7.8.2016 17:44
7.8.2016 18:03
7.8.2016 20:06
7.8.2016 22:38
8.8.2016 21:04
9.8.2016 19:27
9.8.2016 21:14
miksuuh22 kirjoitti:Tänään pistettii detsi kasaa kun alkuperänen jänäri haettii. Ku polkasin niin ei poksauttanut sulaketta mutta ei siltäkään lähde käyntii. Kokeiltiin saako kipinää ja saa edelleen heikon kipinän. Tulppa katottii ja oli kuiva joten laitettiin bensaa tulpan reiästä eikä ees hörähtäny. Että tossa vehkeessä ei oo mitään eloo vaikka kaikki sytytykseen liittyvät osat on vaihdettu. Että onko se nyt kuiteski sitte toi moric.
10.8.2016 0:04
10.8.2016 12:15
10.8.2016 17:49
10.8.2016 18:26
Koopis kirjoitti:Apuja!!!!
Terve. Tuli ongelma johon tarvis apuja. Dt kävi huonosti, eikä sitten enään jaksanut lähteä käyntiin. Tarpeeksi kun polki, alkoi pakoputkesta kuulumaan outoa röpötystä. Tulppa vaihdettiin. Ja ei vaikutusta. Kone avattu, ja neulalaakeri oli rikki. Tämä vaihdettiin, mutta kun kone laitettiin takaisin kiinni, ei poljin liikkunut kuin muutaman kerran. Sitten poljin meni jumiin. Kone avattii . Mäntä ei liikkunut ollenkaan. Laitettiin vaihde päälle, varovaisesti taaksepäin ja mäntä liikkui hyvin. Nyt ei mäntäkään liiku, ja poljin on jumissa. Joten kysymys kuuluu, mitä tässä oikein tapahtuu ja mitä seuraavaksi lähdetään tarkistamaan.
D3t510np4r45 kirjoitti:Mikähän vois dt:ssä olla kun on kuri poistettu, moric porattu, välit 11/60 ja 95 suutin ja silti kulkee gps:ään vaan 50-55? Vääntöäkään ei löydy lähes yhtään ja hyytyy mäkiin. Jotenkin myös tuntuu ylämäissä siltä että meinaa tukehtua Kyseessä on siis yamaha dt 50 sm (vm. 2010)
10.8.2016 18:32
Malagutisti kirjoitti:Koopis kirjoitti:Apuja!!!!
Terve. Tuli ongelma johon tarvis apuja. Dt kävi huonosti, eikä sitten enään jaksanut lähteä käyntiin. Tarpeeksi kun polki, alkoi pakoputkesta kuulumaan outoa röpötystä. Tulppa vaihdettiin. Ja ei vaikutusta. Kone avattu, ja neulalaakeri oli rikki. Tämä vaihdettiin, mutta kun kone laitettiin takaisin kiinni, ei poljin liikkunut kuin muutaman kerran. Sitten poljin meni jumiin. Kone avattii . Mäntä ei liikkunut ollenkaan. Laitettiin vaihde päälle, varovaisesti taaksepäin ja mäntä liikkui hyvin. Nyt ei mäntäkään liiku, ja poljin on jumissa. Joten kysymys kuuluu, mitä tässä oikein tapahtuu ja mitä seuraavaksi lähdetään tarkistamaan.
Oliko koko kone levällään? Jos ei niin veikkaan että neulalaakerin neula runkolaakerin sisällä tai kiertokangen alapään neulalaakeri leikannut ja kone uudestaan auki. Jos oli, niin luulisin että kytkinkopassa jotain väärin.D3t510np4r45 kirjoitti:Mikähän vois dt:ssä olla kun on kuri poistettu, moric porattu, välit 11/60 ja 95 suutin ja silti kulkee gps:ään vaan 50-55? Vääntöäkään ei löydy lähes yhtään ja hyytyy mäkiin. Jotenkin myös tuntuu ylämäissä siltä että meinaa tukehtua Kyseessä on siis yamaha dt 50 sm (vm. 2010)
Suutin kuulostaa mielestäni aavistuksen pieneltä. Toimiiko ryyppy päällä paremmin?
10.8.2016 19:18
Malagutisti kirjoitti:Koopis kirjoitti:Apuja!!!!
Terve. Tuli ongelma johon tarvis apuja. Dt kävi huonosti, eikä sitten enään jaksanut lähteä käyntiin. Tarpeeksi kun polki, alkoi pakoputkesta kuulumaan outoa röpötystä. Tulppa vaihdettiin. Ja ei vaikutusta. Kone avattu, ja neulalaakeri oli rikki. Tämä vaihdettiin, mutta kun kone laitettiin takaisin kiinni, ei poljin liikkunut kuin muutaman kerran. Sitten poljin meni jumiin. Kone avattii . Mäntä ei liikkunut ollenkaan. Laitettiin vaihde päälle, varovaisesti taaksepäin ja mäntä liikkui hyvin. Nyt ei mäntäkään liiku, ja poljin on jumissa. Joten kysymys kuuluu, mitä tässä oikein tapahtuu ja mitä seuraavaksi lähdetään tarkistamaan.
11.8.2016 21:49
12.8.2016 11:22