Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

11.6.2012 12:25

Kaupunkiin on 12/58 hyvät, matkalle sitte 13/58 niinku jo sanoin.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

11.6.2012 15:04

IceTrollKing kirjoitti:Olisko 12-58 / 13-58 välit hyvät enoxille jos haluaa hyvin kiihtymään ja kulkee sen 65-70 ^^?

12-58 on luultavasti aika soppeli tai 14-60

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

11.6.2012 16:04

Mulla menee pelkästään jo kurittomalla vakioputkella ja poratulla moricilla 12-58 väleillä sen 74 @GPS joten lyhyemmät tarviit jos haluut sen alle 70 menemää...

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

11.6.2012 19:10

10/65 nii menee 65-70.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

12.6.2012 23:48

kukaa terve järkinen laita tommosia välejä

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

13.6.2012 0:12

Edelleenkään niillä ei oo aina pakko ajaa silti tuppi nurin... :roll: Itellä 12/65 ja kyllä mää tykkään ku matka-ajossa ei nopeutta oo liikaa ja kierroksetkin kohtuulliset niin pystyy ihan rauhassa ajella ilman että tarvii katella joka kulmalta poliiseja.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

13.6.2012 15:52

.. tässäkin täytyy muistaa R ja X renkaiden kokoerot.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

13.6.2012 17:39

Ei ne nyt väleihin kuitenkaan järkyttävästi vaikuta.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 18:55

Voi v*ttu* .. vaihdoin suuttimen 115 ja samalla ilmanputsarin (ennen 90 vakioputsarin kanssa) se röpötti hyvin vähän ei ajoa haittaavasti periaatteessa ,mutta sitten kun pysähdyin kohokammion siitä tyhjennys letkusta tai mikä onkaan alkoi vuotamaan bensaa ja koveni koko ajan , no sitten työnsin mopon käyntiin ja ajoin nopeasti kotio röpötti samanlailla kuin ennenkin mutta oli laiskempi.. siihen vika löytyi kohosta ja oli kallellaan ..laitoin kohon kunnolla ja vaihdon suuttimen 95 ,että se lähti käyntiin piti laittoo syöttöä isommalle no se "yski" kunnolla kunnes kone lämpeni se röpötti vain paljon kun kierrokset ylitti 9tontu koitin säädellä kaasaria ja ajoinryyppykin päällä mutta mikään ei auttanut kunnes taas kohokammion siitä letkusta tuli bensaa... en ole vielä ehtinyt avata kaasaria onko se taas lähtenyt irti ... mmikä avuksi? virit porattu moric e-noxi ja tnt ilman putsari :nörtti: ja kiitos näin etu käteen !

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 19:21

Minkä takia vaihoit tnt:n, vakiohan on loistava ainakin vielä teharin kanssa? Ettei ois siinä vikaa :roll:

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 19:29

omasta mielestä hienompi ku ei ole semmosta vitu isoa möhkälettä siellä eli iha ulkonäkö syistä :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 20:02

Olisit sitte ees laittanu piperin eikä mitää TNT:n räpellyksiä.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 20:08

on mul piperiki ollu mut seki epä siistinäköne mut saisko vastaukse kysymyksee :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 20:55

Kokeile vakioputsarilla tai piperillä toimiiko, vähä epäilyttää toi tnt.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

14.6.2012 21:19

en usko että on siitä kiinni ...