Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
30.5.2013 14:54
meneekö drd pron vakio änkkä suoraan gianelliin kiinni?
30.5.2013 19:09
-rampe- kirjoitti:Moi, semmosta kyselisin että kuinka tuon mutterin saa auki? Ei ihan räikällä heti ainakaan lähtenyt auki..
http://www.motot.net/galleria/kuvat/19/ ... medium.jpgOnko jotain vinkkejä? Pitääkö saada 'lukittua' johonkin/jotenkin? Koitin kyllä sieltä sun täältä pitää käsin kiinni mutta eipä ollut apua...
Pulttipyssy tai sitten maalaisjärkeä käyttämällä estät pyörimisen jollain asialla
31.5.2013 16:18
Osaako joku auttaa et mikä on, kun entine omistaja oli laittanu prikan putken päähän, jonka sitte vedin irti ja tukin myös hukkaputken. Ensin ajoin vakio suuttimella kotiin ja pelasi aika räkäsesti ja vaihdoin sitten 78 suuttimen ja kulkee kamalanhuonosti. 1-2 vaihteella jaksaa ylämäkiin eikä kulje minnekkään. Ei kierrä ja rollottaa, kun ainoastaan vapaalla ja kylmänä mikä viittaisi siihen että liian iso suutin? Vaihdoin 68 suuttimen ja rollotus hävisi mutta ei kulje kuin 40-45!!
mitä sille pitäisi tehdä!?
31.5.2013 22:13
onko derbin 5-napaisessa jännitteensäätimessä vilkkurele?
31.5.2013 22:35
Onko mahdollista että sivuttain kääntynyt katalysaattori tekee tuon ongelman??
help
31.5.2013 22:59
Mulla ainakin joskus DRD vakioputkella josta katti oli irti niin katin asennosta riippu miten kulkee. Jos oli hvin niin oli vetoja kunnolla ja kulki hyvin ja jos katti pyörähti toiseen asentoon niin ei kulkenut mihkään eikä jaksanut kunnolla. Että voi johtua tostakin
31.5.2013 23:44
Voihan se johtua siitä jos se katti pääsee tukkimaan pakokaasujen "sulavan" virtauksen.
1.6.2013 9:47
Mikähän voisi olla derbissä kun noin joka toisella väännöllä kaasu jumittuu puoleenväliin? Sitten kun päästää kaasun ylös ja vääntää uudestaan niin saa pohjaan
2.6.2013 22:12
Siis kaasukahva? Ota irti ja putsaa
Välissä jotain hiekkaa tai vastaavaa.
3.6.2013 0:03
En usko että voi johtua siitä. Muuten toimii kunnolla mutta ei pysty vääntämään yli puoltakaasua, kahva pysähtyy kuin olisi jo pohjassa....
Ja tämä vika tuli kun olin irrottanut kaasarin suuttimen vaihdon takia.
3.6.2013 11:57
Katoppa onks vaijeri kui solmussa jos kerran kaasaria oot menny irrottelemaan. Mut Kannattaa kattoo se kahvaki kaikenvaralta.
3.6.2013 16:08
mulla vuotaa vanhan mallin vaihdepolkimen akselin stefan ulkoreunan kautta öljyä ja vaikka uuden stefan vaihtaa ei vaikutusta. stefa on kokoa 12*20* 5 nii onko edes oikean kokoinen? ja mikä neuvoksi? stefa on kyllä kunnolla paikoillaan! Nopea vastaus olisi hyvä!
4.6.2013 6:18
Vegemon kirjoitti:Metrakit thrower vetää alhaalta hyvin eikä ole hirveän äänekäskään (uusi malli).
No kukas myy näitä Metrakittejä Suomessa? Nuo Moposportin mallit käy PRO malleihin ja mulla on DRD Racing? Eli mulla putki menee vasenta kylkeä?
4.6.2013 6:38
Onko kukaan täyttänyt orkkispakarin hukkaputkea palonkestävällä kitillä ja näin onnistuneesti eliminoinut tätä kuristusta? Jos on, niin mikä mahtoi olla kittimerkki?