Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

3.5.2012 15:54

Ainaki 10 numeroa isompi suutin. Mielummin aluks vaikka 15 ja jos röpöttää pahasti täyskaasulla niin sitte siitä pykälä kerrallaan pienentämään niin kauan ettei röpötä.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

4.5.2012 14:38

no nyt säätelin ilma ruuvia ja vaihoin 85 suuttimen muttei vieläkään, kun lyö kaasun pohjaan niin hyytyy, ykkös vaihteella ei hyydy mutta kakkosella,kolmosella ja neloselle asti ei edes pääse hyvin

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

4.5.2012 16:02

Isompaa suutinta.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

4.5.2012 19:58

onko kellään tietoa miks pv:ssä sytytys pätkii ?? tai sillee napsuu kun laittaa käyntiin ??

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

4.5.2012 20:22

Veikkaan että sytytys mennyt päin persettä eli säädä sytytys ja se säädetää niin että otat vauhtipyörän irti ja löysäät ne magneeton aluslevyn kolme ruuvia ja sitte käännät sitä aluslevyä hiukan jompaan kumpaan suuntaan.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

4.5.2012 22:19

derbix kirjoitti:onko kellään tietoa miks pv:ssä sytytys pätkii ?? tai sillee napsuu kun laittaa käyntiin ??


Millätavalla napsuu?

Kato että tulpanhattu on kunnolla kiinni. Mulla kerran lähti tulpanhattu itestään pois ni alko sytytys pätkimään.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

5.5.2012 11:22

Reetuhai2 kirjoitti:Isompaa suutinta.


pistää kyllä ihmetettymään kun se tolla 72 suuttimella toimi kuitenkin täydellisesti muutaman päivän ja nyttei enää 85:kaan ole riittävän suuri? pitäiskö sitten laittaa toi 110 mikä oli ton kaasarin sisällä ostettaessa

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

5.5.2012 12:01

Kai sä oot kaasarin putsannu? Ja miten toimii ryyppy päällä?

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

6.5.2012 0:04

janter1 kirjoitti:
Reetuhai2 kirjoitti:Isompaa suutinta.


pistää kyllä ihmetettymään kun se tolla 72 suuttimella toimi kuitenkin täydellisesti muutaman päivän ja nyttei enää 85:kaan ole riittävän suuri? pitäiskö sitten laittaa toi 110 mikä oli ton kaasarin sisällä ostettaessa


elikkä siis ei ilmeisesti toi mun booailu kun kaasua kääntää riittävästi johdu siitä suuttimesta, laitoin 110 suuttimen kiinni ja edelleen jatkuu o:

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

6.5.2012 13:50

Onko kellään kokemusta kärjellisen sytytyksen vaihrosta kärjettömään?
Kuullu vaan juttua että kärjellinen on aika perseestä säätää, ja pitäis säätää 800km välein..

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

11.5.2012 17:23

nyt alkaa mennä hermo. mistä tuo booailu voi johtua? 1 ja 2 vaihteet toimii normaalisit mutta 3 ja 4 vaihteella ei voi ajaa kun pinta kaasulla tai booaa, ei johdu suuttimesta, kokeiltu 72,80,88 ja 110 suuttimia ei mitään merkitystä mikä suutin on kiinni.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

12.5.2012 12:41

Ottko neulaa säätäny? Ootko ilman putsaria kokeillu ottaa pois tai vaihtaa eri putsari?

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

12.5.2012 13:22

Qki Jr kirjoitti:Onko kellään kokemusta kärjellisen sytytyksen vaihrosta kärjettömään?
Kuullu vaan juttua että kärjellinen on aika perseestä säätää, ja pitäis säätää 800km välein..

Kannattaa ilman muuta vaihtaa, ellei ole entisöinti ja museokilpiin laittaminen mielessä. Tuo kärjetön cdi sytytys on pv:ssä todella yksinkertainen, koska cdi-yksikkö on sytytyspuolassa.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

12.5.2012 17:45

sliksi_ kirjoitti:Ottko neulaa säätäny? Ootko ilman putsaria kokeillu ottaa pois tai vaihtaa eri putsari?

no siinnon nyt 30km ajettu piper crossi paikallaa... neula on "ylimillää"

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

12.5.2012 20:21

Mää sanoisin että se oikea suutin löytyy sieltä 95-85 väliltä. Eli näyttäis että 88 ois justii siittä mitä sulla on, mutta kannattaa muutama suurempiki vielä ostaa ennen tuota 110. Alle 80 en usko että kannattaa edes kokeilla sillä vakiosuutin 14mm kanssa on se 72,5.
Se oli siihen suutinjuttuun, viasta sanoisin että ainakaan siinä ei se kytkin luista. Sen pitäis nostaa kierroksia ilman että kulku ainakaan paranee jos semmosta vikaa ois. Ootko poltellut putkesta karstoja? Mahdolliset imuvuodot tarkistellut ja sylinterin kyljestä tuoreöljyvoitelun nipan tukkinut kunnolla?