikaan. Varmaan aika epäselvästi selitetty mutta koittakaa ymmärtää ja ehdotella mistä vikavoisi johtua. Koneeseen on vaihdettu stage6 sen viripytty 50cc ja pääsuutin on mustaakseni kokoa 95tai 92.
Aina kannattaa koittaa putsata kaasari jos tuntuu, ettei saa tarpeeks bensaa vaikka suutin about oikee.
17.4.2012 11:54
No onkos mahollista mitenkää järkevästi tuolla saaha mopo kulkee alle verojen tuolla kundo tuareg putkella ja en haluaisi pilata vakioputkea ottamalla kurit pois.
17.4.2012 18:13
Juu mutta onko Se mahdollista ilman koneen huudattamista?
Siis ratastukset pitkät
17.4.2012 18:56
Kyllä alavääntösellä kehtaa vielä väleilläkin laittaa, plussaa jos ostaa rajotetun cdi:n(ellei sitä jo ole, löytyy xrace ja xtreme malleista josset vielä tiennyt). Järkevintä olisi ostaa valmiiksi tyhjätty vakioputki, löytyy tuolta tallin yleensä niitäkin.
18.4.2012 14:44
.A.P. kirjoitti:No onkos mahollista mitenkää järkevästi tuolla saaha mopo kulkee alle verojen tuolla kundo tuareg putkella ja en haluaisi pilata vakioputkea ottamalla kurit pois.
Osta e-hyväksytty putki? Siinä on kuri, joten huippunopeutta putki ei tuo lisää juuri ollenkaan. Tarvitessa voit kurin reikää hio isommaksi.
18.4.2012 14:57
Juu mutta eikös tuo tuareg ole e hyväksytty ainakin sendan tehoputkien sivulla lukee.
Pahoittelen jos olen väärässä
18.4.2012 17:28
Jos tietopankissa niin sanotaan, niin eiköhä se pidä paikkaansa. Eikä oo vaikeeta väsätä itse kuria sinne
18.4.2012 19:36
Vielä sellasta että kummalla olisi parempi kikkailla ja vääntöä enemmän.
Vakioputki tyhjä
Kundo tuareg
Mertrakit thrower
18.4.2012 23:25
Ero aika olematon ,riippuu tietys omist tottumuksista ,mut eiköhän vähän kovemmist nouse hytti ulos kaiken helpoiten tolla kundolla.